۲۲۰۴۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقبال مردان هسته ای از گزاره‌ برگ ملی

نماینده ویژه قائم‌مقام وزیر امور خارجه گفت: مردم اطمینان داشته باشند که مسؤولین برای تصمیم گیری هایشان به صورت همیشگی به گزاره برگ ملی بعنوان یک سند ملی توجه خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: محسن کاظمی نماینده ویژه قائم‌مقام وزیر امور خارجه طی گفتگویی پیرامون گزاره‌برگ ملی و تحویل طومار امضا شده اقشار مختلف مردم به وزارت خارجه، با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشور از جزئیات گزاره برگ ملی مطلع شده اند، اظهار داشت: من در تماسی که با قائم مقام آقای ظریف در وین داشتم تمامی جزئیات این گزاره برگ را اعلام کردم که با استقبال تیم مذاکره کننده روبرو شد.

وی گزاره برگ ملی هسته ای را یک سند ملی ارزشمند دانست و افزود: این طومار در وزارت امور خارجه حفظ می‌شود و تلاشمان را می کنیم تا در مناسبت های ملی و نمایشگاه‌ها و مجامع بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

نماینده ویژه قائم‌مقام وزیر امور خارجه‌ در ادامه گفت: قطعا وقتی گروهی از مردم با تجمع در مقابل وزارتخانه خواستار دست یابی به توافق خوب هستند ما نیز در پیشبرد هسته ای مذاکرات در چارچوب مشخص شده مصمم‌تر خواهیم شد. امروز ۲۴ میلیون امضاء از سراسر کشور برای حفظ خطوط قرمز نظام در توافقنامه هسته ای از سوی سازمان بسیج مستضعفین که نهادی امین و مطمعن است جمع آوری شده و این موضوع تأثیری مثبت در دست یابی به یک توافق خوب خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اثر گذاری گزاره برگ ملی هسته ای بلند مدت است، تصریح کرد: اینگونه نخواهد بود که ما پس از مدتی پیام های روشن این سندملی را فراموش کنیم. مردم اطمینان داشته باشند که مسؤولین برای تصمیم گیری هایشان به صورت همیشگی به این سند ملی توجه خواهند داشت.

کاظمی در خاتمه اذعان داشت: تیم مذاکره‌ کننده به دنبال حفظ منافع ملت است و ملت نیز از فرزندان خود در این مذاکرات حمایت می‌کند.

طومار گزاره برگ ملی امضا شده توسط جمع کثیری از اقشار مختلف ملت ایران که در ۶ بند تهیه و تدوین شده است، رورز چهارشنبه دهم تیرماه، یک روز پس از نمایش عمومی در میدان آزادی تهران، تحویل وزارت خارجه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج