۲۲۳۶۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

امروزه دیگر تفریحات زمستانی تنها محدود به ماه‌های سرد سال نمی‌شود.بسیاری از پیست‌های اسکی و تفریح‌گاه‌های زمستانی در فصل گرم سال نیز پذیرای علاقه مندان هستند.

وب سایت بازارخبر: امروزه دیگر تفریحات زمستانی تنها محدود به ماه‌های سرد سال نمی‌شود.بسیاری از پیست‌های اسکی و تفریح‌گاه‌های زمستانی در فصل گرم سال نیز پذیرای علاقه مندان هستند.

اگر از علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی به‌ویژه اسکی باشید به‌احتمال‌زیاد با آمدن فصل زمستان تا حدود زیادی از ورزش موردعلاقه‌تان دور خواهید ماند.

آیا تابه‌حال برایتان پیش ‌آمده که در وسط تابستان بخواهید به اسکی یخ و برف بروید؟

امروزه دیگر اسکی مختص ماه‌های سرد سال نیست بلکه. اگر از طرفداران پروپاقرص ورزش‌های زمستانی هستید کافی است یکی از مقصدهایی را که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد انتخابی کنید و از اسکی کردن و گرم‌ترین ماه‌های سال نیز لذت ببرید.

۱. اسکی پورتیلو شیلی

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

هرگاه نام کشور شیلی می‌آید همه به یاد سواحل طلایی‌رنگ و آب‌وهوای شرجی و گرم این کشور می‌افتند؛ اما علاوه بر سواحل گرم کشور شیلی دارای برخی از بهترین پیست‌ها و مسیرهای اسکی روی برف در دنیا است. تفریحگاه اسکی پورتیلو در این کشور نمایی زیبا از کوه‌های لاگونا دل اینکا داشته و حتی در فصل تابستان نیز میزبان علاقه‌مندان به اسکی است. هتل واقع در این مجموعه گنجایش ۴۵۰ مهمان را دارد.

۲. تریبل کان نیوزیلند

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

این پیست اسکی بزرگ در کوه‌های نیوزلند دارای بهترین مسیرها برای افراد حرفه‌ای و آماتور علاقه‌مند به اسکی است. در تمام طول سال محیط اسکی برای استفاده آماده بوده و در بازه‌های زمانی مشخص مسابقاتی نیز برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

۳. آلپ ۲ در فرانسه

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

تفریح گاه آلپ ۲ در فرانسه یکی از بلندترین و طولانی‌ترین پیست‌های اسکی در اروپا بوده که در فصل تابستان نیز میزبان علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی است. اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌توانند از مسیرهای دشوار و خاصی که برایشان طراحی‌شده استفاده کنند و در کنار آن افراد غیرحرفه‌ای نیز می‌توانند از محیط‌هایی با شیب کمتر مشابه پارک‌های برفی لذت ببرند.

۴. هینترتاکس در اتریش

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

پیست هینترتاکس در کشور اتریش ۳۶۵ روز سال را آماده میزبانی از علاقه‌مندان به ورزش اسکی و تفریحات زمستانی است. برخی از رمپ‌ها و موانع نیز برای علاقه‌مندان به اسنوبرد طراحی‌شده. وسعت این مجموعه از پیست‌های اسکی در اتریش به‌قدری است که حتی در فصل گرم سال نیز جزء طولانی‌ترین پیست‌های اسکی اروپایی محسوب می‌شود.

۵. زارمت در سوئیس

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

تفریحگاه زمستانی زارمت در مرز بین ایتالیا و سوئیس هم یک محلی برای اقامت و تفریح خانواده‌ها محسوب شده و هم پیست اسکی جذاب و زیبا حتی در فصل گرم سال دارد. علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی می‌توانند در این پیست از مناظر زیبای کوه‌های مترهورن لذت برده و علاوه بر این از رستوران‌های ایتالیایی این تفریح گاه ۴ فصل استفاده کنند.

۶. لاس لناس در آرژانتین

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

بلندترین پیست اسکی کشور آرژانتین مسیری زیبا و ۴۰ مایلی دارد که بیشتر مناسب افراد غیرحرفه‌ای و مهارت‌های معمول در اسکی است. برای کسانی که خواهان آموزش اسکی هستند ۱۵۰ مربی اسکی در محوطه حضور دارند که می‌توانند در این مورد علاقه‌مندان را راهنمایی کنند.

۷. توردریلو در آلاسکا

مکان هایی برای تفریح زمستانی در تابستان

علاوه بر امکان اسکی در کوه‌های همیشه پوشیده از برف منطقه؛ مهمانان می‌توانند در آب‌های خروشان رودخانهٔ جاری در محل پیست اسکی ماهیگیری نیز بکنند. ماهی‌های سالمون و رنگین‌کمانی منطقه شهرت زیادی دارد. راهنماهای مسیر می‌توانند بهترین کمک برای گشت‌وگذار در طبیعت بکر و جنگلی منطقه باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج