۲۲۳۹۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گاف فرزاد مجیدی به سبک فرهاد

فرزاد مجیدی از روزی که به استقلال برگشت سوژه رسانه‌ها را تکمیل کرد. یک روز مدرکِ مجیدی مورد سوال قرار می‌گیرد و روز دیگر ارتقای پستش در استقلال. حالا بهنام برزای جدیدترین سوژه‌ای است که مجیدی دست رسانه‌ها داده.

آی اسپورت: فرزاد مجیدی از روزی که به استقلال برگشت سوژه رسانه‌ها را تکمیل کرد. یک روز مدرکِ مجیدی مورد سوال قرار می‌گیرد و روز دیگر ارتقای پستش در استقلال. حالا بهنام برزای جدیدترین سوژه‌ای است که مجیدی دست رسانه‌ها داده.

ماجرا از این قرار است که کاپیتان تیم ملی امید پس از کم‌محلی‌های قلعه‌نویی در فصل گذشته انگیزه فراوانی برای اثبات شایستگی‌هایش دارد. برزای فصل جدید را بسیار آماده آغاز کرده است. تا جایی که شنیده می‌شود باشگاه ختافه همچنان به دنبال خرید این بازیکن است. بهنام در تمرینات این چند روز حسابی ترکانده است. برزای در چند بازی درون تیمی چند حرکت تماشایی انجام داد و تشویق مربیان تیم را به همراه داشت. بازی با توپ برزای به قدری مربیان این تیم را به وجد آورد که فرزاد مجیدی پیگیر این بازیکن شد. فرزاد که خیلی سال است از فوتبال به دور شده و در کنار داداش فرهادش پیگیر کارهای تجارت است، بهنام برزای را نشناخته است.

البته این مورد جدیدی نیست و فرهاد مجیدی هم در برنامه نود عنوان کرده بود بازیکن ملی‌پوش تیم ملی که در جام‌جهانی بازی کرده را نمی‌شناسد. اتفاقی که موجب شد مجیدی از علیرضا جهانبخش عذرخواهی کند و این موضوع را به حواس‌پرتی‌اش ربط دهد. حالا فرزاد هم کاپیتان تیم ملی امید و بازیکن فصل گذشته باشگاه را نشناخت و مجید صالح را مجبور کرد تا اطلاعاتی از این بازیکن را به او بدهد. حالا که فرزاد مجیدی به خاطر حمایت‌های فرهاد به سمت مربیگری کشیده شده، بد نیست که اطلاعات فوتبالی‌اش را هم کمی آپدیت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج