۲۲۴۲۸۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پيشنهاد كيف و كفشي كه يك تير و چند نشان است

اینو با چی بپوشم؟

در لحظه خريد هيچ كس به اندازه يك مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس براي اينكه لباسي مرغوب و باكيفيت بخرد، بلكه اطمينان از اينكه سوروسات تمام اهالي خانه به راه است و در سبد خريد هيچ كدام از بچه‌ها چيزي كم نباشد.

اینو با چی بپوشم؟
مجله سیب سبز: در لحظه خريد هيچ كس به اندازه يك مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس براي اينكه لباسي مرغوب و باكيفيت بخرد، بلكه اطمينان از اينكه سوروسات تمام اهالي خانه به راه است و در سبد خريد هيچ كدام از بچه‌ها چيزي كم نباشد. شايد به همين دليل هميشه چيزي در سبد خانم خانه كم است؛ يك كفش آن هم به رنگ كرم براي لباس بژي كه خياط تازه دوخته يا يك كيف سبز براي كفش سبزي كه در حراج خريده است. براي مادراني كه با چنين وسواس و دلسوزي خريد مي‌كنند، يك ست جادویی سراغ داريم. كيف و كفشي كه فرصت ست‌هاي متنوعي را در اختيار شما قرار مي‌دهد و با يك بار خريد، از داشتن كمد رنگارنگي از كيف و كفش بي‌نياز مي‌شويد.

رنگ سال

اين رنگ سبز- آبي، يكي از رنگ‌هاي مد براي بهار و تابستان امسال است. رنگي تازه در دنياي لباس‌ها كه به همين دليل در كمد همه ما كمتر ديده مي‌شود اما اگر مي‌خواهيد در مراسمي به عنوان خوش‌پوش‌ترین فرد شناخته شوید، بي‌شك بايد چنين رنگي را از ميان رنگ‌هاي تابستاني انتخاب كنيد. ست را شلوغ كنيد. يك دستبند از مدل پهن كه این روزها خيلي رايج است و يك جفت گوشواره كامل‌كننده ست شماست. اين رنگ ملايم سبز- آبي با كيف و كفش رنگ پوست شما بيش از آنكه فكر كنيد، شيك است.

اینو با چی بپوشم؟

اين مدل پيراهن را به كساني پيشنهاد مي‌كنيم كه دوسايزي هستند يعني بالا تنه ظريف دارند و در پايين‌تنه دچار چاقي موضعي هستند. مدل دامن اين پيراهن مي‌تواند اين مشكل را بپوشاند.

انتخابی برای همیشه

يكي از شيك‌ترين تركيب‌ها لباس مشكي با اين كيف و كفش جادويي است. اين تركيب و تضاد رنگي ميان آنها باعث مي‌شود تا هر دو جلوه بيشتري پيدا كنند. فقط براي اينكه هماهنگي در كل ست شما حفظ شود، بهتر است گوشواره‌اي با همان رنگ استفاده كنيد. اين بلوزهاي توري بخشي از مد امسال هستند. بلوزي به دردبخور كه مي‌تواند شمارا صاحب ستي نيمه رسمي و پركاربرد كند.

اینو با چی بپوشم؟

تمام خانم‌ها با هر اندامي، می‌توانند سراغ اين ست بروند و مطمئن باشند كه آنها را لاغرتر از هميشه نشان مي‌دهد. اين معجزه رنگ مشكي و شلوارهاي راسته است.

تابستان صورتی

چنين پيراهن ساده‌اي با يك رنگ تابستاني، لباسي است كه هر خانمي براي ‌مهماني و دورهمي زنانه در عصرهاي بهار و تابستان به آن احتياج دارد. چه بهتر كه اين پيراهن در رنگ سال يعني صورتي يخي انتخاب شود. صورتي از رنگ‌هاي ثابت تابستان است كه امسال نسخه ملايم و كمرنگ آن مرسوم است. چنين پيراهني را مي‌توانيد با همان كفش و كيف رنگ پوست خود بپوشيد. رژلب‌تان را هم از رنگ ملايم انتخاب كنيد تا آرامش ست به هم نخورد اما براي اينكه بي‌حال به نظر نرسيد، از سايه طوسي براي آرايش چشم استفاده كنيد.

يك جفت گوشواره ساده برلياني براي هميشه شما را از سردرگمي انتخاب زيورآلات نجات مي‌دهد چون هميشه شيك، فاخر و جذاب است.

اینو با چی بپوشم؟

به رنگ پوست

در اصطلاح كارشناسان مد، به اين رنگ كيف و كفش «nude» گفته مي‌شود؛ يعني رنگي مشابه رنگ پوست بدن. رنگي كه وقتي كفش آن را به پا مي‌كنيد، در نگاه اول به چشم نمي‌آيد. بار كلاسيك اين رنگ به شما اجازه مي‌دهد تا به راحتي آن را با ست‌هاي مختلف بپوشيد. هنگام انتخاب دقت كنيد كه سراغ ساده‌ترين مدل برويد. اين سادگي تاريخ مصرف ست شمارا افزايش مي‌دهد. يك كيف با دو بند كه مي‌توانيد روي دست يا روي شانه حمل كنيد، بهترين انتخاب‌است.

ویژه دوسایزی‌ها

باور مي‌كنيد يا نه؛ حتي به وقت اسپرت‌پوشي، اين كيف و كفش با رنگ معجزه گرشان در یک مهمانی زنانه به كمك‌تان مي‌آيند. شلوار جين و تاپ تابستاني شما براي تبديل شدن به يك ست نيمه رسمي و چشمگير به اين كيف و كفش احتياج دارند. اين روزها، تاپ‌هاي حرير كه مدل گشاد دارند را در فروشگاه‌هاي لباس زياد خواهيد ديد. اين نارنجي پرتقالي هم يكي از رنگ‌هاي بهار و تابستان امسال است كه به خصوص به خانم‌هاي برنزه توصيه مي‌كنيم.

اینو با چی بپوشم؟

اين ست براي اغلب خانم‌ها، حتي كساني كه چاقي موضعي در شكم دارند مناسب است چون مدل كلوش تاپ، چاقي شكم را مي‌پوشاند و از طرف ديگر اين مدل شلوار، پاها را كشيده‌تر نشان مي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر زشت بودند ...خدا وکیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج