جاباما
۲۲۰۰۴۱
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

جنگ احسان علیخانی در فضای مجازی

مهمان غیرمنتظره احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

خبرآنلاین: مهمان غیرمنتظره احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

خبر حضور الهام عرب در «ماه عسل» که به عنوان مدل لباس عروس فعالیت می‌کند، در خبرآنلاین، کامنت‌های متعدد کاربران را به همراه داشت.

حضور او در برنامه و در عین حال انتشار عکس‌های او در سایت‌‌ها بدون حجاب رسمی، موضوعاتی بود که در کامنت کاربران مورد توجه قرار گرفت، حالا اینکه حضور او به عنوان مهمان در «ماه عسل» چه ضرورتی داشته و همچنین انتشار عکس‌های او که ابتدا خودش در صفحات اجتماعی‌اش منتشر کرده، اقدامی درست بوده یا نه موضوعی بود که در کامنت کاربران خبرآنلاین مورد بررسی قرار گرفت.

کاربری به نام مجتبی نوشت: «در هر صورت توزیع عکس و اطلاعات یک فرد بر خلاف میل خودش کار غیر انسانی و غیر اخلاقی است. گذشته از اینکه ما ادعای مسلمانی داریم و این روزها ماه مبارک رمضان و به ادعای ما ماه حرام است و گناهش دوچندان. حال انتخاب خیر و شر بدست کاربران شبکه مجازی....»

اما راحله نگاهی کاملا متفاوت با مجتبی دارد: «ای بابا چی میگید شماها؟ این خانوم از قبل هم یک مدل معروف بود و از قبل هم عکساش با رضایت خودش همه جا پخش بود. من تا دیدیمش تو تلویزیون شناختم چون قبلا همیشه عکساشو می دیدیم.»

مانی هم با نگاهی نزدیک به راحله نوشت: «خب خودش كه از شغلش و شرايطش تو ايران خبر داره،ميدونه كليا ميشناسنش چرا مياد تو برنامه،اگرم تقصيري باشه متوجه خودشه.»

زهرا هم نظر خود را چنین مطرح کرد: «ذات شغل این خانم همین هستش، نکه شخصیت بدی داشته باشن یا .... اما من فکر نمیکنم اهمیتی داشته باشه براشون که عکسشون دست به دست بشه ... گذشته ازین ؛ ایراد از احسان علیخانی هست که همچین سوژه هایی رو انتخاب میکنه. مردم همیشه دوست دارن واقعیات رو ببینن، واقعیت این خانم محجبه در نقش پزر هم همون عکسایی هست که داره پخش میشه. من موندم صدا سیما چه اصراری به حجاب به این شکل داره ؛ میشد همین خانم با همون تیپی که اکثریت دخترای جامعه میگردن دیده بشه ... بعد این فکر نمیکنم این همه حاشیه ساخته میشد.»

پریناز با نگاهی متفاوت نسبت به کاربرانی که در بالا دیدگاه‌هایشان مطرح شد، نوشت: «برای طرز فکرتون متآسفم... مهم نیست که آن خانم چه گذشته ای داشته و الان چه کار می‌کنه... مهم اینه که بعد از ماه عسل دلش نمی خواسته کسی عکساش رو ببینه ... و دین ماه هم میگه اگر شبی اشتباهی رو ، گناهی رو از کسی دیدی فرداش حق نداری اون را برای کسی بازگوکنی... شاید توبه کرده باشه... و بعضی ها چه کردند... حریم شخصی کسی را در انظار قرار دادند و باعث بردن ابرویش شدند.... انقدر دنبال حاشیه اید که باعث میشه کار بد آن عده پوشیده بماند و ودشان را محق بدونن برای بردن آبروی مردم.»

کاربری با نام علیرضا این فضاسازی را با هدف تحت فشار قرار دادن علیخانی ارزیابی کرد و نوشت: «اینقدر احسان علیخانی رو بکوبید تا مجبور بشیم سال های آینده مجری های درجه ۲ و ۳ رو ببینیم و تحمل کنیم.»

سعید خیلی کوتاه تحلیل خود را این‌طور بیان کرد: «سلام، این حاشیه نیست بلکه رسم زندگی امروز جامعه من است.»

نوع پوشش این مدل لباس عروس از دیگر موضوعات مورد بحث بود که مینا کریمی درباره آن چنین نوشت: «الان توی صدا سیما هر کسی هدبند سرش کنه و ساق دست بپوشه میشه خدای تقدس خود این ادما تو زندگی واقعیشون ایا هدبند سر میکنن ؟ ایا ساق دست میپوشن ؟ چرا صدا سیما بزور داره این نوع پوشش رو سر بانوان میکنه ؟ هر کسی از در صدا سیما وارد بشه بهش یه هدبند با یه جفت ساق دست میدن متاسفم براتون ..خودتون کاری میکنین که جوونا زده بشن از حجاب.»

دیدگاه محسن درباره انتشار عکس‌های این مدل لباس این‌طور مطرح شد: «طرف خودش عکس هاش رو در اینستا گذاشته، می‌خواسته خودش رو نشون بده. حالا چی شد ملت که اومدن ببینند ، شد مریم مقدس؟؟؟؟ من که فکر میکنم خیلی هم دوست داره که معروفتر شده. راه صد ساله رو یک ربعه طی کرده. کسانی هم هستند که علاقه به تحمیق و تحقیر ایرانی ها البته این رو معمولا برای بقیه می‌گن دارند، با چند تا جمله آبدار و یک ژست روشن مابانه. شما برو خودت رو درست کن داداش.»

مهرداد این جوسازی را حاصل علاقه علیخانی به حاشیه دانست: «احسان علیخانی کلا با حاشیه موافق هستش ، یعنی حاشیه بوده که اونو به یه مجری از نظره خودش موفق تبدیل کرده و متاسفانه مردم در سراسر دنیا به علت ذات شخصیشون عاشقه مطالب حاشیه ساز هستن ، بدا به حال این خانم مدلینگ و خیلیا دیگه که به خاطره این شخصیتها و برنامه هاشون در بهترین حالت شاید از زندگی روزمره محروم بشن و امثال مستر علیخانی معروفتر میشن...»

کار بر بی‌نامی هم نظری مشابه مهرداد داشت: «اصلا خود احسان علیخانی اصل حاشیه است دوست داره تو چشم باشه.»

محمد هم نوشت: «این احسان علیخانی خودش دنبال حاشیه است .چندی پیش هم شخصی را به نام بیژن علم نمود وچه تهمت هایی که به معلمین نزد.وجلوی آقای تنابنده در فیلم پایتخت خواست معلمین را خوار وسبک کند.انشاله روزی خودش خوار خواهد شد.»

کاربر بی‌نامی که خود را بی‌طرف دانست از علیخانی چنین دفاع کرد: «به عنوان یک بی طرف که نه طرفدار علیخانی هستم نه مخالفش باید بگویم مشخصه که عده ای چشم دیدن او را ندارند . همه ما برنامه ماه عسل رو می بینیم و بعد یک عده که توی شبکه های اجتماعی جک و مسخره بازی در می آورند یک عده هم با پز روشنفکری برنامه رو می کوبند. اون برنامه بیژن و تنابنده که مهمان بودند رو من هم دیدم . علیخانی سربسته یک چیزی درمورد معلم گفت ولی مشخص بود نیت اون معلمه و با اون کارش چه بلایی سر بیژن طفلی آورد که او را از درس و مدرسه انداخت.»

پرسش امیرحسین از کسانی که این مدل را به یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند، این بود: «اصلا یکی نیست بپرسه با خط قرمزهای موجود در جامعه ما چرا این خانم به این برنامه پر مخاطب میان که بعدا تبعاتی داشته باشه؟ضمنا این همه سوژه توی مملکت آقای علیخانی چرا دنبال این موارد هست؟»

کاربر بی‌نامی هم نوشت: «واقعامتاسفم....کجاییم ما؟؟؟البته نمیشه گفت ماه عسل عالی خوب وبی نقص..من خودم بیننده هرسالشم فقط اجرای علیخانی رومیبینم.ولی بایدبگم این برنامه باقصدخوبی ساخته شده بایکی دوموردبد،نبایدکل برنامه روزیرسوال ببریم..این برنامه هم مثل همه برنامه هادارای نقصه..ولی نکات خوبی روهم منتقل میکنه..اینکه بدونی کنارت ادمایی زندگی میکنن که چقدرازشون بیخبرودوری خودش کم چیزیه؟اینکه قدرت درکت روبالاترمیبره که حداقل هرچه هستی به کسی انگ وبرچسب نچسبونی وقضاوتش نکنی.البته مفاهیمی روکه علیخانی بازبانی دیگه به مامیگه مفاهیم جدیدی نیست ارزشهای انسانیه ودینی فقط نوع بیان علیخانی شایدکمی متفاوتترباشه ..علیخانی توی این ۸یا۹سال داره دادمیزنه مردم همدیگه روقضاوت نکنیم ولی کو گوش شنوا...»

آرزو هم با دفاع از علیخانی نوشت: «برای تک تک دوستانی که تقصیر هارو گردن یه نفر میندازن متاسفم برای اون دسته از عزیزانی که همه چیز و نقد میکنن بدون اینکه چیزی و با چشم باز و تمامی جوانبش ببینن.واقعا شماها چه فکری کردید که همرو نقد میکنید؟چطور و با چه اجازه ای؟هرانسانی ایرادی داره و کاری ممکنه جای نقص داشته باشه.علیخانی به تنهایی اون خانوم رو دعوت نکرده یک تیم بزرگ برنامه ماه عسل رو میسازن خود علیخانی نرفته تق تق در خونه مردم و بزنه.دوم فضای معنوی میخوای بزن کانال قرآن اینهمه شبکه واسه چی میشینی نگاه میکنی که بعد بشینی نقدش کنی و کلی حرف بار یه برنامه کنی. نمیخواید نگاه نکنید بس کنید این حرفای بی موردو همه توجهشون به حواشی یک برنامست.»

مونا با انتقاد از حفظ نشدن حریم شخصی افراد نوشت: «من فقط میتونم بگم متاسفم واسه مردم خودمون که هیچ حریمی از هیچ لحاظی برای دیگران قائل نیستند. فرهنگ مردم ما از فرهنگ دوران جاهلیت هم پایینتره. اولا که اگه کسی به خودش اجازه بده که عکساش تو اینترنت باشه، ما حق نداریم به این عنوان بریم عکساشو پخش کنیم مخصوصا وقتی طرف به هر دلیلی خواسته یا ناخواسته تو شرایطی قرار میگیره که شناخته میشه. دوما بحث این نیست که قبلا خودش عکساشو تو اینترنت گذاشته یا نه، خیلیا هم هستن که عکس و فیلمای غیر اخلاقیشون تو اینترنت پخش میشه و با اینکه خودشونم نمیخوان متاسفانه مردم دست به دست میچرخوننش. اونا که خودشون نخواستن. این ریشه در جاهلیت و فرهنگ غلط ما داره و اصلا دلیل توجیه کننده ای نیست که بگیم چون خودش عکساشو گذاشته یا خواسته یا هرچی پس ما مجاز به پخش کردنشون باشیم.»

زهرا دعوت از یک مدل را برای حضور در برنامه‌ای تلویزیونی نادرست دانست و نوشت: «دعوت از این خانم داخل تلوزیون اسلامی ایران اشتباه محض بود مگه نمیگیم مسلمونیم، مگه الان ماه رمضان نیست؟مگه ماه تقرب درگاه الهی نیست؟ما اینجوری با این تبلیغات ماه عسل میخایم مقرب بشیم؟؟اونی که این خانم رو آورده و دعوت کرده و اونایی که مخالف نکردن با این دعوت، همگییی اشتباه و غلط محض کردن تعجب میکنم از برنامه ای که پرمخاطبه و اینچنین افرادی رو میاره.»

کاربری با عنوان سلام هم نوشت: «پرو بال دادن بیش از حد رسانه به آقای علیخانی و اطمینان از اینکه هر سال برنامه روی آنتن هست نتیجه ای بهتر از این نداره. تا سال بعد هم مدیران محترم همه چیز رو فراموش کردن و مردم باید شاهد مشکلات فاجعه بار بیشتری از این برنامه باشن. اگر رسانه شهامت داشت و این برنامه رو یک سال تعطیل میکرد آقای علیخانی هم میفهمید که چطوری باید برنامه ساخت.»

به اعتقاد عارفه علیخانی از جزئیات شغل مهمان برنامه خود بی‌خبر بوده: «این خانم دستکش دستش بود چون خالکوبی داشت رو دستش هدشم خودش سر کرده اگه زوری بود که همه مهمونای زن توبرنامه ماه عسل باید با هد و دستکش میومدن درحالیکه اینجوری نبود. من فکنم خودشونم نمیدونستن کیو آوردن برای همینم دختره صفحه اینستاشو بسته. بهتره انقدر زود قضاوت نکنیم. اقای علیخانی از کجا باید این دخترو میشناخت. خود من که دخترم نمیشناختم بعد اون بیچاره بشناسه.»

آریا ایرانی هم در مورد دلیل انتشار عکس‌های این مدل نوشت: «حالا از كجا معلوم كه تمام قضيه نقشه خود اين خانم نباشه و كي گفته كخ بدش اومده باشه از انتشار عكساش... كي از اول عكسهاش را منتشر كرد.. خودش.. بعد مردم عكسهايي كه خودش منتشر كرده بود را بيشتر منتشر كردند... و اين باعث شهرتش شد.. اصلا اگه نميخواست اين اتفاق بيافته كه در برنامه زنده تلويزيون از شغلش حرفي نميزد يا طور ديگه اي وانمود ميكرد... ساه نباشيد لطفا...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      خوشم میاد از این تبادل نظرات ، کلا مردم باحالی داریم ، البته دیدگاه و نظرات همه مختص خودشونه و دلیل نمیشه همه موافق یا مالف باشن ، درکل از اینکه با هم بحث می کنیم خوشم میاد

    • مجید

      دقیقا همینطوره که شما گفتید : حالا از كجا معلوم كه تمام قضيه نقشه خود اين خانم نباشه و كي گفته كخ بدش اومده باشه از انتشار عكساش... كي از اول عكسهاش را منتشر كرد.. خودش.. بعد مردم عكسهايي كه خودش منتشر كرده بود را بيشتر منتشر كردند... و اين باعث شهرتش شد.. اصلا اگه نميخواست اين اتفاق بيافته كه در برنامه زنده تلويزيون از شغلش حرفي نميزد يا طور ديگه اي وانمود ميكرد... ساه نباشيد لطفا.

    • هاني

      من كه اصلا سر در نميارم خوب اين خانم اومده تو ماه عسل تو ماه رمضون چه ًاشكال داره ؟ تازه توضيحي كه ايشون دادن در مورد شغلشون با اون چيزي كه ما تو صفحه ها ازش ميديديم فرق داشت !!! گفت من به عروس خانم ها ياد ميدم شب عروسي چه طور راه برن بايستن عكس بگيرن !!
      دستكش هم به خاطر كاشت ناخن هاش پوشيده بود ، ولي كلا ًاشكال نداشت كه اومده بود توبرنامه ، شايد صدا سيما داره از خط قرمز ها يواش يواش رد ميشه حالا خودمون نميذاريم ،

    • کوکنار

      حالا اتقدر راجع به این خانوم و شغلش مینویسن که یه رشته دانشگاهی میشه کم کم....پوزر شناسی...پوزرولوژی...بیوپوزرولوژی.چیزی که تو فضای مجازی فراوونه عکس بیخیال شید بابا...

    • منصور

      اصلا اومدن اين خانم ب برنامه چ لزومى داشت؟!!!
      مطمينا کسى ک اين خانم و دعوت کرده از شرايط کاريش کاملا خبر داشته!!!! من موندم هدف تهيه کننده چى بوده؟ عاخه اينم شد شغل ک مردم ايده بگيرن!

    • حامد

      مگه این خانوم مدل شده گناه کرده آقا هرکی خوب یا بد گناهش پای خودشه بنده خدا شغلش اینه...ایشون مهمان برنامه بوده قانون برنامه این از سر گذشت ادمای متفاوت ایده بگیریم...فک نکم کسی از کسی دیگه برتری داشته باشه...هر انسانی در زندگیش با شیوه و حرفه خاص خودش امرار معاش میکنه...

    • niki

      ملت حسود خدمتتون عرض کنم چه بخواید چه نه احسان علیخانی مجری نامبر وان ایرانه. بهتر دایره دیدتونو وسعت بدید.احسان اینجوری خراب نمیشه. به جای اینکه شغل یه خانم بشه دغدغه اتون بهتره به مسائل مهم تری بپردازید.اون خانم خودش با شغلش مشکلی نداره شما هم کمتر چز چز کنید

    • بدون نام

      غم و غصه ها کمه که این بابا با این برنامه های غمگین دم افطاری اعصاب همه را بهم میریزه .

    • شیرین

      ای بابا چه اهمیتی داره موضوع مهم خشکسالی و قطع درختان مظلومه فاجعه محیط زیست و آلودگی هوا (((( ای خدا ))) خودت به ما رحم کن

    • هاني

      من كه اصلا سر در نميارم خوب اين خانم اومده تو ماه عسل تو ماه رمضون چه ًاشكال داره ؟ تازه توضيحي كه ايشون دادن در مورد شغلشون با اون چيزي كه ما تو صفحه ها ازش ميديديم فرق داشت !!! گفت من به عروس خانم ها ياد ميدم شب عروسي چه طور راه برن بايستن عكس بگيرن !!
      دستكش هم به خاطر كاشت ناخن هاش پوشيده بود ، ولي كلا ًاشكال نداشت كه اومده بود توبرنامه ، شايد صدا سيما داره از خط قرمز ها يواش يواش رد ميشه حالا خودمون نميذاريم ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج