جاباما
۲۲۰۶۱
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

زن خائن برای قتل همسرش آدمکش اجیر کرد

سناریوی زن خیانتکار که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرده بود پس از هشت ماه با دستگیری عامل جنایت فاش شد.

خبرگزاری مهر: سناریوی زن خیانتکار که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرده بود پس از هشت ماه با دستگیری عامل جنایت فاش شد.

۲۳ مرداد سال گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز از قتل مرد جوانی در محله ای در جنوب شرق این شهر قرار گرفتند. کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت با جسد حمید در حالی که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود روبرو شدند.

همسر حمید در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم در خانه بودیم که دو مرد نقابدار وارد شده و با اسلحه کمری به سمت شوهرم شلیک کردند. عاملان جنایت سپس با یک دستگاه موتوسیکلت از محل متواری شدند.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تجسس ها در این زمینه را آغاز کردند. بررسی ماموران نشان داد، مقتول با همسرش به نام مونا اختلاف شدیدی داشت و آنها چند بار با یکدیگر درگیر شده بودند.

با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی مونا متمرکز شد وکارآگاهان با تجسس های گسترده دریافتند زن جوان با مردی به نام ایمان ارتباط پنهانی دارد. با شناسایی ایمان ماموران سراغ او رفته اما دریافتند متهم همزمان با این جنایت به محلی نامعلوم گریخته بود.

سرهنگ سیروس حیدری - رئیس پلیس آگاهی استان فارس - در این رابطه گفت: دستگیری مونا باعث هوشیاری متهم اصلی پرونده می شد به همین خاطر کارآگاهان بدون هیچ اقدامی او را زیر نظر گرفتند. با گذشت هشت ماه از این جنایت هفته گذشته ماموران دریافتند ایمان دوباره به شیراز بازگشته است. در ادامه محل هائی که احتمال داشت متهم در آنجا مخفی شده باشد زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان پس از چند روز تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کرده و به اداره آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: متهم در بازجوئی های مقدماتی منکر قتل شد اما پس از روبرو شدن با مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: مونا با حرفهایش مرا فریب داده بود. او ادعا کرد شوهرش مرد بداخلاقی است و از من خواست تا در کشتن شوهرش به او کمک کنم.

ابتدا با این کار مخالفت کردم اما او با حرف هایش مرا راضی کرد.شب حادثه مونا در را باز کرد و من با شلیک چند گلوله شوهرش را کشتم. در این مدت هم در شهر های مختلف سرگردان بودم. پس از قتل مونا هیچ کاری برای من نکرد و تنها ابزاری برای رهائی او از دست شوهرش بودم.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطرنشان کرد، با این اعترافات مونا نیز از سوی کارآگاهان دستگیر شد و در بازجوئی ها به جرم خود اعتراف کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shekofeh

      .طلاق را برای چی گذاشتن؟نمی تونین با هم زندگی کنین جداشین این زن هم باید به مجازاتش برسه«اعدام»

    • آسیه

      زمانی که عقل آدمی زائل میشه نتیجه ایی غیر از اینگونه اتفاقات در پی نداره.
      خدایا هیچوقت ما رو به حال خودمون واگذار نکن.

      پاسخ ها

      • فاران

        درود بر شما ، شاید هم قوانین دست و پا گیری داریم که اینگونه حوادث اتفاق می افته .
        ( + )

    • سمیه وفایی

      ببخشید من نه دوست دارم قضاوت کنم نه مورد قضاوت واقع بشم درمورد اختلاف این دو نفر هم چیز زیادی نمی دونم ولی اگر هم ازدواج راحت باشه هم اینکه اگردیدیم دو طرف به درد هم نمی خورن طلاقشون راحت تر باشه ، تودادگاه اینقدرزن تحقیرنشه و مرد هم شمشیرشو ازرو برای زنش نبنده ، درکل اگر فرهنگمون در رابطه با ازدواج عوض بشه و بجای سریع بعد از هر رابطه ایی ازدواج نکنیم یه مدتی با هم زندگی کنیم ، آیا شاهد این چنین وقایع تاسف باری خواهیم بود .نظر شما دوست عزیز چیه که پیام منو خوندی.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سمیه خانم خدمدتون عرض کنم الان که اکثر دختر ها و پسرها چه در دانشگاه و چه در خیابان چند سال باهم دوست هستند ولی وقتی با هم ازدواج میکنند با لاترین آمار طلاق برای همین دوستیهاست

    • baran

      نظرتو قبول دارم اما تا بخواداین فرهنگی که میگی جا بیافته توایران..........
      این فرهنگ فکر باز میخواد که ما ایرانیا؟؟؟؟

    • queen

      همه ما می دونیم تفاوت انسان و حیوان به عقل و ادراک است وقتی انسان عقل و ادراکش را ازدست میده اونوقت میشه مثل گرگ دیگه براش فرق نمی کنه چه کسی رو داره از بین می بره دیگه عقلی نداره که یاد طلاق بیفته تا حدودی هم با نظر سمیه موافقم در مواردی که زن و شوهر واقعا همدیگرو دوست ندارن قانون نباید سخت گیری کنه که کار به اینجاها بکشه ...

    • sobhan

      vaqean ke hame khianata az tarafe 6oma dokhtarast ma pesare k kari b karton nadarim

    • baran

      سبحان جان از اب گل الود ماهی نگیر! چه دل پری داری از مادخترا!!!!

    • مهدی خان

      بیایید ببینید چه خبره این هم از خیانت زن ها.مردها فقط خیانت میکنن کسی رو نمیکشن....واقعا بیش از 70 در صد خیانت از طرف زنهاست چرا که اکثرا کشف نمشند

    • ح-

      زن اين موجود لطيف تر ازگل ايموجود خوب خداوند وقتي عقلش زلائل شد چه قسي القلب ميشه .
      بخدااااا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج