۲۲۰۶۸
۱ نظر
۱۱۴۷۲۶
۱ نظر
۱۱۴۷۲۶
پ

محتوای حمایت‌شده

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش | راهنمای کامل + هزینه

لازم نیست حتما چند ۱۰ میلیون پول داشته باشید می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.

برترین‌ها: جزیره‌­ی زیبای کیش یکی از مناطق گردشگری است که در تمامی فصول پذیرای مهمانان ایرانی و خارجیست و افراد از مسیرهای مختلف با وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی وارد این مکان دیدنی می‌­شوند تا چند روزی را به گشت ­و گذار بپردازند. بسیاری از مسافرین بدلیل مسافت زیاد و هزینه­‌های جانبی ترجیح می‌­دهند از خودروی شخصی استفاده نکنند؛ از طرفی برای رفت ­و آمد خود نیاز به یک وسیله دارند که بتوانند همراه خانواده یا دوستان به گردش بروند؛ بنابراین اجاره ماشین در کیش یکی از گزینه­‌هایی است که افراد به سراغ آن می‌­روند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش | راهنمای کامل + هزینه

شاید برایتان سوال باشد که چطور در کیش، خودرو کرایه کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که خودروهای اجاره‌­ای در کیش در مدل‌های مختلف اقتصادی و لوکس با قیمت­‌های متفاوت توسط شرکت­‌های رنت خودرو به متقاضیان ارائه می­‌شود. علاوه بر نوع ماشین یکی از عواملی که بر قیمت اجاره ماشین در کیش تأثیر می‌­گذارد شرکتی است که خدمات اجاره خودرو را عرضه می­‌کند. در این مقاله قصد داریم تا درباره قیمت اجاره ماشین در کیش در شرکت اجاره ماشین سوییچ و مدارکی که مورد نیاز است مطالبی را بیان کنیم.

چرا بهتر است در کیش خودرو اجاره کنیم؟

همان طور که از موقعیت جزیره کیش اطلاع دارید این جزیره زیبا در جنوب ایران و در خلیج فارس واقع شده و به یکی از مناطق خاص برای جلب توریست و گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است. این جزیره در بیشتر فصول سال به خصوص تابستان دارای هوای گرم و شرجی است و در اکثر ساعات روز تردد در سطح جزیره برای بسیاری افراد به خصوص خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند بسیار سخت خواهد بود به طوری که ممکن است دچار گرمازدگی شوند. بنابراین با توجه به این شرایط و برای لذت بردن از زیبایی‌های جزیره، اجاره خودرو در کیش می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن یک سفر ایده‌آل باشد.

همچنین به دلیل آن که ممکن است بیشتر مسافران با خیابان‌ها، جاده‌ها و همچنین موقعیت قرارگیری مکان‌های تفریحی و گردشی مانند پلاژ، پارک آبی، آکواریوم کیش، کشتی یونانی، قلعه وحشت، دره پرتغالی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز خرید کیش به خوبی آشنا نباشند، قابلیت اجاره ماشین ارزان در کیش به آن‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از خودروهای شیک و روز دنیا از سیستم جی پی اس خودرو استفاده کرده و با یک مسیریابی آسان به جایی که در نظر دارند برسند و از لذت رانندگی در جزیره زیبای کیش بهره‌مند شوند.

نکات مهم قبل از اجاره خودرو در کیش

چنانچه در جزیره کیش حضور دارید و در نظر دارید در طی چند روز سفر خود به این جزیره از امکان اجاره خودرو در کیش استفاده کرده و سفری آسان و بی‌دغدغه را تجربه نمایید،  

اگر چه همه افراد برای راحتی در رفت و آمد و رفتن به نقاط گردشگری از خدمات اجاره ماشین استفاده می­‌کنند اما این خدمت را به طور یکسان دریافت نمی­‌کنند زیرا انگیزه و بودجه افراد با یکدیگر متفاوت است؛ از این‌­رو ما شاهد این هستیم که اجاره­ کنندگان، خودروهای خود را باراننده یا بدون راننده، ارزان قیمت یا گران‌قیمت کرایه می‌­کنند که این موضوع هم بر قیمت اجاره ماشین در کیش تأثیر می­‌گذارد و هم بر مدارکی که باید ارائه شود. همانطور که می­‌دانید افراد با سلیقه و نیازهای مختلف خواهان استفاده از اجاره خودرو بدون راننده هستند مانند رانندگی با ماشین­‌های لوکس و خارجی در خیابان‌­های کیش، ماشین عروس، احساس راحتی بیشتر، صرفه­‌جویی در هزینه‌­ها و دلایل دیگر؛ حال اگر بخواهید از خدمات رنت ماشین در کیش بدون راننده بهره­‌مند شوید و می­‌خواهید خودروی موردنظر خود را از شرکت سوییچ کیش اجاره کنید به چه مدارکی نیازمند هستید.

در ابتدا باید گفت اگر بخواهید خودرو را باراننده اجاره کنید نیازی به ارائه مدارکی که ذکر می­‌شود ندارید و تنها ملزم به پرداخت قیمت اجاره ماشین در کیش هستید اما مدارک اجاره ماشین در کیش با مسئولیت رانندگی خودتان شامل: ارائه تصویر کارت ملی، تصویر گواهی­نامه رانندگی، مبلغ 5 الی15 میلیون تومان ودیعه نقدی با توجه به نوع خودرو، مبلغ 3 میلیون ریال بابت ودیعه جرائم رانندگی و پرداخت هزینه اجاره خودرو که با در نظر گرفتن نوع خودرو و تعداد روزهایی که اجاره می‌­شود می‌­تواند متفاوت باشد و این هزینه از طریق کارت­‌های عضو شتاب یا به صورت نقدی در زمان تحویل گرفتن خودرو باید پرداخت گردد. پولی که به عنوان ودیعه گذاشته می­‌شود پس از استرداد خودرو و مبلغی که برای جرائم رانندگی به امانت گذاشته شده بعد از 30 روزکاری به مشتری برگردانده می­‌شود. همچنین در کیش محدودیتی از لحاظ مسافتی که قرار است با خودرو طی شود وجود ندارد و از این بابت هزینه اضافه‌­تری از اجاره­ کننده دریافت نمی شود

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش | راهنمای کامل + هزینه

مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده در کیش

برای اجاره خودرو با راننده در کیش باید مدارکی ارائه دهید که سفر شما مطمئن‌تر و قانونی باشد. برای اجازه خودرو با راننده نیازی به ارائه گواهینامه نیست برای همین ارائه‌ی اصل کارت ملی و به امانت گذاشتن پول نقد یا چک برای ضمانت کفایت می‌کند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده در کیش

اگر قرار است خودتان سوار خودرو اجاره‌ای شوید باید علاوه بر کارت ملی و مبلغ ضمانتی اصل گواهینامه خود را نیز ارائه نمایید. در صورت همراه نداشتن مدرک اصل گواهینامه امکان اجاره خودرو بدون راننده در کیش برای شما فراهم نخواهد بود.

انواع ماشین اجاره ‌ای در کیش

  • خودروهای اسپرت از برندهای معروف
  • خودروی شاسی بلند
  • خودروهای بسیار لوکس که طبیعتا از قیمت بالاتری هم برخوردارند.
  • خودروی ون که مناسب برای خانواده های پرجمعیت و یا گروه دوستان می‌باشد.
  • خودرو اقتصادی که از قیمت ارزان‌تری برخوردار است
  • موتور برقی

اجاره ماشین لوکس در کیش

اجاره ماشین‌های لوکس در کیش بسیار رایج و پر طرفدار است. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با اجاره ماشین‌های لوکس سوار شدن در این ماشین‌ها را تجربه کنند. بدون شک هزینه اجاره این ماشین‌ها بالاتر از سایر موارد خواهد بود.

اجاره ماشین شاسی بلند در کیش

علاقه به ماشین‌های شاسی بلند یکی از مواردی است که می‌توانید در کیش به آن بپردازید. اجاره ماشین‌های شاسی بلند نیز می‌تواند هزینه بالایی روی دوش شما داشته باشد.

اجاره ماشین اسپرت در کیش

اجاره ماشین‌های اسپرت برای سفرهای دوستانه گزینه بسیار مناسبی است. سیسیتم این ماشن‌ها می‌تواند اوقات خوشی برای شما ایجاد کند.

اجاره ماشین اقتصادی در کیش

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند هزینه‌های زیادی برای اجاره ماشین در کیش صرف نکنند. اجاره ماشین‌های اقتصادی با صیمت مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

اجاره ماشین ون در کیش

در سفرهای خانوادگی زمانی که تعداد مسافران بیشتر از حالت عادی است، بهتر است از ون‌های گردشگری استفاده شود. اجاره ماشین ون در کیش می‌تواند گزینه مناسبی برای این موارد باشد.

اجاره موتور در کیش

لازم به ذکر است که علاوه بر اجاره انواع ماشن‌های لوکس و اقتصادی اجاره انواع موتورها نیز در کیش امکان پذیر است.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش | راهنمای کامل + هزینه 

قوانین اجاره ماشین در کیش

قبل از اقدام برای اجاره ماشین در کیش بهتر است با قوانین این کار آشنا شوید. این قوانین شامل موارد زیر است:

  • تعیین مدت زمان اجاره خودرو
  • قید شدن مشخصات خودرو در قرارداد
  • چک شدن شرایط ظاهری
  • دادن ضمانت برای تحویل سالم خودرو
  • داشتن بیمه از سوی شرکت
  • عدم استفاده از خودرو برای مسافرت بیرون شهری

شرایط اجاره ماشین در کیش

شرایط اجاره ماشین در کیش قبل از هرچیز شامل قوانین حقوقی و قوانین مربوط به رزرو ماشین می‌باشد. در نهایت، هر دوی این قوانین در یک قرارداد بیان می شوند تا تعهدات دو طرف نسبت به موضوع توافق را نشان دهند. به طور کلی، این قرارداد تابع قانون مدنی کشور است که در آن اجاره دهنده خودرو به عنوان «موجر» و اجاره کننده به عنوان «مستاجر» شناخته می شوند.

شرایط اجاره ماشین در کیش با چک

به طور کلی اجاره ماشین در کیش با چک راحت‌تر از روش‌های دیگر است. به این شکل که قبل از انجام قرارداد مبلغ تعیین شده در چک ذکر می‌شود و بعد از تححویل ماشین این چک توسط شرکت اجاره دهنده نقد می‌گردد.

شرایط اجاره ماشین در کیش بدون چک

در صورت عدم استفاده از چک برای پرداخت مبلغ، مبلغی به عنوان بیانه به شرکت اجاره دهنده داده می‌شود. بدین شکل بعد از تحویل خودرو مابقی مبلغ به شرکت پرداخت می‌شود.

نحوه رنت ماشین در کیش

برای رنت ماشین در کیش باید قبل از هرچیز شرکت اجراه دهنده خود را مشخص کنید. با سرچ ساده در اینترنت یا پرسش از افراد آگاه می‌توانید بهترین شرکت را انتخاب نمایید. بعد از اتمام این مرحله باید خودروی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با شرایط آن آشنا شوید. با انتخاب خودروی مورد نظر می‌توانید عقد قرارداد را شروع کنید. 

هزینه اجاره ماشین در کیش

هزینه  اجاره ماشین در کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، خودروی مورد نظری است که باید انتخاب کنید. هزینه و قیمت اجاره‌ی هر یک از خودروها با هم متفاوت است برای همینه نمی‌توان هزینه مشخصی برای اجاره ماشین در کیش در نظر گرفت.

مشکلات اجاره ماشین در کیش

برخی از مشکلات اجاره ماشین در کیش عبارت از موارد زیر هستند:

  • ایجاد خلافی برای ماشین
  • احتمال خرابی خودرو
  • مشکلات بیمه
  • مشکلات هزینه
  • مجوز
  • محدودیت تردد با خودرو

مزایای اجاره خودرو در کیش از سوئیچ کیش

در سال‌های اخیر امکان اجاره خودرو ارزان قیمت در بیشتر شهرهای ایران فراهم شده است و چنانچه شما به هر دلیل امکان سفر با خودروی خود به شهر مورد نظر را ندارید و یا از یک کشور دیگر به ایران سفر کرده‌اید و مایلید شهرهای گوناگون ایران را ببینید، می‌توانید پس از رسیدن به شهر مورد نظر، اقدام به اجاره خودرو نمایید و زمانی که در آن شهر حضور دارید به راحتی تردد کنید. در خصوص جزیره کیش هم این مورد صادق است و طبیعتا امکان انتقال خودروی شما به کیش کمتر امکان‌پذیر است و شاید بهترین انتخاب برای طی کردن یک سفر لذت بخش و فوق‌العاده اجاره خودرو در کیش باشد.

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی اقدام به اجاره ماشین ارزان در کیش می‌کنند که مجموعه سوییچ کیش یکی از آن‌ها به شمار می‌آید که می‌تواند با ارائه اجاره ماشین ارزان در کیش اوقات خوشی را برای مسافران و گردشگران رقم بزند. مجموعه سوییچ ایران و یا سوییچ کیش خودروهای بسیاری از برندهای مختلف را در اختیار دارد و می‌تواند هر خودرویی که شما مایلید را در اختیارتان قرار دهد. ضمن این که تنوع خودروهای شیک و به روز سوییچ کیش باعث شده این مجموعه جایگاه ویژه‌ای را در صنعت اجاره خودرو چه در کیش و چه در سایر کشورهای ایران کسب نماید. شما با اجاره خودرو از مجموعه سوییچ کیش از مزایای مختلفی بهره‌مند خواهید شد که نسبت به سایر شرکت‌های اجاره خودرو بسیار ویژه و منحصربفرد می‌باشد.

این مجموعه توانسته است با امکان کرایه ماشین ارزان در کیش به همه افراد با توان مالی مختلف کمک کند تا سفری خاطره انگیز را تجربه نمایند. دیگر آن که مجموعه سوییچ کیش از تمامی استاندارهای بین‌المللی در حوزه خدمات اجاره خودرو استفاده نموده است تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید. یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو در کیش از سوئیچ کیش آن است که این مجموعه در چند نقطه از جزیره کیش ایستگاه‌های ثابتی دارد که مسافران می‌توانند در هر نقطه‌ای که حضور دارند، اقدام به اجاره انواع خودرو بدون راننده از بین خودروهای اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس نمایند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش | راهنمای کامل + هزینه

مزایای اجاره خودرو در کیش از سوئیچ کیش

  • وجود ایستگاه‌های متعدد در فرودگاه، مراکز خرید و سطح جزیره برای اجاره خودرو
  • اجاره ماشین از برندهای مختلف خارجی
  • امکان رزرو و اجاره آنلاین خودرو
  • ارائه خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته
  • بدون نیاز به ارائه چک جهت اجاره ماشین
  • ارائه خودرو با بیمه
  • ارائه خودرو بدون راننده
  • امکان اجاره خودرو بدون محدودیت تردد
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنگه هرمز

      آقایون کمبود دار برن ماشین کرایه کنن 😂😂😂😂😂😂ملت به چه روزی افتادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج