جاباما
۲۲۲۵۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دو اثر داستانی تازه منتشر شد

دو اثر داستانی تازه با عنوان‌های«آخرین رویای فروغ» نوشته سیامک گلشیری و «طلابازی» نوشته امیر حسین شربیانی منتشر شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: کتاب «آخرین رویای فروغ» نوشته سیامک گلشیری منتشر شده است.این کتاب در ۱۶۰ صفحه،شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

بخشی از کتاب«آخرین رویای فروغ»:گفت مرد تعریف می‌کند که یک سال پیش یک روز عصر با پسرش می‌آیند آن جا و توی ساحل می‌نشینند؛‌ شاید همان اطراف‌، نزدیک جایی که امیر و دوستانش نشسته بودند.آن وقت مرد به سرش می‌زند که با پسرش بروند توی آب. لباس‌های شان را در می‌آورند و می‌زنند به آب. همان طور که دست همدیگر را گرفته بودند، چند متری جلو می‌روند. فکر می‌کردند حتا تا چند متر جلوتر هم همان طور کم عمق است. به خاطر همین دست همدیگر را رها می‌کنند و می‌روند جلوتر همه چیز تا چند دقیقه خیلی خوب بوده تا این که یک دفعه مرد می‌بیند پسرش نیست غیب شده بوده‌. ظرف مدت خیلی کوتاهی ناپدید شده بوده. مرد اول فکر می‌کند پسرش دارد با او بازی می‌کند. اما بعد که می‌بیند هیچ خبری از او نمی‌شود بلند بلند صدایش می‌کند. چند بار می‌رود زیر آب و بعد تا جایی که می‌تواند از ساحل دور می‌شود تمام آن اطراف را دیوانه وار شنا می‌کند، اما دیگر بی‌فاید بوده آب پسر را با خودش برده بوده‌، آن وقت شرع می‌کند به فریاد زدن.

کتاب دیگر «طلا بازی» نام دارد که آن را امیر حسین شربیانی نوشته است.«طلا بازی» در ۲۲۶ صفحه ، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۶۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است .

در بخشی از این کتاب نیز می خوانیم:حتم داشتم زیبا خانم هم یک روزی سوار بنز بابای باباجیلی شده. جد بزرگ‌مان رفته بود دنبالش و در مرسدس پونتون ۱۸۰ را برایش باز کرده بود. یا بابا جیلی مرسدس بنز کوپه‌ی اس ال ۳۵۰ اش را پارک کرده بودپ جلو خانه‌ی اشرف خانم و تعظیم کرده بود و در را برای عشقش باز کرده بود و او با لبخند با شکوهی سوارش شده بود.هیچ کدام شان با حسرت از دنیا نرفتند. من هم نمی‌روم‌، زهرا هم نباید برود.هیچ ماشینی به پای این بنز نمی‌رسد. هیوندا در تبلیغش گفته بود کم مصرف و ارزان. مرسدس بنز هم زده بود:با حسرت از دنیا نروید.

این دو کتاب یاد شده از سوی نشر چشمه منتشر شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج