۲۲۱۸۷۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انقلابی در صفحه کلید های سنتی +عکس

درحالی‌که اندازه کامپیوترها کوچک‌تر می‌شودو تلفن‌ها هوشمندتر و ساعت‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، اندازه صفحه کلیدهای QWERTY قدیمی هنوز بدون تغییر مانده است.

وبسایت نیکو - نازنین خیرخواه: درحالی‌که اندازه کامپیوترها کوچک‌تر می‌شودو تلفن‌ها هوشمندتر و ساعت‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، اندازه صفحه کلیدهای QWERTY قدیمی هنوز بدون تغییر مانده است. اما تغییر در طرح و اجزای تشکیل‌دهنده آن اجتناب‌ناپذیر بوده و قابلیت‌هایی که به آن افزوده‌شده این صفحه کلید را در دسته برترین ابزار هوشمند قرار داده است.

انقلابی در صفحه کلید های سنتی +عکس

جنس صفحه کلیدها فلزی، چوبی، پلاستیکی و یا لمسی است. لمس دکمه‌های مدل ۰۱ آن‌که روی یک صفحه کلید چوبی قرا دارد با صدا همراه است.

طراحی صفحه کلید هوشمند io در دو قطعه مجزا نتیجه تلاش دو و سال نیمه متخصصان است. یکی از ویژگی‌های این صفحه‌کلید تناسب ارگونومیک آن با انگشتان دست است که حرکت انگشت‌ها را روی صفحه کلید آسان می‌سازد. دو قطعه صفحه کلیدچوبی آن از چوب افرا و از کلیدهای لمسی مکانیکی ساخته‌شده که دارای نورپس‌زمینه هستند.

انقلابی در صفحه کلید های سنتی +عکس

مدل ۰۱ صفحه کلید QWERTY این قابلیت را دارد که برای سهولت کاربرد در وضعیت‌های مختلف قابل‌استفاده باشد. به‌صورت دو قطعه به هم متصل، روی سه‌پایه، به‌صورت خمیده و یا به‌صورت دو قطعه مجزا روی یک سطح صاف.

هم‌چنین روی این صفحه کلید چند دکمه طراحی‌شده که نقشی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده و کاربر می‌تواند بنا به‌ضرورت به‌عنوان میانبر از آن‌ها استفاده کند. این دکمه‌ها می‌توانند نقش دکمه‌های دیگر را جهت سهولت کاربرد تغییر دهند. شما می‌توانید مدل ۰۱ آن را به قیمت ۱۹۰ پوند سفارش دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج