۲۲۴۰۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرس: راموس فروشی نیست

رئیس باشگاه رئال‌مادرید اشاره کرد مدافع میانی این تیم در این تابستان جایی نخواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: سرانجام ایکر کاسیاس با وجود اینکه دو سال دیگر از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده بود از این تیم جدا شد و به پورتو پیوست. حالا با جدایی کاپیتان اول سفیدپوشان مادرید، رئیس این باشگاه که این روزها جو موجود علیه‌اش به نظر می‌رسد, قصد ندارد سرخیو راموس ۲۹ ساله را از دست بدهد، مدافعی که با جدایی کاسیاس ۳۴ ساله به احتمال فراوان بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها به او خواهد رسید.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در گفت‌وگو ‌با خبرنگاران با اشاره به فروشی نبودن مدافع میانی تیمش که با وجود اینکه تا سال ۲۰۱۷ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد، مورد توجه تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی است، گفت: بازیکنانی که قرارداد دارند و رئال را ترک می‌کنند در واقع به خاطر خواست خودشان دست به این کار می‌زنند، اما بازیکنانی که قرارداد دارند و باشگاه تمایلی به جدایی آنها ندارد، جایی نمی‌روند.

براساس گزارش‌ها، راموس که ۱۰ سال از حضورش در جمع سفیدپوشان مادریدی می‌گذرد از سران باشگاه خواسته تا به پیشنهادهای که به وی شده است، توجه کنند. سرخیو در سال ۲۰۰۵ در ازای ۲۷ میلیون یورو از سویا به رئال مادرید پیوست، سالانه شش میلیون یورو از رئال دستمزد می‌گیرد. ظاهراً او از شرایط مالی خود در این باشگاه رضایت ندارد و خواهان تجدیدنظر پرس در دستمزد پرداختی و بهبود شرایط است. رسانه‌های اسپانیایی هم مدعی شد‌ه‌اند، باشگاه منچستریونایتد حاضر است در صورت به خدمت گرفتن راموس رقم ۱۰ میلیون یورو در فصل را به این بازیکن بپردازد.

سرخیو راموس یکی از ۲۴ بازیکنی است که با تیم رئال مادرید به ملبورن استرالیا سفر کرده تا اردوی پیش‌فصل خود را زیر نظر رافائل بنیتس آغاز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج