۲۲۲۹۱۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today&#۰۳۹;s Parents

وب سایت والدین امروز یا Today&#۰۳۹;s Parents، از معتبرترین پرتال‌های اطلاع رسانی درباره کودکان و نوجوانان در کشور کانادا می‌باشد که اخیراً، فهرست چندین سایت امن و شاد را برای کودکان و آموزش والدین کانادایی، معرفی کرده است که می تواندمورد استفاده والدین ایرانی نیز قرار بگیرد.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents




برترین ها: دنیای زیبا و دوست داشتنی کودکان، همواره دنبال سایت‌های شاد و مفرح است تا در دنیایی از رنگ آمیزی های جالب و صداهای عجیب و غریب، در یک محیط دیجیتالی شاد، اوقات خوبی را سپری کنند. سبک زندگی دیجیتالی امروز مردمان روزگار ما نیز سبب شده است، تا کودکان و نوجوانان، بیش از آن که با بازی‌های سنتی و سرگرمی‌های گروهی فیزیکی مانند دهه‌های قبل، آشنا شده و خو بگیرند، پشت ایکس باکس و گوشی‌های هوشمند و تبلت های مجهز نشسته و با غول‌ها و هیولاهای مختلف به زد و خورد بپردازند و جز خستگی و سردرد، ماحصلی از این رهگذر، عاید آن ها نشود. سبک زندگی دیجیتالی بزرگ‌ترها، به کوچک ترها نیز به هر حال سرایت کرده است و باید مراقب بود. اگر چه، والدین نیز، از حضور فرزندانشان در چنین محافل دیجیتالی خرسند می‌شوند، اما همچنان، نگرانی آن ها نسبت به ارائه محتوای نادرست و نامطلوب، که می‌تواند روح و ذهن فرزندانشان را آسیب بزند، ادامه دارد.

پرتال "والدین امروز"، که از معتبرترین سایت‌های اطلاع رسانی درباره سبک زندگی والدین و کودکان کانادایی در اینترنت است، چندی پیش، فهرست 30 پرتال مورد نظر خود را که می‌تواند فضای خوبی برای والدین و کودکانشان در سرزمین دیجیتال رقم بزند، معرفی کرد. شماری از این پرتال‌ها را در مطلب زیر، ارائه کرده‌ایم. این پرتال‌ها، شماری از ده‌ها هزار پرتالی است که والدین محترم و خوانندگان پرتال برترین ها می‌توانند به عنوان نمونه سایت، به فرزندان یا دوستانشان معرفی کنند. پیش تر، فهرست 40 سایت خوب فارسی در عرصه کودکان را نیز، به تفکیک، معرفی کردیم که این رویه معرفی سایت‌های مناسب و مفید برای کودکان، نوجوانان و والدین آن ها، همچنان ادامه خواهد داشت.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

از والدین امروز، انتظار می‌رود که سبک زندگی دیجیتال، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی آن را بشناسند و از فرصت‌های آن، برای ارتقای دانش و آگاهی و استعدادهای فرزندان دلبند خود، نهایت استفاده را ببرند. هر اندازه که بتوان، از منابع خوب استفاده کرد، در بهینه سازی گذران وقت، صرفه جویی کرده و اندوخته بهتری در اختیار خواهیم داشت. پرتال‌های آموزشی، علمی و شاد زیر، همه به زبان انگلیسی هست، اما کمکی برای آشنایی کودکان و نوجوانان ایرانی با محیط‌های غیر فارسی است تا با محیط‌های غیر معمول نیز، آشنا شوند. شما نیز در این کار و آشنایی با محیط دیجیتالی، آن ها را یاری کنید.

۱- amightygirl.com

پرتالی برای دریافت اطلاعات درباره کتاب‌های آموزشی و علمی درباره دختران در همه سنین. مطالب جالب و خواندنی این سایت، مخصوص کودکان است و ایده‌های جالبی برای نوشتن کتاب و تصویرگری کتاب کودک در اختیار والدینی که دراین زمینه کار می‌کنند نیز می‌دهد. این پرتال بزرگ ترین سایت ارائه دهنده کتاب در زمینه‌های مختلف برای دختران نیز می‌باشد.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۲- http://kids.albrightknox.org

یکی از سایت‌های سرگرم کننده و شاد و جالب در حوزه کودکان می‌باشد که به زبان و دانش خاصی نیاز ندارد و کودکان در سنین ۳ تا ۱۲ سال، می‌توانند از این سایت استفاده کنند. امکان کشیدن نقاشی با استفاده از موس نیز، در این پرتال فراهم شده است.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۳- http://www.bbckids.ca

خنده دارترین کارتون‌هایی که بچه‌های اروپایی و غربی مشاهده می‌کنند، در این پرتال با دسته بندی‌های متنوعی، جمع اوری شده است. برخی ازکارتون ها مانند داستان گوسفندها، صامت هست و کلام ندارد.


شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۴- www.brainpop.com

ویدئوهای آموزشی و بازی‌های جالبی که در این سایت آمریکایی برای کودکان ارائه شده است، موضوعات مختلفی را در محیطی شاد و جذاب و هیجان انگیز، به آن ها یاد می‌دهد. اکثر بخش‌های این پرتال شاد مخصوص کودکان، رایگان می‌باشد. آموزش ریاضی، شیمی، نقاشی و مسائلی از این دست، برای کودکان در این پرتال با گرافیک جذاب، در دسترس می‌باشد.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۵- www.cbc.ca/kidscbc۲

از طریق کارکترهای کارتونی که در شبکه سی بی سی کانادا برای کودکان کانادایی نمایش داده می‌شود، فایل‌های ویدئوی جالب و جذابی دراین سایت ارائه شده تا کودکان را با مسائل مختلف آموزشی و زندگی آشنا کند.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۶- www.dogonews.com

پرتال آموزشی جالب با داستان‌های خواندنی برای کودکان به زبان انگلیسی

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۷- http://doodle.ly

ابزاری جالب برای نقاشی کودکان که می‌توانند در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی نیز برای دوستانشان به اشتراک بگذارند.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۸- http://ecokids.ca/pub/kids_home.cfm

آموزش مسائل زیست محیطی به کودکان، موضوعی است که این سایت محیط سبز کانادایی، ارائه می‌کند. هدف این پرتال، بردن کودکان به محیط زیست از طریق یک فضای مجازی است تا آن ها، شرایط واقعی را در محیط آنلاین، تجربه کنند و یادبگیرند.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۹- http://www.funbrain.com

کودکان، همیشه از یادگیری ریاضی و علوم وفنون مختلف طفره می‌روند. این سایت تلاش کرده است تا با استفاده از بازی‌های جالب و چند رسانه ای، محیطی را فراهم کند تا کودکان در حین بازی کردن، مسائل ریاضی و علوم نیز یادبگیرند. اگر میخواهید کودک شما از یان سایت کانادایی استفاده کند، توصیه می‌کنیم شما نیز در کنار او باشید تا در ترجمه، به فرزندتان کمک کنید. این یک راه خوب، برای آموزش زبان به کودکان می‌باشد.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۰- www.funology.com

سایت جالب و جذاب، برای تقویت خلاقیت و توسعه ذهن نوآور کودکان از طریق بازی‌ها و فیلم‌هایی که در این پرتال ارائه شده است. ابزارهای آنلاین خوب این سایت، فرصتی برای آموزش به کودکان در محیطی رنگی و پرهیجان است.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۱- .howstuffworks.com

این سایت تلاش می‌کند به بچه‌ها آموزش دهد که فلان دستگاه‌ها یا ابزارها یا وسایل که در محیط زندگی با آن ها رو به رو می‌شوند، چگونه کار می‌کند. مثلاً وسایل پارک بازی، چطور کار می‌کند یا این که چرا کوسه‌ها، عصبانی می‌شوند. این‌ها مواردی است که در این سایت، در محیط مالتی مدیا، پاسخ‌های جالب و آسانی برایان فراهم شده است.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۲- www.kidsreads.com

این سایت، یکی از هزاران پرتالی است که داستان‌های جالب برای کودکان دارد و اکثراً مصور هست. اگر می‌خواهید کودک شما، انگلیسی را یاد بگیرد، از این پرتال‌ها شروع کنید.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۳- www.knowledgekids.ca

یک سایت جالب برای آموزش مسائل مختلف به کودکان در قالب بازی‌های ویدئویی..

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۴- nasa.gov/audience/forkids/kidsclub

باشگاه سازمان هوا فضای امریکا (ناسا)، یک فرصت خوب برای آشنا کردن کودکان با مسائل فضایی و نجومی در محیط مالتی مدیای جذاب است.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۵- kids.nationalgeographic.com

بخش کودکان نشریه مشهور نشنال جئوگرافیک، بخش ویژه ای برای معرفی طبیعت و زندگی و محیط زیست، با زبان کودکان می‌باشد تا شگفتی‌های خلقت را با زبانی ساده و تصاویر جالب ببیند و مطالب زیادی یاد بگیرند.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۶- http://pbskids.org

سایتی برای آموزش کودکان با قابلیت‌های ویدئویی مختلف و جذاب.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۷- http://www.sikids.com

معرفی ورزش‌ها به کودکان در محیطی جالب و آموزشی

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

۱۸- .virtualmuseum.ca/home

گشتی در موزه‌های کانادا از طریق این پرتال امکان پذیر است.

شادترین سایت‌های کودک از نگاه Today's Parents

یکی از دلایلی که این پرتال‌ها معرفی شد، اهمیت آن ها برای کودکان امریکای شمالی می‌باشد که به عنوان الگوهای خوب، برای آموزش کودکان در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سایت‌ها باعث می‌شود تا شما و فرزندان دلبند شما، در فضای مالتی مدیا و هم چنین انگلیسی زبان، زمان را سپری کنید و فرصتی برای تقویت دانش زبان انگلیسی شما و کودکانتان باشد، موردی که در فضای اینترنت خیلی ضروری است و باید به آن توجه کنید. هر اندازه بتوانید کودکان را در محیط مجازی، و انگلیسی زبان، قرار دهید، مطالب بیشتری فراخواهد گرفت و این موضوع، تأثیر زیادی در آموزش وی در محیط سنتی و یادگیری دروس زبان در مدرسه و حتی مهد کودک خواهد داشت.

سرویس کودکان پرتال برترین‌ها، باز هم مطالب خوبی از سایت‌های موفق کودکان اینترنت، ارائه خواهد کرد.

سایت تودی پرینت در نشانی todaysparent.com در دسترس می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج