۲۱۹۸۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کودک سه‌ ساله ، قربانی حسادت‌ زن خدمتكار

زن ميانسالي كه متهم است پسر سه‌ساله صاحب‌كار خود را به قتل رسانده در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.

شرق: زن ميانسالي كه متهم است پسر سه‌ساله صاحب‌كار خود را به قتل رسانده در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.

اين پرونده پنج سال قبل گشوده شد و از آن زمان رسيدگي به آن ادامه دارد اما هنوز حكم قطعي درباره نظافتچي ۵۵ ساله صادر نشده است.

تحقيقات پيرامون اين جنايت وقتي آغاز شد كه مردي جوان پسر سه‌ساله خود به نام آرش را به بيمارستاني در عظيميه كرج برد، پسرك از حال رفته بود و پزشكان وقتي وي را معاينه كردند متوجه شدند او علايم حياتي ندارد به همين دلیل مرگ او را ثبت كردند و بعد از معاينه دقيق فهميدند اين كودك بر اثر خفگي جان باخته است.

به اين ترتيب ماموران پليس در جريان ماجرا قرار گرفتند و تحقيقات خود را با بازجويي از پدر آرش آغاز كردند. اين مرد گفت: «من سر كار بودم كه زن خدمتكار با من تماس گرفت و گفت آرش بدحال است. خودم را به سرعت به خانه رساندم و او را به بيمارستان بردم اين خدمتكار كه زني ۵۵ ساله به نام شهين است از چندماه قبل براي ما كار مي‌كرد و به او اعتماد كامل داشتيم.»

ماموران در ادامه سراغ زن ميانسال رفتند و به بازجويي از وي پرداختند او به ماموران گفت: «روز حادثه وقتي آرش داشت آب مي‌خورد يك لحظه آب به گلويش پريد و بعد هم بدحال شد شايد دليل خفگي او همين موضوع باشد.»

تحقيقات در اين زمينه همچنان ادامه داشت تا اينكه متخصصان پزشكي قانوني نتيجه بررسي‌هاي خود را اعلام و خاطرنشان كردند روي گردن كودك آثار كبودي به چشم مي‌خورد و اين مساله نشان مي‌دهد وي بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن جان باخته است علاوه بر اين روي بدن اين پسربچه زخم‌هايي مشاهده شده كه به نظر مي‌رسد آن را با جسمي نوك‌تيز ايجاد كرده‌اند و در واقع آرش تحت كودك‌آزاري قرار داشت.

اعلام اين نظريه سبب شد افسران جنايي بار ديگر پدر آرش را پشت ميز بازجويي بنشانند. او بار ديگر گفته‌هاي اوليه‌اش را تكرار كرد و گفت: «پسرم به شهين علاقه زيادي داشت و معمولا شهين او را براي خريد با خودش بيرون مي‌برد و هر وقت اين زن در خانه ما بود پسرم تمام وقت پيش او مي‌ماند به همين دلیل هم ما به شهين اعتماد كامل داشتيم.»

تمامي سرنخ‌ها به زن خدمتكار ختم مي‌شد اما او در دور دوم بازجويي‌ها نيز اتهام قتل را انكار كرد تا اينكه بالاخره بعد از چند جلسه پرس‌وجو بالاخره گفت پسر خردسال را به خاطر حسادت كشته است. اين زن توضيح داد: «من با شوهرم مشكل داشتم، به همين خاطر جدا از او زندگي مي‌كردم و بچه‌هايم نزد پدرشان بودند و مي‌دانستم در شرايط سختي زندگي مي‌كنند هر وقت آرش را مي‌ديدم به اين فكر مي‌كردم كه چرا او بايد در رفاه بزرگ شود اما بچه‌هاي من اين همه بدبختي را تحمل كنند، همين فكرها باعث شد بالاخره او را به قتل برسانم.»

اعترافات شهين، پرونده را تكميل كرد و اين زن در شعبه ۸۰ دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه رفت. در اين جلسه نماينده دادستان جرم او را محرز خواند و اولياي دم مقتول نيز خواستار قصاص وي شدند اما شهين با رد اتهام قتل، گفت: «هيچ‌كدام از اعترافاتم در مرحله بازجويي صحت ندارد و مرگ آرش يك اتفاق بود. او داشت آب مي‌خورد كه ناگهان خفه شد.» اين زن درباره علت كبودي‌هاي دور گردن پسر خردسال گفت: «من در اين‌باره چيزي نمي‌دانم و شايد كبودي‌ها در بيمارستان به وجود آمده باشد.»متهم ضمن انكار آزار آرش درباره زخم‌هاي مشاهده شده روي بدن او گفت: «اين زخم‌ها به من ارتباطي ندارد، شايد پدر و مادرش اين كار را كرده باشند من آرش را دوست داشتم و هميشه با او با مهرباني رفتار مي‌كردم و در قتل بي‌گناه هستم.»

هيات قضات بعد از پايان جلسه دادگاه وارد شور شدند و شهين را گناهكار تشخيص دادند و او را به قصاص محكوم كردند، سپس راي با اعتراض متهم در اختيار ديوان‌عالي كشور قرار گرفت و آنها با بررسي مجدد پرونده ضمن نقض حكم صادره، اعلام كردند تحقيقات در اين خصوص كافي نيست به اين ترتيب قرار شد زن ميانسال بار ديگر محاكمه شود و قضات شعبه ۷۹ دادگاه كيفري استان تهران به‌زودي براي رسيدگي به اتهام شهين تشكيل جلسه خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی خان

      واقعا خانوم ها خودشون قضاوت کنن....حسادت دیگه در این حد.... بس کنید دیگه خانوم ها .... به همه باید حسادت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج