جاباما
۲۲۲۹۴
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

افشای راز خانه وحشت در دوربین مداربسته

دوربین‌ مداربسته‌ای که ‌دختری در اتاق مادرش در یک خانه سالمندان در لندن نصب کرده بود، پرده از بدرفتاری‌های چند نفر از پرستاران انگلیسی با سالمندان برداشت.

همشهری آنلاین: دوربین‌ مداربسته‌ای که ‌دختری در اتاق مادرش در یک خانه سالمندان در لندن نصب کرده بود، پرده از بدرفتاری‌های چند نفر از پرستاران انگلیسی با سالمندان برداشت.

جین ورول مادرش را به یک مرکز نگهداری سالمندان در شمال لندن سپرده بود اما مادر وی پس از مدت کوتاهی تا حدودی قدرت تکلم خود را از دست داد و به فردی درون‌گرا تبدیل شد.

پس از این ماجرا حال این زن سالمند رو به وخامت گذاشت و دختر وی متوجه شد که مادرش نه‌ تنها از بیماری رنج می‌برد بلکه شب‌ها نیز نمی‌تواند به‌خوبی بخوابد.

دختر جوان با دیدن کبودی‌های روی صورت و بدن مادرش متوجه شد که کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و احتمالا در این مرکز با سالمندان بدرفتاری می‌شود.

اما پزشکان این مرکز وقتی با ادعای دختر جوان روبه‌رو شدند، پاسخ دادند که علت کبودی‌ها ‌مصرف قرص‌های آسپیرینی است که برای سالمندان تجویز می‌شود.

با این حال جین ورول که از پاسخ پزشکان در رابطه با کبودی‌ها قانع نشده بود، تصمیم گرفت یک‌دوربین مداربسته که از راه دور کنترل می‌شد را در اتاق مادرش نصب کند.

این دوربین اوضاع اتاق مادر جین را ۲۴ ساعته ضبط می‌کرد. هنوز ۲ روز از نصب آن نگذشته بود که راز مهمی فاش شد.

فیلم‌های ضبط شده در دوربین نشان می‌داد که برخی از کارکنان خانه سالمندان اقدام به ضرب و شتم افراد سالمند کرده و آنها را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهند. جین در این فیلم دید که چطور یکی از پرستاران شبانه بالای سر مادر وی می‌رفت و سیلی‌های محکمی به صورتش می‌زد.

او که از دیدن فیلم شوکه شده بود، به اداره پلیس رفت و با ارائه فیلم ضبط شده، از پرستاران خانه سالمندان شکایت کرد. پلیس پس از اطلاع از این موضوع، ۴ نفر از خدمه خانه سالمندان را دستگیر و روانه زندان کرد.

پس از این ماجرا پرونده متهمان در اختیار دادگاه قرار گرفت و قضات دادگاه بعد از بررسی‌های انجام شده سرپرست مرکز نگهداری از سالمندان را به تحمل ۱۸ ماه حبس محکوم کردند و ۴ پرستار خشن نیز از خانه سالمندان اخراج شدند.

در حال حاضر مادر ۸۰ساله جین که به آلزایمر مبتلا شده، در یک مرکز درمانی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shekofeh

      بی وجدانی تا چه حد
      دنیا آینه ای هست و از هر دست بدهی از همان دست می گیری

    • آسیه

      چقدر اون پرستار باید بی رحم باشه که به فردی که هیچگونه قدرت دفاع کردن از خودش نداره اینجوری ظلم کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج