۲۲۰۳۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی:

با پیراهن قدیمی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: خیلی خوشحالم که با همان پیراهنی که در فوتبال ایران مطرح شدم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: رضا عنایتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بعد از منتفی شدن حضورم در استقلال پیشنهادهای خوبی داشتم که هم بسیار جدی و هم از نظر مالی شرایط خیلی مناسبی داشتند. با این حال همیشه گفته‌ام حس خاصی نسبت به مردم مشهد و پیراهن مشکی دارم که همیشه انتخاب سایر تیم‌ها را برای من سخت می‌کند.


عنایتی با بیان این که با پیراهن مشکی به فوتبال ایران معرفی شد، گفت: اتفاقی که می‌خواست با استقلال بیفتد و پیراهن این تیم سرانجام فوتبال من باشد، در حال حاضر با سیاه‌جامگان خواهد افتاد و اتفاقا خیلی خوشحالم که با همان پیراهنی که مطرح شدم، خداحافظی می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان این که مردم مشهد باید از این تیم حمایت کنند، گفت: سال جاری اولین سال حضور سیاه‌جامگان در لیگ برتر است و به طور طبیعی بقا در لیگ نتیجه خوبی است. با این حال ماندن یا کسب رتبه‌ای بهتر از بقا، فقط و فقط با کمک و حمایت مردم مشهد محقق خواهد شد.

عنایتی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه سیاه‌جامگان در لیگ پانزدهم گفت: به نظر من سرمربی، بهترین فرد برای پیش‌بینی جایگاه تیمش است. به این دلیل که به داشته‌های تیمش آگاهی دارد. خطیبی نیز مربی باانگیزه‌ای است که سوابق موفقی دارد و امسال مطمئنم در سیاه‌جامگان به موفقیت خواهد رسید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سال جاری قطعا سال خداحافظی‌اش از فوتبال خواهد بود، گفت: آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما در حال حاضر تصمیمم این است که امسال از فوتبال خداحافظی کنم، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج