۲۱۹۷۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طرز تهیه پودينگ سه‌ رنگ در مایکروویو

خيلي‌ ها فكر مي‌كنند مايكروفر فقط مختص گرم‌كردن غذاست تازه اگر خيلي هنرمند و كدبانو باشند در آن بعضي از غذاهاي راحت و آسان را مي‌پزند؛ در حالي كه مايكروفر براي درست كردن دسر و شيريني هم مناسب است.

طرز تهیه پودينگ سه‌ رنگ در مایکروویو
مجله سیب سبز: خيلي‌ها فكر مي‌كنند مايكروفر فقط مختص گرم‌كردن غذاست تازه اگر خيلي هنرمند و كدبانو باشند در آن بعضي از غذاهاي راحت و آسان را مي‌پزند؛ در حالي كه مايكروفر براي درست كردن دسر و شيريني هم مناسب است.

این پودينگ سه‌رنگ را خيلي راحت و با كمك مايكروفر درست كنيد تا این دستگاه ديگر جنبه تزئيني در آشپزخانه‌تان نداشته باشد. اين پودينگ به دليل داشتن تخم‌مرغ سرشار از كلسيم است. اگر روي استحکام استخوان‌هاي فرزندتان حساس هستيد. هفته‌اي يك‌بار اين پودينگ را درست كنيد.

طرز تهیه پودينگ سه‌ رنگ در مایکروویو

مواد لازم براي ۳ يا ۴ نفر :

  • ۴ /۱ پيمانه آرد سفيد
  • ۴ /۱ پيمانه آرد ذرت
  • ۲ /۱ پيمانه شكر
  • ۲ پيمانه شير سرد
  • ۲ عدد زرده تخم‌مرغ
  • نوك ق م وانيل
  • 60 گرم كره
  • ۱ ق س پودر كاكائوي الك شده
  • ۱ ق س نسكافه
  • ۱ ق س آب براي رقيق كردن نسكافه

طرز تهیه:

1. آرد‌ها را با شكر مخلوط كنيد و شير سرد را كم‌كم به آنها اضافه كرده، خوب هم بزنيد. مواد را داخل پيركس بريزيد و در مايكروفر قرار داده و در بالاترين قدرت (صد درصد) به مدت سه تا چهار دقيقه زمان دهيد تا غليظ شود. در اين مدت چند بار عمليات را متوقف کنید و مواد را هم بزنيد تا به خوبي در شير حل شده و گلوله نشوند.

2. زرده‌هاي تخم‌مرغ را با وانيل مخلوط كنيد و با همزن برقي، هم‌ بزنيد تا رنگ مخلوط روشن‌تر شود. مايه آرد، شير و شكر را كه در بالا حرارت داده بوديد به آرامي با زرده‌هاي زده شده مخلوط كنيد تا زرده‌ها كمي گرم شوند. مواد تركيب شده را در مايكروفر قرار دهيد و با قدرت پايين (60 درصد مايكرو) به مدت دو تا سه دقيقه بگذاريد تا غليظ شوند. باز مابين اين مدت چند بار تركيب را هم بزنيد تا يكدست شود.

3. كره را به مواد اضافه کرده‌، آن را به سه قسمت تقسيم كنيد. يك قسمت را ساده (وانيلي) برداريد. يك قسمت را با پودر كاكائو مخلوط كنيد و قسمت سوم را با نسكافه رقيق شده با آب طعم‌دار كنيد.

4. براي سرو كردن مي‌توانيد از ليوان‌هاي پايه‌بلند يا بستني‌خوري استفاده كنيد. بعد از ريختن هرلايه به مدت پنج دقيقه صبر كنيد تا كمي بسته شود و لايه‌هاي بعدی با يكديگر مخلوط نشوند.قبل از سرو كردن بايد پودينگ را به مدت 12 ساعت در يخچال نگهداري و خنك كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج