جاباما
۲۲۰۰۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

پیش فروش تئاتر «فصل شکار بادبادک ها» به کارگردانی «جلال تهرانی» با بازی «بهنوش طباطبایی» آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: پیش فروش تئاتر «فصل شکار بادبادک ها» به کارگردانی «جلال تهرانی» با بازی «بهنوش طباطبایی» آغاز شد.

این تئاتر که از ۲۲ تیر ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود بطور هم زمان در دو سایت تیک ایت و ایران کنسرت از امروز پیش فروش می‌شود.

این اثر روایت زنی است که دختر عمویش را گم می‌کند و هنگامی که او را پیدا می‌کند، خانواده‌اش گم می‌شوند.

علاقمندان جهت پیش خرید بلیط این تئاتر می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس Iranconsert.com و سایت تیک ایت Tik۸.com مراجعه کنند.

«فصل شکار بادبادک ها» کاری از مکتب تهران است که از ۲۲ تیرماه ساعت ۲۰:۴۵در سالن اصلی تاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

عوامل و دست اندرکاران«فصل شکار بادبادک ها» عبارتند از: نویسنده ،طراح و کارگردان: جلال تهرانی،طراح نور: فرشیدمصدق، سرپرست گروه: بابک میرزا خانی، مدیر هنری و گرافیک: مازیار تهرانی،، مدیر پروژه : سهراب حسینی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تهیه کننده: طاها ذاکر.

فراخوان المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور منتشر شد

در آستانه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران برای فراهم آوردن زمینه‌های مناسب جهت حضور فعال نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فیلم‌سازی و کشف استعدادهای نهفته آنان و همچنین یافتن ایده‌های ناب و جدید در عرصه سینمای نوجوانان اقدام به برگزاری نخستین دوره از مسابقه المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور می‌کند.

چگونه می‌توانیم در مسابقه شرکت کنیم:

۱- چنانچه ۱۲ تا ۱۹ سال دارید، یعنی متولد سال‌های (۱۳۷۵ الی ۱۳۸۲) هستید، می‌توانید در این مسابقه شرکت کنید.

۲- ابتدا باید فرم ثبت‌نام را با مراجعه به دفاتر انجمن سینمای جوانان استان خود پر کنید.

۳- کارگروه انجمن سینمای جوانان استان با شما تماس می‌گیرد تا طرحتان را برای ساخت یک فیلم ۳ دقیقه‌ای شفاهاً برایشان تعریف کنید، انتخاب شما در این مرحله بستگی به نظر این کارگروه دارد، پس سعی کنید طرحتان را خوب تعریف کنید.

۴- شما در انتخاب طرح آزاد هستید و می‌توانید درباره هر موضوعی که در دست دارید فیلم بسازید.

۵- چنانچه به امید خدا انتخاب شدید، به‌طور رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در یک کارگاه آموزشی مشورتی شرکت می‌کنید تا آمادگی بیشتری برای ساخت فیلم پیدا کنید.

۶- از هر استان سه فیلم از سوی انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب و در بخش مسابقه المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت داده خواهد شد.

۷- اگر قبلاً فیلمی تا زمان ۳ دقیقه ساخته‌اید، چه بهتر می‌توانید همان فیلم را به دفتر انجمن ارائه دهید.

۸- فیلم‌های تولیدی هر استان توسط کارگروه هر استان انتخاب و در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مورد داوری قرارگرفته و سپس آثار برگزیده در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درخواهد آمد.

مهلت ثبت‌نام:

مهلت ارائه فرم شرکت تا تاریخ ۳۰/۴/۱۳۹۴

گفتگوی حضوری و شرکت در کارگاه‌های آموزشی از ۱/۵/۱۳۹۴ تا ۱۵/۵/۱۳۹۴

آخرین‌مهلت ارائه فیلم‌های تولیدی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۴

انجمن منتقدان کارگاه "آشنایی با تدوین" را برگزار می‌کند

سومین کارگاه تخصصی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای منتقدان و سینماگران با عنوان "آشنایی با تدوین" در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن، این کارگاه با حضور حسن حسندوست؛ تدوینگر باسابقه سینمای ایران شنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷ برگزار و مباحثی در خصوص شناخت تدوین برای حاضران مطرح می شود.

لازم به ذکر است به حاضران گواهی حضور اعطا خواهد شد. دو کارگاه قبلی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی به آشنایی با صدا و طراحی صحنه می پرداخت.

کارگاه تخصصی "آشنایی با تدوین" شنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷ در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار می شود و حضور منتقدان، سینماگران و اهالی رسانه در این برنامه آزاد است.

نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر در شب‌های قدر اجرا نخواهد داشت

به گزارش روابط عمومی نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر خیروبرکت به اطلاع فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر می‌رساند به پاسداشت برگزاری آیین لیالی القدر و سوگواری شهادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی (ع) نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر از روز یکشنبه مصادف با ۱۴ تیر لغایت پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه به مدت ۵ شب تعطیل خواهد بود.

هم‌چنین شایان‌ذکر است نمایش‌های "ستوان اینیشمور" به کارگردانی حسن معجونی ،"اسم" به کارگردانی لیلی رشیدی ،"اولئانا" علی‌اکبر علیزاد و "عشق سال‌های وبا" به کارگردانی فرزاد امینی از روز جمعه و شنبه(۱۹ و ۲۰) مطابق با روال عادی ماه رمضان مجموعه ایران‌شهر به روی صحنه خواهند رفت.

تعطیلی یک هفته‌ای نمایش‌های مرکز تئاتر کانون

نمایش «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» از ۱۳ تا ۲۰ تیر به علت هم‌زمان شدن با شب‌های قدر در مرکز تئاتر کانون اجرا نمی‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به دلیل برگزاری آیین لیالی قدر و سوگواری شهادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی(ع) به‌مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

اجرای مجدد نمایش «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» از روز ۲۱ تیر از سر گرفته می‌شود و تا ۲۵ تیر نیز ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، این نمایش صبح‌ها با هماهنگی قبلی برای مدارس و مهدهای کودک و بعد از ظهرها برای عموم علاقه‌مندان در ساعت ۲۰ به صورت رایگان در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران بر روی صحنه می‌رود.

گفتنی است این نمایش در روز چهارشنبه ۱۰ تیر ساعت ۲۲ در بخش کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای عموم اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج