۲۲۳۸۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طاهری: من عاشق ریسک کردن هستم

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: زمان برای آماده‌سازی تیم کم است اما من عاشق ریسک کردن هستم.

خبرگزاری فارس: بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز به وی گفت: با من تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری این تیم در لیگ برتر را به من دادند و من هم یک کادر کاملاً استقلالی معرفی کردم تا اگر به عنوان سرمربی انتخاب شوم کادر فنی آماده باشد هر چند که مسئولان باشگاه تاکید دارند که کار باید زودتر آغاز شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه امروز جلسه‌ای در دفتر تهران برگزار شده و قرار است تا امشب کادر فنی تیم استقلال اهواز انتخاب و معرفی شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه برنامه‌هایش برای تیم فوتبال استقلال اهواز چیست، اظهار داشت: ما زمان کمی داریم و از آنجایی که هوای اهواز بسیار گرم است باید برای آماده‌سازی هر چه سریع‌تر به اردو برویم و به همین دلیل مربی بدنساز تیم هم مشخص شده و می‌خواهیم تیمی در خور نام استقلال درست کنیم. من خودم استقلالی هستم و دلم می‌خواهد این فرصت به من داده شود تا شایستگی‌هایم را نشان دهم. چرا که سال‌ها دستیار بودم و با مربیان بزرگی کار کردم و الان زمان آن رسیده که تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار دهم.

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان درباره اینکه ارزیابی‌اش از وضعیت این تیم در لیگ برتر پانزدهم چه خواهد بود، افزود: من روی تکنیک و خلاقیت بچه‌های خوزستانی حساب کردم چرا که فوتبالیست‌های این منطقه یک سر و گردن از شهرهای دیگر بالاتر هستند و می‌توانیم یک تیم خوب درست کنیم. البته نگرانی من از آمادگی جسمانی بازیکنان است و نباید زمان را از دست بدهیم اما من عاشق ریسک‌ کردن هستم و هیجان را دوست دارم و می‌خواهم در دل شیر بروم تا تیمی درست کنم که درخور نام استقلال و مردم خوزستان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج