۲۱۹۹۱۵
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

طنز؛ زیرآب می زنم، پس هستم!

قصد داریم شما خوانندگان عزیز را که در محیط کار دچار روزمرگی شده و نیاز به تنوع دارید، با یکی از مرسوم ترین رفتارهای موجود در ادارات و سازمان های کشور یعنی زیرآبزنی آشنا کرده و سپس ساخته و پرداخته کنیم.

طنز؛ زیرآب می زنم، پس هستم!





مجله خط خطی - وحید میرزایی: قصد داریم شما خوانندگان عزیز را که در محیط کار دچار روزمرگی شده و نیاز به تنوع دارید، با یکی از مرسوم ترین رفتارهای موجود در ادارات و سازمان های کشور یعنی زیرآبزنی آشنا کرده و سپس ساخته و پرداخته کنیم:

اصل اساسی: من زیرآب می زنم، پس هستم

بخش اول) شرایط و محدودیت ها

- هرگونه ترفیع درجه، افزایش حقوق، گرفتن پست سازمانی، دریافت تشویقی، دریافت وام، تعلق گرفتن امکانات رفاهی، برنده شدن در مسابقه درون سازمانی و ... جزء موارد زدن زیرآب محسوب می شود و هر کارمند باید زیرآب فرد یا افراد را تا جا دارد - به شرط آنکه از آن ورش نزند بیرون - بزند.

- هیچ محدودیتی در زدن زیرآب از حیث کمیت وجود ندارد و افراد می توانند زیرآب هر فردی را که صلاحیت زیرآب زدن را دارد، تا دسته بزنند.

- زدن زیرآب افرادی که دارای پست های بالا در حد معاونت و مدیریت هستند، در اولویت قرار دارد.

- چنانچه فرد زیرآب زن هنوز توانایی و تجربه لازم برای زدن زیرآب معاون یا مدیر را ندارد، وظیفه از وی ساقط نمی شود و او موظف است در حد بضاعت خود بر حسب اولویت به ترتیب زیرآبِ منشی دفتر، کارمند و حتی آبدارچی را بزند.

طنز؛ زیرآب می زنم، پس هستم!

بخش دوم) مراحل زیرآب زنی

مراحل زیرآب زنی طبق استانداردهای روز دنیا به شرح زیر اعلام می گردد:

الف- ابتدا نزدیک شدن به فردی که قصد زیرآب زدن او را دارید. این نزدیکی بسته به ماهیت و نوع زیرآب زنی با توجه به ماده یک، می تواند تا دست انداختن دور گردن، کشیدن لپ و حتی شوخی های فیزیکی هم پیش رود.

ب - پس از کسب اعتماد فرد مورد زیرآب قرار گرفته، باید مدتی از وی دور شد.

ج - بسته به پست سازمانی فرد، باید با سوسه آمدن جلوی رییس یا مدیر یا حتی معاون، اقدام به زدن زیرآب فرد نمود. بدیهی است در این مرحله باید با گفتن جملاتی از قبیل «حالا شاید مشکلی داشته، نتونسته» یا «شاید عمدی نبوده» یا «به نظر میشه باهاش مماشات کرد» به مدیر بالادستی، شک وی را در مورد زیرآب زنی برطرف کرد.

د - پس از زدن زیرآب به سرعت محل را ترک کرده و به سمت فرد زیرآب خورده رفته و با او گرم گرفته و حتی او را برای شام دعوت کنید.

هـ - چند روز صبر کرده و منتظر نتایج اعم از اخراج، کاهش ساعات اضافه کار، لغو مرخصی ها، لغو تشویقی و ... بمانید!

بخش سوم) رفتارها و هنجارها

- فردی که زیرآبش خورده شده، باید این قضیه را بپذیرد و به دنبال حاشیه سازی در سازمان نباشد. به هر حال روزی نوبت او هم می رسد که زیرآب فرد دیگری را بزند. شتر و خوابیدن و اینها.

- چنانچه فردی که زیرآبش زده شده، از ماهیت فرد زیرآب زن مطلع شد و او را شناسایی کرد، باید با احترام با او برخورد کند و از برخورد زشت و زننده در محیط کار جدا بپرهیزد اما حتما درصدد جبران برآید و تا لحظه ای که زیرآب فرد زیرآب زن را نزده، دست از تلاش نکشد. یک زیرآب زن هیچ گاه ناامید نمی شود.

- چنانچه فردی که زیرآبش زده شده، توانست با مهارت از فن بدل استفاده کرده و همان لحظه زیرآب فرد زیرآب زن را بزند، مشمول طرح حمایت قرار گرفته و به مدت یک سال حق دارد زیرآب هر کسی را که دلش خواست، حتی خود ما را بزند. نوش جانش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج