۲۲۳۹۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دخیا با منچستریونایتد به آمریکا رفت

با وجود آن که ایکر کاسیاس از رئال مادرید رفت اما جانشین احتمالی او به همراه اردوی منچستریونایتد راهی کشور آمریکا شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، مدت زیادی است که صحبت‌هایی در مورد جانشینی داوید دخیا برای ایکر کاسیاس در باشگاه رئال مادرید به میان آمده است.

بسیاری بر این باور بودند که دخیا تا پیش از آنکه کاسیاس، رئال مادرید را ترک نکند، دخیا به این تیم نخواهد آمد. حال که مشخص شده کاسیاس راهی پورتو شده است اما باز هم صحبت‌هایی که در مورد حضور دخیا در سانتیاگو برنابئو انجام شده بود به شکل رسمی در نیامده‌اند. دروازه‌بان جوان و اسپانیایی منچستریونایتد به همراه سایر هم تیمی‌هایش راهی اردوی آمریکا شده است و گویی اگر هم قرار باشد او به رئال مادرید بپیوندد، باید صحبت‌های نهایی این انتقال بعد از اردوی آمریکا انجام بگیرد.

منچستریونایتد قرار است دیدارهایی در جام قهرمانی بین المللی با تیم‌های آمه‌ریکا مکزیک، بارسلونا اسپانیا، پاری سن ژرمن و سن خوزه ارث کوییک انجام دهد. در اردوی پیش فصل سال گذشته، منچستریونایتد در این رقابت‌ها توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند.

آنخل دی ماریای آرژانتینی که هنوز در تعطیلات تابستانی پس از کوپا آمه‌ریکا به سر می‌برد، به این اردو نرفته است اما بازیکنان جدید این تیم از جمله باستین شواین اشتایگر، متئو دارمیان، ممفیس دیپای و مورگان اشنایدرلین در اردو حضور دارند. داوید دخیا هم که یک سال از قراردادش با یونایتدها باقی مانده در اردو حضور پیدا کرده است.

اگر قرار باشد دخیا راهی رئال مادرید شود، بازیکنانی مانند سرخیو راموس و کیلور ناواس به عنوان بخشی از قرارداد دخیا به منچستریونایتد ملحق خواهند شد. این دو بازیکن نیز در اردوی پیش فصل رئال مادرید راهی استرالیا شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج