۲۲۴۷۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

غصه بسياري از خانم‌ها، بلندنشدن ناخن و شكننده بودن آنهاست. ناخن‌هاي اين افراد، بلافاصله بعد از جداشدن از گوشت يا ورقه ورقه شده يا مي‌شكند ولي اين اتفاقات به معني دور شدن شما از روياي هميشگي‌تان يعني داشتن ناخن بلند و خوش‌فرم نيست.

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد
مجله زندگی ایده آل: غصه بسياري از خانم‌ها، بلندنشدن ناخن و شكننده بودن آنهاست. ناخن‌هاي اين افراد، بلافاصله بعد از جداشدن از گوشت يا ورقه ورقه شده يا مي‌شكند ولي اين اتفاقات به معني دور شدن شما از روياي هميشگي‌تان يعني داشتن ناخن بلند و خوش‌فرم نيست. اين مشكلات به دليل كمبود مواد معدني و ويتامين‌ها به وجود مي‌آيد كه تا زمان درمان ريشه‌اي آن مي‌توانيد از تقويت‌كننده‌ها كمك بگيريد.

با گل گاوزبان تقويت كنيد

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

تقويت‌كننده كمپاني هيدرودرم تقويت‌كننده و مرطوب‌كننده ناخن است و انعطاف‌پذيري ناخن را زياد مي‌كند. با استفاده از اين تقويت‌كننده كوتيكول اطراف ناخن نرم و باعث شفافيت و براقيت ناخن مي‌شود. اين تقويت‌كننده ناخن همراه با روغن بادام شيرين، جوجوبا، دانه انگور، گل‌گاو زبان و ويتامين‌هاي A و E باعث حفظ زيبايي ناخن شما مي‌شود. در اين محصول از مواد گياهي كمك گرفته شده است.

حدود قيمت: ۱۱هزار تومان

رشد ناخن‌هاي‌تان را سرعت ببخشید

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

هميشه عواملي مثل هواي سرد، اشعه آفتاب، شوينده‌ها و... آب و چربي ضروري براي اتصال سلول‌هاي صفحه ناخن به يكديگر را از بين مي‌برند. اين كرم تقويت‌كننده ماولا با نفوذ به ريشه ناخن (از راه پوست) اين مواد ضروري را تامين مي‌كند. كرم تقويت‌كننده ماولا باعث افزايش سرعت رشد ناخن‌ها شده و زيبايي را به دستان شما هديه مي‌دهد.

حدود قيمت: ۴۸هزار تومان

معجون ویتامین ها

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

كساني كه داراي ناخن‌هاي حساس و شكننده هستند، به خوبي مي‌دانند كه بايد در انتخاب تقويت‌كننده هم دقت كنند كه باعث استحكام و تحريك رشد ناخن شود. اين تقويت‌كننده حاوي پروتئين گندم، پروتئين شير، كلسيم و ويتامين C است. اين محصول خطوط طولي روي سطح ناخن را برطرف مي‌كند و با خواص ضدعفوني‌كنندگي كه دارد، موجب پيشگيري از ابتلا به عفونت‌هاي قارچي مي‌شود. بيوتين موجود در رسپينا موجب توليد بهتر كراتين و در نتيجه تقويت ناخن مي‌شود.

حدود قيمت: ۱۵هزار تومان

با لايه‌لايه شدن ناخن خداحافظي كنيد

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

لاك تقويت‌كننده ناخن آرت دكو، حاوي تمام ويتامين‌ها، مواد مرطوب‌كننده و روغن‌هايي است كه مورد نياز ناخن‌هاي شكننده شماست. تقويت‌كننده آرت كو با روغن گياهان وحشي و ويتامين‌هاي C، A و E از ناخن‌هاي شما و كوتيكول محافظت مي‌كند و باعث زيباتر شدن ناخن‌هاي شما مي‌شود؛ اين زيباتر شدن سبب مي‌شود دستان شما جوان‌تر از هميشه به نظر برسد. با استفاده از اين تقويت‌كننده ديگر ناخن‌هاي شما لايه‌لايه نمي‌شود.

حدود قيمت: ۴۵هزار تومان

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

كمپاني NEOSTRATA براي شما خانم‌هايي كه به ناخن‌هاي‌تان اهميت مي‌دهيد، يك پيشنهاد جديد دارد. اين تقويت‌كننده بي‌رنگ است و سريع جذب ناخن مي‌شود. با زدن اين تقويت‌كننده ناخن‌هاي ضعيف، شكننده، ترك‌دار و پوسته پوسته درمان مي‌شود. اگر اهل لاك زدن‌هاي زياد هستيد يا از ناخن مصنوعي استفاده مي‌كنيد، حتما به اين تقويت‌كننده فكر كنيد.

حدود قيمت: ۴۵هزار تومان

لیمو درمانی کنید

در مدت كم ناخن‌هاي‌تان را زيبا كنيد

شايد بيشتر خانم‌ها با اين مشكل روبه‌رو باشند كه بعد از حمام كردن يا گرماي زياد ناخن‌هاي‌شان آسيب مي‌بيند و ترك مي‌خورد. ما به شما تقويت‌كننده فلورمار را پيشنهاد مي‌كنيم. اين محلول حاوي ليمو، روغن بادام و ويتامين‌ها بوده و با پوششي كه روي ناخن‌ها ايجاد مي‌كند، باعث مي‌شود ناخن‌ها سالم و سلامت باشند و از لحاظ ظاهري بسيار رشد كنند. اين تقويت‌كننده ناخن‌ها را مقاوم‌تر كرده و از صدمه ديدن ناخن‌ها جلوگيري مي‌كند.

حدود قيمت: ۲۱هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج