۲۲۴۰۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ساندویچ ماری، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها

این ساندویچ، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها است؛ زیرا شکل خاصی دارد. علاوه بر این ، هم خوشمزه است هم مقوی . اگر فرزندتان به راحتی غذا نمی‌خورد، مطمئن باشید با درست کردن این ساندویچ، او را تشویق به خوردن می‌کنید.

ساندویچ ماری، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها
مجله آشپزی مثبت: این ساندویچ، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها است؛ زیرا شکل خاصی دارد. علاوه بر این ، هم خوشمزه است هم مقوی . اگر فرزندتان به راحتی غذا نمی‌خورد، مطمئن باشید با درست کردن این ساندویچ، او را تشویق به خوردن می‌کنید.

ساندویچ ماری، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها

مواد لازم

  • ۲ عدد کنسرو تن‌ماهی
  • ۴-۳ عدد تخم‌مرغ
  • ۲ عدد تره‌فرنگی خردشده
  • ۲ /۱ پیمانه فلفل دلمه‌ای خردشده
  • به میزان لازم گوجه‌فرنگی گیلاسی
  • ۳-۲ ق س سس مایونز
  • به میزان لازم نمک، فلفل و روغن
  • ۴ عدد نان باگت کوچک ونرم
  • ۱ عدد زیتون

طرز تهیه:

1. تابه‌ای را روی حرارت قرار دهید. کمی روغن داخل آن ریخته و سپس فلفل دلمه‌ای و تره‌فرنگی را به مدت 5-3 دقیقه تفت دهید . در یک قابلمه آب بریزید و بگذارید تا جوش بیاید‌سپس کنسروها را به مدت 20 دقیقه داخل آب قرار دهید. تخم‌مرغ‌ها را آبپز کنید و پوست آنها بگیرید. سپس تخم‌مرغ‌ها را خرد کرده و آنها را با سس مایونز و کمی نمک و فلفل مخلوط کنید. در یک‌کاسه دیگر تن ماهی را با فلفل دلمه‌ای،تره‌فرنگی و کمی نمک مخلوط‌کنید.

2. حالا ساندویچ را آماده کنید. به این صورت که ابتدا نان‌ها را از وسط به دو نیم کرده و مقداری از خمیر داخل آن را بردارید. اکنون یک‌تکه از نان را داخل ظرف موردنظرتان قرار دهید سپس لبه تکه دیگر را روی لبه تکه نان قبلی قرار دهید طوری که لبه آنهاروی‌هم قرار گیرند سپس با دست لبه آنها را به هم فشار دهید تا خوب به هم بچسبند. نان‌های دیگر را هم به همین طریق به نان‌های قبلی متصل کنید. برای درست کردن سر مار، قسمت گرد ابتدای نان را از وسط به دو نیم کرده و با چاقوی تیز مطابق شکل برش دهید سپس آن را روی قسمت گردن مار قرار دهید.

3. سپس آنها را با دست کمی حالت دهید. اکنون مقداری از مخلوط تخم‌مرغ را در قسمت سر مار قرار دهید. تکه بعدی را با مخلوط تن ماهی پرکنید. همین‌طور یکی در میان مخلوط‌ها را داخل آنها بریزید. در انتها تعدادی گوجه‌فرنگی و تره روی مواد گذاشته و ساندویچ را تزئین کنید. مطابق شکل با زیتون برای مار، چشم درست کنید و با پوست گوجه‌فرنگی نیش‌های مار را بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج