۲۲۳۸۷۷
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

«کتی پری» از دردسرهای شهرت، بیانسه و ادل می‌گوید

کتی پری(Katy Perry) در مجله «ال» (Elle) با ظاهری آراسته روی جلد رفت و درباره سوپربال، سختی‌ و مشقت‌های ستاره بودن و - از آن جالب‌تر- بیانسه و ادِل، صحبت کرد.

وب سایت موسیقی ما - ریما آسا: کتی پری(Katy Perry) در مجله «ال» (Elle) با ظاهری آراسته روی جلد رفت و درباره سوپربال، سختی‌ و مشقت‌های ستاره بودن و - از آن جالب‌تر- بیانسه و ادِل، صحبت کرد. پری بعد از اجرایی که در لیگ بزرگ سوپر بال داشت برای مدت زمانی طولانی توجه تمام رسانه‌ها را به خود جلب کرد که برخی از آن‌ها انتقادهای بسیار تندی را هم دربر داشتند.

پری، در این شماره مجله‌ی «ال» درباره کار با (NFL: لیگ ملی فوتبال امریکا)، مدیتیشن، پاپاراتزی و خیلی چیزهای دیگر صحبت کرد. در ادامه بخش‌هایی از این گفتگوی مفصل را می‌خوانید:

«کتی پری» از دردسرهای شهرت، بیانسه و ادل می‌گوید

پری در بخشی از مصاحبه در مورد آماده شدن برای اجرای سوپر بال می‌گوید:

«من در تمام اجراهایم خودم رئیس هستم. همه من را رئیس صدا می‌کنند. هر چیزی با نظارت من انجام می‌شود. تمام تصمیمات را خودم می‌گیرم، صد در صد آن ها را. اما در همکاری با ان اف ال، می‌بایست در مورد تشریفات مختلفی در سطوح مختلف پاسخگو می‌بودم. جلسات مشاوره متعددی بود که باید برای انتخاب لباس‌ها و گریم، بودجه‌ی اجرا، مصاحبه‌ها و ... در آن‌ها شرکت می‌کردم.

برای تمام جزئیات باید گزارش و جواب پس می‌دادم. بنابراین اینجا دیگر رئیس نبودم؛ مجبور بودم از اینکه همه چیز در کنترل خودم باشد چشم‌پوشی کنم. معمولا ما از چنین فرصتی استقبال می‌کنیم اما بدانید به محض اینکه تصمیم بگیرید در سوپر بال اجرا کنید برای شش ماه دیگر زندگی خودتان را ندارید.

در قسمتی از مصاحبه درباره بعضی از هم‌نسلانش مثل بیانسه صحبت می‌کند...

«آه خدای من، من از طرفداران پر و پا قرص بیانسه هستم. بیانسه به تازگی ویدئویی روی اینترنت گذاشته! باید آن را ببینید! وقتی این ویدئو را دیدم با خودم گفتم «بالاخره، بالاخره تو را دیدم. نه یک نسخه تبلیغاتی از تو. بلکه خود واقعی‌ات را دیدم و با آن چیزی که واقعا هستی احساس نزدیکی کردم»

و در مورد ادل ...

«ادل خیلی واقعی است و از این کمتر نمی‌توان نسبت به ظواهر شهرت بی‌تفاوت بود. او به اجرایی در هامراسمیت اپولوی انگلستان آمد و باریتوی (ساندویچ مکزیکی) بعد از اجرای من را دزید. [ادای او را با لهجه غلیط انگلیسی در می‌آورد که می‌گوید» ] «چطور تو انگلیس تونستی یه باریتو گیر بیاری ؟»

«کتی پری» از دردسرهای شهرت، بیانسه و ادل می‌گوید

و بعد، در بخش دیگری از مصاحبه راجع به ستاره بودن صحبت می‌کند...

«رویایی است صد برابر سخت‌تر از آن رویایی که من وقتی نه سالم بود خوابش را دیده بودم... شما فکر می‌کنید کاری را آغاز کرده‌اید اما به صورت خودکار در واقع صد کار دیگر را هم آغاز کرده‌اید. و این همان علتی است که شما می‌بینید ادم‌ها کارهای عجیب غریب می‌کنند.»

در بخشی از مصاحبه درباره این صحبت می‌کند که ستاره‌های پاپ مثل شخصیت‌ها در یک سریال سواپ اپرایی هستند...

«شما باید کسی را داشته باشید که شرور داستان باشد، یک نفر که شاهزاده باشد، کسی که نقشی مادرگونه و کسی که نقشی پدرگونه را بازی کند - بالاخره این واقعیت وجود دارد که باید شخصیت‌هایی وجود داشته باشند. ما چهره‌های موسیقی پاپ هم مثل آن شخصیت‌ها هستیم و رسانه‌ها از این جریان استفاده می‌کنند. چه کسی شخصیت محبوب و دوست داشتنی داستان است و چه کسی شرور؟ می‌دانید. مثلا تیلور [سوئیفت] همان شخصیت مهربان و دوست داشتنی است و کانیا [وست] شرور داستان. ماجرا بر سر همان روایت است»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنفشه

      آهنگ teenage dream فوق العادست
      you think I'm pretty without any make up on
      یا اونجایی که میخونه every February you'll be my valentine

    • رویا ی جواد

      موریک ویدیو dark horse کتی پری رو خیلی دوس دارم.

    • DAvid

      @ بنفشه

      آره اهنگای قبلناش بهتر بود

    • فریماه

      کلن کلیپاش از ترانه هاش قشنگتره، ینی با موزیک ویدئوهاش قیمت ترانه شو بالا میبره. یه کنسرت ازش دیدم صداش فاجعه بود.

    • سعید

      سلام ,نمی دونم واقعا چی بگم اصلا انتظار نداشتم از این خانم مطلب بذارید این خانم به اندازه کافی با مزخرفاتی که به عنوان موسیقی و در اصل به عنوان فرو کردن اعتقادات فرماسونر ها و اعتقادات شیطان پرستی به مغز مردم داره جولان میده دیگه واسه چی شما مصاحبه اش رو می ذارین حالم از این آدم بهم میخوره. دوست عزیزی که بالا گفتن از موزیک ویدیو darkhorseکیتی پری خوششون میاد لطفا تو اینترنت یه سرچ کنن ببینن تحلیل موزیک ویدیوش چی هست یا نسخه ی اصلی که به اعتراض مسلمانان از سایت یو تیوب و ویوو حذف شد رو ببینن که چطور گردن بند الله رو وقتی آتیش میگیره و خاکستر میشه نشونه میده شما مجله پر طرفداری هستین ازتون خواهش می کنم از افرادی مثل این خانم که نه تنها از مسلمانها بلکه از خدا متنفره و یه شیطان پرست پست و بی ارزش مطب نذارید ایشون به اندازه کافی خودش تبلیغ می کنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو حالت خوبه؟
        بیدارشوپسر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج