۲۲۳۱۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فیس بوک برابر با کل جمعیت قاره آفریقا شد

آیا می دانستید که در حال حاضر تعداد کاربران فیس بوک با کل جمعیت آفریقا برابری می کند؟! به گزارش برترین ها این جمعیت برابر با یک هفتم جمعیت کره زمین است، و تقریباً ۶۰ درصد این افرادهر روز صفحه فیس بوک خود را چک می کنند.

فیس بوک برابر با کل جمعیت قاره آفریقا شد



برترین ها : آیا می دانستید که در حال حاضر تعداد کاربران فیس بوک با کل جمعیت آفریقا برابری می کند؟! به گزارش برترین ها این جمعیت برابر با یک هفتم جمعیت کره زمین است، و تقریباً 60 درصد این افرادهر روز صفحه فیس بوک خود را چک می کنند. جالب تر اینکه ظرفیت این سایت از این تعداد هم بیشتر است و جمعیت آن همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

به گزارش برترین ها البته این سایت هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است. ولی پیش بینی می شود که در نهایت تعداد افرادی که برای ایجاد اکانت در فیس بوک اقدام می کنند کم خواهد شد چرا که در آن زمان دیگر اکثر افراد عضو فیس بوک هستند و نیازی به ایجاد اکانت نخواهند داشت. عامل دیگری که به نفوذ فیس بوک در سراسر جهان کمک می کند این است که تنها افراد بالای 13 سال حق عضویت در این سایت را دارند.

فیس بوک برابر با کل جمعیت قاره آفریقا شد

از این گذشته، فیس بوک به ایجاد ارتباطات اجتماعی از طریق تلفن همراه نیز کمک بزرگی کرده است، و آمار نشان می دهد که ۴۸۸ میلیون نفر هر روز با تلفن همراه صفحه فیس بوک خود را چک می کنند. مسئولین این سایت می گویند " هدف ما این است که افراد بتوانند سریع تر و آسان تر با هم ارتباط برقرار کنند و فکر می کنیم به هدف خود رسیده باشیم. فیس بوک در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده است و هر روز شاهد رشد سریع جمعیت کاربران هستیم."

اما اگر فکر می کنید همه ابعاد فیس بوک مفید است سخت در اشتباهید ! در کنار مزایای گفته شده فیس بوکی معایبی هم دارد
فیس بوک باعث می شود دوستانتان شما را دوست نداشته باشند.
از طرف دیگر فیس بوک باعث می شود خودتان را چاق بدانید. اکثر افراد قسمت یا قسمت هایی از بدن خود را دوست ندارند. ولی ۵۱ درصد از کاربران فیس بوک می گویند از زمانی که عضو فیس بوک شده اند نارضایتیشان بیشتر شده است.

در هر سو با همه مزایا و معایت گفته شده مسئولین این سایت می گویند هدف ما این است که افراد بتوانند سریع تر و آسان تر با هم ارتباط برقرار کنند .



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راضیه زرین باش

      سلام
      روزتون بخیر،من امروز آدرس شما رو پیدا کردم،می خواستم بدونم چگونه میتوانم خانوادهای رو در سومالی یا آفریقای جنوبی پیدا کنم؟ خواهش میکنم من رو کمک کنید. در ضمن عکس اونا رو دارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج