۲۲۰۵۶۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ویکی‌ لیکس: قتل مردم سوریه توسط منافقین

ویکی لیکس با انتشار اسنادی فاش کرد که اعضای گروهک تروریستی منافقین در سال ۲۰۱۱ وارد سوریه شدند تا با کشتار مردم و معارضان دولت این کشور، مسئوولیت این کشتارها را به گردن ایران بیندازند.

خبرگزاری ایرنا: ویکی لیکس با انتشار اسنادی فاش کرد که اعضای گروهک تروریستی منافقین در سال ۲۰۱۱ وارد سوریه شدند تا با کشتار مردم و معارضان دولت این کشور، مسئوولیت این کشتارها را به گردن ایران بیندازند.

اعضای این گروه تروریستی که سالها در پایگاه اشرف در عراق مستقر بودند در آغاز حوادث سوریه در سال ۲۰۱۱ وارد منطقه درعا شدند.

براساس اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس، این افراد در اجرای نقشه های خود با نام نیروهای ایرانی، کشتار غیرنظامیان را آغاز کردند تا از این طریق با خوش خدمتی به کشورهای حامی تروریستها، ایران را از همان ابتدای بحران سوریه درگیر جنگ این کشور کرده و چهره ایران را خدشه دار کنند.

اسناد منتشر شده ویکی لیکس، گروهک منافقین را در مناطق مختلف سوریه از جمله حلب و اطراف دمشق و اعضای آن را در حال آموزش تروریست های مسلح موسوم به معارضان مخالف دولت نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز در آذرماه سال ۱۳۹۲ یک عضو جدا شده از این گروهک تروریستی، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بغداد گفته بود که حلقه ارتباط و اعزام نیروهای گروهک منافقین با تشکلی موسوم به ارتش آزاد سوریه، افراد مسلح حزب منحله بعث عراق (شاخه عزت ابراهیم) در مرز اردن هستند و این افراد اعضای گروهک تروریستی را برای ارائه آموزش های جنگ شهری و مبارزه مسلحانه در پوشش امدادگران جنگی به سوریه اعزام می کنند.

همچنین روزنامه فرانسوی فیگارو نیز در سال ۹۲ اعلام کرده بود که عناصر گروهک تروریستی منافقین برای شرکت در اقدامات نظامی ضد حکومت سوریه در ادلب حضور دارند.

به نوشته این روزنامه، سازمان های اطلاعاتی عربی و غربی از منافقین علیه دولت سوریه استفاده می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      من موندم ايران ما با اين قدرتي كه تو منطقه داره چرا ريشه اين غده سرطاني ( منافقين خائن ) رو برنميداره ....آدم تعجب ميكنه بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج