۲۲۳۹۱۲
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

مراسم عروسی در بیمارستان! +عکس

روز عروسی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی هر فرد است ؛ اما مراسم خاطره‌انگیزترین روز زندگی این آقا و خانم سیاهپوست در بیمارستان برگزار شد.

وبسایت مجله مهر: روز عروسی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی هر فرد است ؛ اما مراسم خاطره‌انگیزترین روز زندگی این آقا و خانم سیاهپوست در بیمارستان برگزار شد.

مراسم عروسی در بیمارستان! +عکس

«کیت بروم» و «نینا اسکات» اولین روز زندگی مشترک خود را در بیمارستان آغاز کردند؛ چرا که داماد مبتلا به سرطان و در یکی از بیمارستان‌های نیویورک بستری است. شاید برگزاری مراسم عروسی در یک بیمارستان کمی غیرمعمول باشد؛ اما به عقیده عروس خانم بهترین مکان برای این مراسم همین بیمارستان است چون او می‌تواند به این طریق به کیت نشان بدهد که چقدر او را دوست دارد! البته گویا داماد هم از این تصمیم نینا ناراضی نیست و این روز را یکی از بهترین روزهای زندگیش می‌داند.

تقریبا یک سالی می‌شود که کیت با سرطانش می‌جنگد. او ۱۸ ماه بی‌وقفه در برابر بیماری‌اش مقاومت کرد تا اینکه این بیماری به اوج خود رسید و کار به بستری شدن در بیمارستان کشید.

مراسم عروسی در بیمارستان! +عکس

با اینکه اقامت کیت در بیمارستان طولانی شده بود؛ او ناامید نشد؛ تا جایی که به کارکنان بیمارستان گفته بود:« من باید زنده بمانم و برای نامزدم مراسم عروسی بگیرم!» از اینجا بود که پرستاران و کارکنان بیمارستان تصمیم می‌گیرند تا مخفیانه برای مراسم و کیک عروسی این زوج پول جمع کنند. علاوه بر این پرستاران وظیفه دعوت از میهمانان مراسم عروسی و گرفتن حلقه را هم بر عهده گرفتند.

در این عروسی عجیب و غریب، مهمانان روی لباس‌های خود گان‌های آبی پزشکی پوشیده بودند. با وجود غیرمتعارف بودن این مراسم عروس و داماد هر دو خوشحال و راضی بودند. داماد مبتلا بیمار هم این روز سرحال‌تر از همیشه بود و برای اینکه ثابت کند تسلیم سرطان نمی‌شود، بارها مهمانان را با حرف‌های خنده‌دارش وادار به خندیدن کرد.

مراسم عروسی در بیمارستان! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج