جاباما
۲۲۲۹۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت؟

نیمه اول سال میلادی ۲۰۱۵ به پایان رسیده است. ما در این مدت محصول خوبی مثل گلسی اس ۶ اج، اچ تی وان M۹ و ال جی G۴ را دیده‌ایم و حالا دیگر به زمان معرفی آی‌فون جدید و نیز گلکسی نوت ۵ نزدیک شده‌ایم.

وب‌سایت یک پزشک: نیمه اول سال میلادی ۲۰۱۵ به پایان رسیده است. ما در این مدت محصول خوبی مثل گلسی اس ۶ اج، اچ تی وان M۹ و ال جی G۴ را دیده‌ایم و حالا دیگر به زمان معرفی آی‌فون جدید و نیز گلکسی نوت ۵ نزدیک شده‌ایم.

گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت؟

معمولا گلکسی نوت‌ها بین سپتامبر و اکتبر معرفی می‌شوند. در این مقاله به صورت خلاصه می‌خواهیم بررسی کنیم که گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت

طراحی بدنه

سامسونگ سال‌های زیادی به خاطر طراحی و کیفیت بدنه پایین‌تر از رقبای خود، جریمه شد. اما با رونمایی از گلکسی اس ۵ و گلکسی اس ۶ اج، تصمیم گرفت که این مشکل را برطرف کند.

حالا باید ببینیم که گلکسی نوت هم بدنه فلز و شیشه‌ای پیدا خواهد کرد یا نه یا اینکه سامسونگ به تغییرات جزئی و استفاده از بدنه پلاستیکی ادامه خواهد داد.

شاید گلکسی نوت ۵ مثل همین تصاویر رندر شده باشد، شاید!

گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت؟

گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت؟

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که اندازه صفحه نمایش، افزایش خیلی جزئی پیدا خواهد کرد و به ۵٫۷ اینچ خواهد رسید، در عین حال ضخامت این وسیله هم از گلکسی اس ۶ کمتر نخواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت اج ۲ و/ یا گلکسی اس ۶ اج پلاس!

آیا سامسونگ مثل سال پیش نسخه اج Edge گلکسی نوت را خواهد ساخت؟ احتمالا در این صورت برخلاف سال پیش، نسخه اج، صفحه نمایشی خواهد داشت که از هر دو سو، خمیده باشد.

در عین حال حدس زدن نام فبلت سامسونگ با ظاهر «اج»، از الان کمی دشوار است، آیا نام این وسیله گلکسی اس ۶ اج پلاس خواهد بود یا گلکسی اس ۶ نوت یا شاید هم گلکسی نوت اج ۲ ؟!

اما فارغ از ظواهر، باید بگوییم که تا زمانی که از این ویژگی اج، استفاده عملی خوبی نشود و توسعه‌دهنده‌ها نتوانند کاربردهایی برای قسمت انحنادار پیدا کنند، این وژگی فقط یک تفاوت ظاهری جالب خواهد بود و بس.

گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت؟

صفحه نمایش

بر اساس گزارش‌های اخیر، صفحه نمایش گلکسی نوت QHD Super AMOLED با وضوح ۲۶۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد بود. اما شاید سامسونگ به صفحه نمایش ۴K هم رو بیاورد.

سخت‌افزار درونی

پردازشگر: اسنپ‌دارگون ۸۰۸

۱۶ گیگ رم

مجهز به قلم S

دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسل و جاویی ۸ مگاپیکسل

USB-C

گلکسی نوت ۵ چه ویژگی‌های تازه‌ای خواهد داشت؟

اینها شنیده‌هایی از سخت‌افزار گلکسی نوت جدید خواهند بود. اما قسمت بد شنیده‌ها این است که شاید به خاطر طراحی جدید بدنه، سامسونگ از خیر پشتیبانی از کارت‌های حافظه یا باتری قابل جدا شدن بگذرد.

دوربین

همان طور که گفتیم دوربین پشت و جلوی گلکسی نوت جدید به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسل خواهند بود. اما در مورد ویژگی‌های جانبی این دوربین مثل تثبیت اپتیکی عکس‌ها یا اصلا شکل دوربین (برجسته بودن دوربین نسبت به بدنه پشتی گلکسی نوت) از الان نمی‌شود، چیزی گفت.

ویژگی‌های نرم‌افزاری

گلکسی نوت به حکم «نوت» بودنش نمی‌تواند مثل گلکسی اس ۶، از خیر ویژگی‌های نرم‌افزاری اضافی بگذرد. در این راستا کلیه ویژگی‌های قلم S به همراه ویژگی‌های دیگری مثل S Voice و Multi Window حفظ خواهد شد و از نظر سیستم عامل از نسخه ۵٫۱٫۱ اندروید یا حتی نسخه جدید که در هنگام رونمایی وسیله موجود باشد، پشتیبانی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج