۲۲۱۳۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نظر کمال تبریزی درباره سقوط ضرغامی

کمال تبریزی کارگردان می‌گوید که عزت‌الله ضرغامی اگرچه در تلویزیون شروع خوبی داشت اما از وقتی که تصمیم گرفت متکلم وحده باشد دوران سقوطش آغاز شد.

خبرآنلاین: کمال تبریزی کارگردان می‌گوید که عزت‌الله ضرغامی اگرچه در تلویزیون شروع خوبی داشت اما از وقتی که تصمیم گرفت متکلم وحده باشد دوران سقوطش آغاز شد.

تبریزی در گفت‌وگو با هفته‌نامه تماشاگران درباره مشکلات سریال «سرزمین کهن» صحبت کرده است و به عملکرد عزت‌الله ضرغامی رییس وقت سازمان صدا و سیما انتقاد داشته است.

او گفته:‌ «متأسفانه آقاي ضرغامي آمد ابروي سريال را درست كند، چشمش را كور كرد. بخشي از سريال كه پخش شد، ۴ قسمتي كه شما ديديد، در حقيقت ۵ قسمت بود. به ما مي‌گفتند آقاي ضرغامي مخالف صحنه‌هايي است كه در مورد توده‌اي‌ها ساختيد، اين‌ها را دربياوريد. وقتي شما از ۵ قسمت يك قسمت را درمي‌آوريد، يك دفعه موضوع خالي مي‌شود.

در همان يك قسمت شايد چيزهايي گفته شده باشد كه مسئله سردار اسعد بختياري و خانه بختياري هم توضيح داده شده باشد. وقتي اين‌ها هم حذف مي‌شود بيننده كه سريال را مي‌بيند مي‌گويد به قوم ما توهين كردند. چون يك چيزهايي تق و لق مي‌شود، يعني چشم سريال كه كور شده استنباط و برداشت مخاطب هم اشتباه شده.»

به عقیده تبریزی، ضرغامی در دوره اول خود مدیر خوبی بوده که ارتباط مثبتی با اهالی سینما داشته است. او گفته راه ارتباط درست با هنرمندان تعامل کردن با آنهاست، کاری که ضرغامی از یک برهه به بعد آن را انجام نداد:‌ «راه ارتباط درست با هنرمندها اين است كه با آنها تعامل كني اما از يك مقطعي به بعد اين مسير برعكس شد.

يعني من يادم است يك دوره‌اي آقاي ضرغامي هنرمندها را دعوت مي‌كرد دور يك ميز مي‌نشستيم مي‌گفت نظر بدهيد، پيشنهاد بياوريد، طرح بياوريد و... در دوره‌هاي اول اين‌طور بود، ولي يواش يواش كه جلو آمديم همه چيز تغيير كرد و من يادم نمي‌رود يك جلسه برگزار شد و از همه ما دعوت كردند. آقاي ضرغامي در آن جلسه به عنوان متكلم وحده يعني كسي كه فقط او صحبت كرد و بقيه اصلاً اجازه صحبت نداشتند، گفتند الا و بلا بايد اين بشود و از اين به بعد اگر ببينيم تهيه‌كننده يا كارگرداني اين قاعده‌اي كه ما گذاشتيم را رعايت نمي‌كند، ما سخت برخورد مي‌كنيم. آنجا نقطه سقوط آقاي ضرغامي بود.»

به روایت تبریزی این روند از سال ۸۷ آغاز شده و از همان زمان سقوط ضرغامی آغاز شده است: «اصلاً وقتي يك نفر بگويد الا و بلا بايد اين‌طور شود، نتيجه عكس مي‌گذارد. به‌خصوص در مورد آدم‌هاي هنرمند كه همه ذوق و خلاقيت‌شان در لحظه به وجود مي‌‌آيد و مثل محاسبات مهندسي نيست كه بگوييم آ به اضافه ب فلان مي‌شود و... ، يك چنين برخوردي باعث شد از يك مقطعي به بعد خيلي از هنرمندها از تلويزيون فاصله گرفتند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج