جاباما
۲۲۴۴۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

عملکرد اخراجی های پرسپولیس برابر تراکتور

خیلی ها دلیل باخت های سنگین و چهارگله پرسپولیس را عملکرد چند نفر از بازیکنان خروجی پرسپولیس در این مسابقات می دانند.

عملکرد اخراجی های پرسپولیس برابر تراکتور

تماشا: مصطفی دنیزلی، چند روز قبل از بازی با سپاهان، اسامی نفراتی که فصل بعد همراه سرخپوشان نخواهند بود را به نزدیکان خود گفت. بازی با سپاهان را بازیکنان با انگیزه پشت سر گذاشتند تا بلکه دنیزلی بی خیال شود اما پس از بازی سپاهان این فهرست لو رفت و 9 بازیکن با اطمینان متوجه شدند فصل بعد جایی در پرسپولیس نخواهند داشت. حالا خیلی ها دلیل باخت های سنگین و چهارگله پرسپولیس را عملکرد این چند نفر در این مسابقات می دانند. عملکرد آنها را در این مسابقات بررسی کرده ایم تا مشخص شود آیا واقعا بازیکنان در بازی های اخیر تیمشان کم کاری کرده اند یا نه.

عملکرد اخراجی های پرسپولیس برابر تراکتور

میثاق معمارزاده و حسین هوشیار

از این دو نفر، دست کم یکی فصل بعد جایی در پرسپولیس نخواهد داشت. هوشیار مقابل سایپا، روی هر چهار موقعیت گل حریف گل خورد و معمارزاده هم روی سه گل از چهار گل تراکتورسازی، مقصر اول بود. به طور کلی هیچ یک از آنها، نسبت به بازی های گذشته بدتر نبوده اند!

سامان آقازمانی

آقازمانی در بازی با سایپا، روی گل اول کاملا مقصر بود و بعد با گرفتن دو کارت زرد بی دلیل از زمین اخراج شد و تیمش را دقیقه ۴۴، ۱۰ نفره کرد. درباره آقازمانی گفته می شود که به دلیل مشکل سربازی، فصل بعد احتمالا به یک تیم نظامی می رود و اخراج او پیش از بازی با تراکتورسازی به شایعات دامن زد.

مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان

مهدوی کیا در بازی با سایپا یک نیمه بازی کرد که عملکردش خیلی بد نبود اما دنیزلی به دلیل تغییر تاکتیک با نصرتی تعویضش کرد. در مقابل تراکتورسازی هم دقیقه ۷۶ به زمین آمد و روی گل تیمش تاثیر گذاشت. وحید هاشمیان هم مثل او مقابل سایپا خوب بازی کرد و روی گل به تراکتورسازی، تاثیر داشت. آنها جزو معدود خوب های تیمشان در این بازی ها بودند.

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان در بازی با تراکتور، حتی به عنوان یار تعویضی هم به زمین نیامد اما مقابل سایپا ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود اما هیچ کس حضور او در زمین را به یاد ندارد!

مازیار زارع

زارع مقابل سایپا به دلیل مصدومیت به میدان نرفت. او پنجشنبه به بازی با تراکتورسازی رسید و ۹۰ دقیقه با توپ لودادن ها و پاس های اشتباهش، مسیر برد تراکتور را ساده کرد. البته زارع در صحنه گل اول پرسپولیس، تاثیر داشت. او معمولا این توپ ها را شوت می زد اما با دادن یک پاس عاقلانه به زاید به گل تیمش کمک کرد.

ابراهیم شکوری

شکوری از جمله بازیکنانی است که به ندرت یک بازی خیلی خوب برای پرسپولیس انجام داده است. بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس، مقابل سایپا هرچند گل زد اما در زمره ضعیف های خط دفاع بود. البته عبارت «بدون اثر» در وصف بازی او مناسب تر است!

علیرضا محمد و مهرداد اولادی

این دو نفر، قطعا در فهرست خروجی باشگاه هستند و مقصدشان را هم خیلی ها می دانند اما آنها در دو بازی مقابل سایپا و تراکتورسازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفتند.

حسین بادامکی و ممدوتال

هر دو جزو بازیکنانی بودند که در هر دو مسابقه، ۹۰ دقیقه بازی ضعیف انجام دادند و تعویض هم نشدند. بادامکی که طبق معمول سعی می کند در هر نقطه زمین دریبل بزند که این موضوع معمولا با از دست رفتن توپ همراه می شود! ممدوتال هم در صحنه های گل رقبای پرسپولیس در این دو بازی، کلا حضور نداشته است! نکته جالب اینکه هر دوی اینها مقابل سپاهان، جزو خوب های پرسپولیس بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج