۲۲۳۴۸۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران

توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه فناوری موشکی در سه دهه اخیر، سبب شده است تا ایران، به جمع چند کشور دارنده فناوری پیشرفته طراحی و تولید موشک با کابردهای مختلف، ملحق شود.

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران



برترین ها: کشوری که 35 سال پیش، در تأمین معمولی‌ترین نیازهای دفاعی خود، ناتوان بود، در سایه تلاش جهادی واحدهای خودکفایی نیروهای مسلح و خلاقیت و توان بی نظیر فعلان صنعت دفاعی کشور در ارتش، سپاه و وزارت دفاع، اکنون با وجود تحریم‌های اقتصادی و تسلیحاتی، تولید کننده قوی و فعال تسلیحات نظامی با رویکرد دفاعی محسوب می‌شود.

توان نظامی ایران، به ویژه در بخش‌های موشکی، دریایی و هوا فضا، در زمره برترین کشورهای دارنده فناوری‌های پیشرفته و بعضاً فوق پیشرفته جهان می‌باشد که بارها، تعجب و تحسین نخبه‌های سیاسی و نظامی شرق و غرب عالم را، سبب شده است.

به گزارش برترین ها؛ توان موشکی فوق العاده، گسترده و مبتنی بر دکترین دفاعی کشور، یکی از بارزترین نتایج غرور آفرین دوران ظالمانه تحریم در تاریخ ایران زمین است که هیچ گاه، فراموش نخواهد شد. همانند عملیات غرور آفرین حمله به اچ 3، عملیات والفجر 8 و صدها جان فشانی غیور مردان نظامی کشور در پاسداری از عزت و صلابت سرزمین بزرگ ایران.

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران
(خبر سردار سلامی درباره قدرت نقطه زنی موشک‌های ایران - ۱۳۹۳)

نا گفته پیداست، که آخرین سطح از توان نظامی یک کشور، چه در حوزه دفاعی و چه در حوزه تهاجمی و عملیاتی، هیچ گاه در روبروی دوربین‌های رسانه‌ها قرار نخواهد گرفت و اطلاع رسانی نمی‌شود. چرا که، در زمره اطلاعات سری هر کشوری محسوب می‌شود. بنابراین، هر سطحی از توان نظامی یک کشور که در رسانه‌ها مورد معرفی و بررسی قرار می‌گیرد، هیچ گاه نشان دهنده بالاترین سطح فناوری و قابلیت عملیاتی کشورها از سلاح یا فناوری معرفی شده، نیست.

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران
(گزارش باشگاه خبرنگاران جوان درباره موشک بالستیک ۲۰۰۰ کیلومتری ایران)

تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شگفت آور نظامی ایران در دهه‌های پس از جنگ تحمیلی، به ویژه در سال‌های اخیر، تنها بخشی از توانمندی شگرف و تاریخ ساز صنعت پر افتخار دفاعی کشور می‌باشد و مشت نظامیان کشور، همچنان هوشمندانه، برای تخریب استراتژی دشمن و حفظ اصل راهبردی غافل گیری نظامی، بسته می‌ماند.

چرا که در صنعت نظامی، هیچ کشوری از آخرین دستاوردهای خود در عرصه‌های گوناگون نظامی، فستیوال رونمایی برگزار نمی‌کند و آن چه روبروی دوربین می‌آید، متعلق به حوزه‌های غیر محرمانه و سطح طبقه بندی عادی می‌باشد.

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران
(گزارش همشهری آنلاین از قدرت موشک‌های نقطه زن ایرانی در اختیار حزب الله لبنان - ۱۳۹۳)

در دو دهه اخیر، با تلا شهای بی وقفه فعالان صنعت موشکی کشور، که با همت نخبه‌هایی چون سردار شهید تهرانی مقدم و همکارانش صورت پذیرفت، صنعت موشکی کشور، وارد فاز جدیدی از تحول و اقتدار خود شد.

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش تر گفته بود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌های بالستیکی ساخت که می‌تواند علیه هدف‌های متحرک، نقطه زنی کند و این تکنولوژی را حتی آمریکا ندارد. موضوعی که، قرارگیری سرزمین‌های اشغالی را زیر آتش موشک‌های ایران قرار می‌دهد.

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران
(گزارش فارس از موشک‌های دوربرد ایران - ۱۳۹۳)

این موضوع را، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم 21 بهمن نیز، مورد اشاره قرار داده بود.

فیلم: موشک‌های نقطه زن ایران
(گزارش فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره توان نقطه زنی موشک‌های ایران - بهمن ۹۳)

قابلیت‌های موشکی و دفاعی کشور، گسترده و توجهات زیادی را در دنیا به خود جذب کرده است. اگر علاقمند هستید تا توان نقطه زنی موشک‌های دور برد ایران را مشاهده کنید، توصیه می‌کنیم سری به ویدئوی های زیر بزنید و در چند دقیقه، اطلاعات مستندی به دست آورید که جالب توجه می‌باشد.

فیلم/ شلیک موشک نقطه زن از بالگرد به ناو هواپیمابر



برای اولین بارشلیک موشک نقطه زن ازقایقهای تندرو و بالگرد



موشک‌های جدید ایران؛ بالستیک و نقطه زن



موشک‌های نقطه زن هرمز ۲



اهمیت نقطه زنی برای انهدام ناوها



موشک کروز قدیر ۸ +لحظه شلیک +اصابت به هدف



آزمایش موشک هدایت لیزری بینا



رونمای قایق فوق پیشرفت ذولفقارشلیک ۴۰۰ راکت به ناوهواپیمابر



موشک کروز بلند برد سومار نسل جدیدی از سلاح‌های پیشرفته



مستند فوق العاده هفت دقیقه تا تل آویو



سایت ارتش در نشانی www.aja.ir، سایت سپاه در آدرس www.sepahnews.com قرار دارد. پرتال وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در نشانی www.mod.ir ارائه شده است که می‌تواند اطلاعات نظامی را به علاقمندان این حوزه ارائه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج