۲۲۳۶۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخواست بخشش محیط‌بان دنایی از اولیای‌ دم

مدیرکل، معاونان و جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با خانواده مرحوم رضایی که توسط یکی از محیط‌بانان دنا به قتل رسید، خواستار عفو و بخشش قاتل شدند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل، معاونان و جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با خانواده مرحوم رضایی که توسط یکی از محیط‌بانان دنا به قتل رسید، خواستار عفو و بخشش قاتل شدند.

در این دیدار هادی زارع پور، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رمضان ماه رحمت، مغفرت و بخشش بندگان از سوی باریتعالی است و چه زیباست که بندگان نیز نسبت به هم بخشش داشته باشند.

وی افزود: جمع فرهنگیان حاضر به نمایندگی از دیگر همکاران خود خواستار بخشش خطای محیط‌بان دنا هستند که قطعاً لذت این بخشش برتر از لذت انتقام و جاودانه است.

اسماعیل رضائی‌نیک، پدر مقتول حادثه دنا که رئیس آموزش وپرورش عشایر سیار کهگیلویه و بویراحمد نیز است، گفت: پرونده روند قانونی را طی کرده است اما حضور فرهنگیان و گروه‌های دیگر مردم مبنای تصمیم‌گیری خانواده بنده خواهد بود و در تلاشم حضور عزیزان را ارج بگذارم.

وی بیان کرد: نتیجه نهایی تصمیم چند روز آینده اعلام می‌شود.

براساس حکم قوه‌قضایی اعدام محیط‌بان دنا قطعی شده و قرار است بزودی اجرا شود و تاکنون گروه‌های مختلف از جمله اصحاب رسانه و هنرمندان، معاون عمرانی استاندار و سندیکای پیمانکاران استان، امام‌جمعه شهر سی‌سخت به همراه جمعی از مردم و روحانیون و برخی از مادران شهدا با حضور در منزل آقای رضایی از این خانواده تقاضای عفو و بخشش محیط‌بان دنایی را کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج