۲۲۲۶۶۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

چرا پرنده‌های فلوریدا آشیانه خود را رها کردند؟

در پدیده ای شگفت انگیز، تعداد زیادی از پرندگان در سواحل فلوریدا در آمریکا آشیانه و تخم های خود را رها کرده و می روند.

وبسایت شفقنا: در پدیده ای شگفت انگیز، تعداد زیادی از پرندگان در سواحل فلوریدا در آمریکا آشیانه و تخم های خود را رها کرده و می روند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این اتفاق که در حیات وحش بی سابقه است، پرندگان مختلف در ساحل Seahorse Key آشیانه های خود روی درختان را ترک کرده و رفته اند؛ تخم این پرندگان نیز به حال خود رها شده که تعداد بی شماری از آنها در حال نابودی است.

در این پدیده که محدود به یک گونه از پرندگان نشده است، پلیکان ها، مرغان ماهیخوار منقار قاشقی و اگرت های برفی لانه های خود را روی درختان ترک کرده و تخم های خود را نیز رها نموده اند.

مقامات پارک ساحلی می گویند این منطقه دیگر یک مکان مرده است. این منطقه که در سال ۱۹۲۹ به عنوان پارک ملی حیات وحش در فلوریدا برگزیده شده سالها بود که از شکار بی رویه رنج می برد اما اکنون دهه ها است که تحت شدیدترین حفاظت ها قرار گرفته و هیچگونه فعالیت انسانی و ساختمانی در آن مشاهده نمی شود.

تمام محققان و زیست شناسان از رها کردن آشیانه ها و تخم ها توسط پرنده ها گیج شده اند. یکی از محققان از دانشگاه فلوریدا می گوید اینکه پرندگان اینگونه رفتار کنند عجیب نیست و پیشتر هم دیده شده اما اینکه همه گونه های پرنده موجود در یک پارک آشیانه های خود را به امان خدا رها کنند بسیار عجیب و باورنکردنی است.

محققانی که بیش از سی سال است این پارک را در تحت نظر دارند، درحال تحقیق روی علت این رفتار عجیب هستند اما هنوز نتوانسته اند به پاسخ قانع کننده ای دست یابند. برخی از محققان بیماری را علت این رفتار دانسته اند و برخی دیگر وجود راکون های مهاجم در منطقه را؛ اما مشخص شده هیچکدام از این موارد علت اصلی مهاجرت پرندگان از این منطقه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج