۲۲۴۶۹۱
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

از روزگاري كه خانم‌ها دلباخته برق طلا بودند، زمان زيادي گذشته است. نسلي كه جوانان امروز را مي‌سازد، نه‌تنها به طلاهاي برقدار علاقه ‌ندارند بلكه ياد گرفته‌اند طراحي و فكر استفاده شده در پشت هر كاري، به اندازه طلاي به كار رفته در آن ارزشمند است.

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : از روزگاري كه خانم‌ها دلباخته برق طلا بودند، زمان زيادي گذشته است. نسلي كه جوانان امروز را مي‌سازد، نه‌تنها به طلاهاي برقدار علاقه ‌ندارند بلكه ياد گرفته‌اند طراحي و فكر استفاده شده در پشت هر كاري، به اندازه طلاي به كار رفته در آن ارزشمند است.

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

براي اين نسل تازه خوب است تا با گالري «الف دال» و كارهاي اميرحسين دلبري آشنا شوند كه به‌دليل طراحي متفاوت‌شان، زيبايي چشمگيري دارند؛ نمونه‌هايي كه با زيورآلات نقره و برنز موجود در فروشگاه‌ها زمين تا آسمان فرق دارد و البته بدون توضيح واضحات ما قابل درك است.

مادري براي واژه‌ها

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

اگر به طرح‌هاي جالب و تك علاقه داريد، مي‌توانيد به انتخاب اين آويز فكر كنيد. حق با شماست اين آويز بزرگ است، اما لازم نيست نگران وزن آن باشيد چون كاملا سبك است. جنس اين آويز نقره و طرح آن طرحي نمادي از مادري است كه در رحم خود خطوط و واژه دارد و با خم شدن روي آن قصد مراقبت و محافظت از آن را دارد.

از جهاني به جهانی دیگر

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

اين انگشتر نقره در كنار زيبايي بصري، مفهومي انتزاعي در خود دارد. در اين انگشتر پنجره، قاب و كادر در يك مفهوم مشترك اند و به معناي خروج از جهاني و ورود به جهاني ديگر هستند.

از گوشه‌اي برون‌آ

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

اين انگشتر با طرح زيبايي كه دارد و شعر حافظي كه رويش خوشنويسي شده به دل مي‌نشيند. اين كار فرم شمسه دارد كه ستاره ايراني است و نمادي از كوكب هدايت براي تجلي بهتر معناي ظاهري بيت دستمايه كار قرار گرفته است.

هنر ايراني با «الف دال»

اميرحسين دلبري معتقد است زيورآلات معاصر راهي است براي آشتي دادن انسان مدرن با اثر هنري كه به جاي قرار گرفتن روي ديوار بر بدن انسان مي‌نشيند و احساس خاص بودن بيشتري به آدم مي‌بخشد. ويژگي «الف دال» كه آن را از ديگر زيورآلات متمايز مي‌كند ظرافت و سادگي آن است كه مورد استقبال تمام سنين قرار گرفته است. طرح‌هاي گالري «الف دال» مدرن‌تر از جواهرات سنتي هستند اما با وجود مدرن بودن‌شان با نمادهاي سنتي شرقي هم تلفيق شده‌اند. طرح‌هاي این گالری بيشتر تحت تاثير فرم‌هاست؛ فرم‌هايي كه از موتيف‌هاي ايراني الهام گرفته است. آگاهي از هنر خوشنويسي و مجسمه‌سازي به اميرحسين دلبري كمك كرده تا با ظرافت هرچه بيشتر تصاوير را به زيورآلات تبديل كند.

با «الف دال» بااصالت باشيد

برندهاي بزرگ و شناخته شده دنيا با افتخار از دست‌ساخته‌هاي‌شان و به كار بردن جنس مرغوب در ساخت آنها حرف مي‌زنند اما شما براي داشتن زيورآلاتي با چنين اصالت و ظرافت لازم نيست رنج سفر را متحمل شويد؛ در همين كشورمان مي‌توانيد زيورآلاتي زيبا و دست‌ساز بخريد. اميرحسين دلبري، صاحب برند «الف دال» كه مبناي آن اسم و فاميلش است با كارهاي حرفه‌اي خود اين فرصت را براي همه فراهم كرده است.

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

اميرحسين دلبري متولد ۱۳۶۱ داراي مدرك ساخت زيورآلات از تكنيكو و مدرك طراحي جواهرات از ISG است. ورود او به دنياي هنر و دست‌ساخته‌ها به ۱۷ سال پيش برمي‌گردد كه در مغازه شوهرعمه‌اش تكنيك‌هاي اوليه را به نحواحسن ياد گرفته و حالا چندين سال است تجربه آن روزها را با دانش گرافيك و هنر به هم گره زده است.

الف دال؛ معرف جواهرات معاصر

اميرحسين دلبري صاحب برند «الف دال»، دليل شاخص بودن كارهاي خود را ايده‌اي مي‌داند كه در شروع كار به مردم معرفي كرد. شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد كه اميرحسين دلبري خالق آثاري است تا بتواند به كمك آنها جواهرات معاصر را به مردم معرفي كند و از جواهرات معاصر به‌عنوان يك ابزار جديد براي بيان هنري استفاده كند. همچنين او در كنار اين ايده‌ نو و جالب، سعي كرده به ايده‌پردازي خود ادامه داده و هنرش را كه خوشنويسي و مجسمه‌سازي بوده در كارش جاي دهد؛ براین اساس زيورآلاتي را توليد كرده كه هنر كاربردي در دل آنها نهفته است. اميرحسين دلبري در اين مدت نمايشگاه‌هاي متعددي برگزار كرده است.

قالي تركمن در دستان

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

اين دستبندهاي زيبا برگرفته از نقوشي هستند كه در قالي‌هاي تركمن استفاده مي‌شوند و انتخاب رنگ قرمز و آبي هم در قالي‌هاي تركمن رايج است. فرم دستبند ظريف است و براي خانم‌هايي كه علاقه‌مند به فرهنگ ايراني هستند آن را پيشنهاد مي‌كنيم.

ايراني تمام‌عيار

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

اين هم يك هديه ويژه به عشق‌تان. اگر مي‌خواهيد به همسر خود هديه بدهيد به انتخاب اين دكمه سر دست فكر كنيد. اين را هم يادتان باشد كه اين دكمه سردست از جنس نقره است. در اين كار زيبا، ايده طراحي از ستاره ايراني، شمسه گرفته شده است.

و نون

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

يك پيشنهاد ويژه براي شما كه اول اسم‌تان نون است. اگر شما هم از طرفداران زيورآلات با حروف اسم خود هستيد، مي‌توانيد به انتخاب اين گوشواه فكر كنيد. اين گوشواره از فرم گوشواره‌هاي تركمني الهام گرفته كه از بالاي گوش آويزان مي‌شوند و نقطه نون در لاله گوش قرار مي‌گيرد.

مردانه‌تر شويد

زیورآلات زیبایی که باید امتحان کنید

همان‌طور كه مي‌بينيد روي اين دستبند نقوش اسليمي كار شده است. علاوه بر ظرافتي كه اين كار دارد، بسيار زيبا‌ و هماهنگ با سليقه آقايان ايراني است و همان جلوه را براي دستان شما به ارمغان مي‌آورد كه لايقش هستيد. اين كار در يك كادر مربع و ضلع‌دار كار شده كه اسليمي‌ها را محاط و به يك فرم مردانه‌تر و مدرن‌تر تبديل مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار زیبا عالی بودند

    • ana

      قیمت؟

    • فرناز

      سلام. اون گردنبند مادري براي واژه ها رو از كجا ميشه تهيه كرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج