۲۱۹۸۹۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

تنوع امروز بازار پوشاك، دست شما را باز مي‌گذارد تا هر لباسي كه دوست داريد، تن كودك‌تان كنيد؛ از مفصل‌‌ترين پيراهن چيني براي دختران تا انواع شلوار و شلوارك براي پسران اما انتخاب شما چقدر در سرخوشي كودك‌تان موثر است.

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه
مجله سیب سبز - ماهور نبوی‌نژاد: تنوع امروز بازار پوشاك، دست شما را باز مي‌گذارد تا هر لباسي كه دوست داريد، تن كودك‌تان كنيد؛ از مفصل‌‌ترين پيراهن چيني براي دختران تا انواع شلوار و شلوارك براي پسران اما انتخاب شما چقدر در سرخوشي كودك‌تان موثر است.

در لباسي كه با ذوق و علاقه بسيار انتخاب كرده‌ايد، چقدر كودك شما احساس راحتي مي‌كند و مي‌تواند بدون مزاحم به بازي‌هاي مناسب سن و سال خودش بپردازد. انتخاب درست برحسب سن كودك و علائقش، نقش كليدي در شادي و خوشحالي او دارد. لباس بچه‌ها با بزرگ شدن، نه فقط در سايز بلكه در طرح، رنگ و مدل هم بايد تغيير كند.

دعوت به مراسم اکتشاف

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

كنجكاوي ويژگي اول بچه‌هاي دو تا سه ساله است؛ دوست دارند از بغل و مراقبت دائمي رها شوند و به كشف و شهود خودشان در محيط اطراف بپردازند. شلوارهاي تنگ رنگي اين روزها براي پسربچه‌ها هم مرسوم شده اما يك شلوار راحت و تي‌شرت براي اين فصل، انتخاب بهتري است. از سوي ديگر بچه‌ها در اين سن محتاط نيستند و به همين دليل انتخاب لباس در رنگ روشن بلاي جان خودتان مي‌شود.

راحتی و دیگر هیچ

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

پسربچه‌هاي شش تا هفت ساله، بدوبدو كردن همين‌جوري را دوست دارند و اغلب شيفته بازي فوتبال هستند. آنها ترجيح مي‌دهند در گوشه خالي‌تر پارك يا در زمين‌هاي فوتبال محلي، با دوستان‌شان فوتبال بازي كنند و درست مثل بازيكنان حرفه‌اي، بعد از هر گل فريادكنان يكديگر را در آغوش بگيرند. براي چنين پسربچه‌هايي لباس مطلوب كه هم راحتي آنها را تضمين مي‌كند، هم به آنها روحيه مي‌دهد، بلوز و شلوارهايي مشابه فوتباليست‌هاست. اين ست را با كاپشن همراه كنيد تا در پايان بازي به تن كنند.

مخصوص فوتبال دوست‌ها

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

در اين سن بازي‌هاي بچه‌ها هدفمندتر شده و هيچ چيز را مثل بازي‌هاي پرشور و هيجان دوست ندارند؛ بازي‌هايي كه در فضاي آپارتمان‌هاي امروزي ميسر نيست و فضاي باز پارك‌ها را طلب مي‌كند. بردن بچه‌ها به پارك در عصرهاي تابستاني بهتر است با يك گرم‌كن راحت ورزشي باشد؛ لباسي كه بدون هيچ محدوديتي دست آنها را براي دويدن و بازي كردن باز می‌گذارد. ست ورزشي آنها را با يك سويي‌شرت همراه كنيد تا در پايان مراسم تخليه انرژي با تن عرق كرده، سرماخورده به خانه نرسند.

اولین قدم‌های خوش‌پوشی

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

پسرك شما، اين روزها براي اولين بار با موضوعي به نام خوش‌پوشي و خوش‌تيپي آشنا مي‌شود. به مدل لباس پوشيدن خودش و ديگران دقت مي‌كند و نگران است مبادا لباسش آنقدر كه بايد به‌روز نباشد. اولين درگيري‌هاي شما با اين را مي‌پوشم و آن را نمي‌پوشم شروع شده اما سعي كنيد دغدغه او براي خوش‌پوشي را درك كنيد. مثلا يادتان باشد اين روزها كه دستمال‌گردن مد شده، او هم دوست دارد يكي از آنها را داشته باشد يا حالا كه همه پاچه شلوارشان را تا مي‌زنند، او هم دوست دارد اين كار را تكرار كند.

کودکی خوش

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

دامن پوشيدن دختران دو تا سه ساله، جذاب و ديدني است؛ اما براي راحتي بيشتر بهتر است سراغ دامن‌هايي برويد كه به شكل بيلرسوت هستند يعني دو بلند روي شانه به نگه داشتن دامن كمك مي‌كند. در اين شرايط مدام مجبور نيستيد بازي شادمانه او را براي درست كردن دامن، متوقف كنيد. در انتخاب تي‌شرت يادتان باشد سراغ نمونه‌هايي برويد كه حداقل ۷۰ درصد آن نخ است و احتمال بروز حساسيت پوستي در كودك‌تان را كم كند.

در رقابتی دوستانه

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

دردسرهاي شما با ورود به مهدكودك و پیش‌دبستاني شروع شده؛ دختر شما قصد دارد در تولد تمام دوستانش با به‌روزترين لباس‌ها شركت كند. بدانيد كه کودکان در مهدكودك درباره لباس‌ با هم حرف مي‌زنند و اطلاعات خوبي درباره ست كردن و مدل‌هاي روز دارند. شلوار يا دامن گل گلي و كت كوتاه همان چيزي است كه شايد در كمد اين روزهاي هر خانم جواني باشد اما كودك شما هم به چنين لباسي فكر مي‌كند.

حساسیت‌ زایی نکنید

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

هيچ چيز به اندازه بازي كردن براي دخترك شما اهميت ندارد. او هم دوست دارد در عصرهاي اين فصل در پارك بدود، از سرسره بالا برود و هنگام تاب خوردن، صداي خنده‌اش شهر را پركند؛ پس دست او را براي اين همه خوشحالي نبنديد و به يك تي‌شرت و شلوارك بسنده كنيد. شايد اين ست به نظر شما پسرانه باشد اما يادتان باشد بازي‌هاي اين سن، بار جنسيتي ندارند و بچه‌ها هم هنوز شناخت عميقي نسبت به اين تفاوت پيدا نكرده‌اند. شما با گفتن جملاتي مثل «لباست پسرانه است» و «اين لباس را كه دخترها نمي‌پوشند»، او را دچار حساسيت‌هايي زودهنگام مي‌كنيد.

انتخابی دخترانه

دخترك شما كه تا همين چند وقت پيش از پوشيدن دامن شاد مي‌شد، حالا دوست ندارد دامن بپوشد. به نظر او دامن لباسي كودكانه است اما اودر اين سن و سال بيش از هر چيز مي‌كوشد لباسش را از فضاي كودكانه خارج كند و خود را يك نوجوان امروزي نشان دهد.

مدل لباس های شاد و زیبای کودکانه

هيچ چيز را به اندازه شلوار جين دوست ندارد تا پاچه‌اش را تا بزند. تي‌شرت گشاد مي‌پوشد كه تصويري خاص روي آن حك شده ‌است. دير يا زود يكي از اين كفش‌هاي پارچه‌اي به‌روز هم از شما مي‌خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج