۲۲۰۷۵۳
۵۰۸۶
۵۰۸۶
پ

عکس: شاهکار آدم فضایی ها در یک مزرعه؟

شاید شما فیلم نشانه ها اثر ام نایت شیامالان و با بازی مل گیبسون را ندیده باشید اما این فیلم منحصرا در مورد شاهکارهای آدم فضایی ها در نقاشی و حک اشکال عجیب و غریب در روی زمین به خصوص در مزارع است.

وبسایت شفقنا: شاید شما فیلم نشانه ها اثر ام نایت شیامالان و با بازی مل گیبسون را ندیده باشید اما این فیلم منحصرا در مورد شاهکارهای آدم فضایی ها در نقاشی و حک اشکال عجیب و غریب در روی زمین به خصوص در مزارع است.

عکس: شاهکار آدم فضایی ها در یک مزرعه؟

به گزارش راشاتودی، البته نمونه های واقعی و غیرسینمایی این اشکال در نقاط مختلف جهان به خصوص در آمریکا وجود دارد که کارشناسان هیچگاه حک شدن آنها توسط آدم فضایی ها را تائید نکرده اند اما جدیدترین نمونه از این نقاشی ها اکنون در انگلستان و در یک مزرعه رخ داده است.

تصاویر پهبادها از یک مزرعه در ویلتشایر انگلستان نشان از یک اثر هنری بسیار بزرگ و البته عجیب دارد. ویلتشایر در واقع میزبان سازه باستانی و سنگی استون هنج است که بسیار در جهان معروف می باشد. این شکل عجیب توسط امکانات پهبادی سایت MrGro گرفته شده که روی اشکال عجیب درسرتاسر دنیا تحقیق می کند.

اما بسیاری از کارشناسان علوم فضایی نقش آدم فضایی ها را در حک چنین اشکالی رد کرده و آنها را کار انسان می دانند. آنها می گویند اگر فضایی ها می خواهند چیزی به بشر بگویند، این کار را مستقیماً انجام می دهند نه از طریق شکل های عجیب و نامفهوم.

این اشکال در واقع از دهه ۱۹۶۰ میلادی بعنوان یک نشانه اصلی برای حضور آدم فضایی ها بر روی کره زمین انگاشته شده اما دراصل وجود چنین اشکال عجیبی از دهه ۱۶۰۰ میلادی به ثبت رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج