جاباما
۲۲۴۹۱۵
۳۰ نظر
۵۰۱۴
۳۰ نظر
۵۰۱۴
پ

مرگ دختر ۲۱ ساله هنگام عمل زیبایی

دختر جوانی در هنگام عمل جراحی زیبایی بینی در یکی از مراکز جراحی تهران، دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد. خانواده این دختر،‌ پزشک را مقصر می دانند.

خبرآنلاین: دختر جوانی در هنگام عمل جراحی زیبایی بینی در یکی از مراکز جراحی تهران، دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد. خانواده این دختر،‌ پزشک را مقصر می دانند.

بامداد روز ۲۰ تیرماه سال ۹۴، خانواده آرمیتا، دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه تهران، برای جراحی زیبایی دخترشان عازم یکی از مراکز جراحی در مرکز تهران شدند. خانواده آرمیتا به پزشک معالج سفارش کردند مراقب فرزندشان باشد: «لاغر است و جثه کوچکی دارد، آقای دکتر مراقبش باشید.»

پزشک به خانواده اطمینان داد و وارد اتاق عمل شد. پیش از آن گفته بود که این عمل حدود ۵ یا ۶ ساعت به طول می انجامد. اما پنج ساعت بعد، خبر خوشی از اتاق عمل بیرون نیامد.

یکی از اقوام آرمیتا به خبرآنلاین می گوید: «ما پزشکی را انتخاب کردیم که سابقه خوبی در خانواده و دوستان ما داشت. حتی جراحی بینی مادر آرمیتا را هم او انجام داده بود. البته ۱۵ سال پیش و در یک بیمارستان. او یک متخصص گوش و حلق و بینی بود.»

اما عمل آرمیتا نه در یک بیمارستان، بلکه در یک مرکز جراحی در خیابان فتحی شقاقی انجام شد. پس از ۵ ساعت، خانواده این دختر جوان منتظر خبر سلامت فرزندشان پشت در اتاق عمل بودند. اما خبری نشد: «ما منتظر بودیم که دکتر بیرون بیاید و حال آرمیتا را بپرسیم. اما خبری نشد. در همان حین تکنسین برق را به اتاق عمل فراخواندند. او با کمی تاخیر رسید. پرستاران گفتند مشکلی نیست. پس از مدتی، مامور کلانتری هم به اتاق عمل آمد. ما نگران بودیم. دقایقی بعد، پزشک معالج بیرون آمد، ما خوشحال شدیم، اما لحظاتی نگذشت که خوشحالی ما برای همیشه تمام شد.»

آرمیتا به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد. خانواده این دختر جوان وقتی پزشک را می بینند،‌ به سمت او می روند، اما آقای دکتر رویش را از آنها بر می گرداند و بدون هیچ توضیحی می رود. پرستاران به خانواده آرمیتا خبر درگذشت او را می دهند.

علت مرگ آرمیتا ایست قلبی اعلام شده است. اما پیش از عمل آرمیتا مشاوره قلب شده بود؟ پاسخ منفی است. یکی از اقوام او می گوید: «دکتر قبل از عمل از مادر آرمیتا پرسید که دخترش مشکل قلبی ندارد؟ او هم پاسخ منفی داد «تا حالا هیچ مشکلی نداشته است، هیچ.»

خانواده آرمیتا می‌گویند پزشک بدون توجه به آزمایش های پیش از عمل، دست به عمل جراحی زیبایی او زده است. آنها همچنین خواستار بررسی امکانات این مرکز جراحی شده‌اند. امکاناتی مانند سیستم احیا در اتاق عمل و برنامه های مراقبتی هنگام عمل.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه وحشتناک!!!!!!

    • بدون نام

      برا هر سنی که مشورت قلب انجام نمی شه. هر جراحی و بیهوشی قاعدتا ریسک خودش رو داره و کسی که می ره عمل بشه این خطر رو می پذیره.

    • سعید

      درسته گاهی وقتا عمل بینی باعث همچین حادثه هایی میشه اما دوستان در نظر بگیرید با این یه اتفاق صرفا نمیتونیم بگیم عمل بینی درست نیست بله شما درست میگی گاهی وقتا دخترا الکی و صرفا به خاطر چشم هم چشمی میرن بینی هاشون عمل میکنن این درست نیس اما یکی که دماغش عین گرز رستم کلفت و بد شکله واقعا این جور جاها بدرد میخوره مثلا همین خانوم شیلا خداداد ببین بعد عمل چه خوب شده

    • بدون نام

      حالا مادرش بره تو آینه به دماغ عمل شدش نگاه کنه و به طرز تفکر خودش افسوس بخوره . واقعا جای بسی تاسف داره که ما ایرانی ها انقد ظاهر بین هستیم .

    • علی

      مشمل از بیهوشی هست چرا جراح رو مققر جلوه میدید

    • بدون نام

      نوشدارو بعد از مرگ سهراب

    • سعید

      خود کرده را تدبیر نیست.

    • نا شناس

      بکار خدادست بردن یعنی مرگ ناگهانی هیچ زیبایی به زیبایکه خدا داده نمیشه

    • نا شناس

      بکار خدادست بردن یعنی مرگ ناگهانی هیچ زیبایی به زیبایکه خدا داده نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جای خدا نشستن و قضاوت بدون علم کردن معنیش استکبار نیست؟ خداوند در قرآن گفته لاتقف ما لیس لک به علم
        یعنی در مسوله ای که علم به همه ابعادش ندارید اظهار نظر نکنید.

    • بدون نام

      خدالعنت کنه ادمای بی مسوولیت در هر شغلی رو که باعث لطمه زدن اساسی به دیگران و از هم پاشیدن یه خونواده میشن
      واقعا چطوری میشه جبران کرد

    • مریم

      بسیاری ازپزشکان خصوصاجراحان زیبایی آنقدرغرق درپاروکردن پول هستندکه به چیزهای دیگرفکر نمی کنند5نفرعمل باموفقیت عمل میکنندآنچنان غرق غرورمیشن که انگارخداوندخالق انسانندبدون اشتباه می توانندعضوی خلق کنند

    • فرهاد

      خدا رحمتش کنه.ولی ما تا کی می خواهیم ساخته خداوند رادستکاری کنیم هرچی که هستیم همون باشیم نتیجه میشه داغدار شدن یک خانواده .

    • ایرانی

      آیا دستکاری خلقت خداوند جزء گناهان کبیر نیست؟چقدر از معنویات دور شده ایم که برای چند روز زندگی کردن در این دنیا ی فانی دست به هر کاری می زنیم .کافی است یک بار قرآن را مطالعه کنید تاازخواب غفلت بیدار شوید.چون طبق آیه قرآن کریم شیطان این اعمال را برایتان مزین میکند.

    • فلفلی

      بابا به خدا شوهر نیست مشکل بینی نیست جونا بیکارن وقتی سیستم برعکس عمل کنه همینه ادارات ما پر شده از کارمند ای خانم پسرامون بیکارن توقعخانما بالا رفته کسی جرات ازدواج دنداره دخترامون فکر میکنن مکشکل دماغشونه که کسی پسندشون نمیکنه

    • بدون نام

      انصافا انقدر که دکترای ایرانی ادعا دارن هیچ جای جهان ندارن
      سیستم پزشکی تخمی یعنی همین

    • زری مامان

      به داده خداراضی باشیدواین قدربهظواهرننازید چراعمل بینی و.....بایدمهم وکلاس باشدکه جان عزیزانمان بخطربیافتد؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      فقط پول ودیگر هیچ
      دنیا اینه یعنی اینه دنیا
      همچنان تعرفه ها رو ببرید بالا بالا بالا.... تا کی پس کی میخواین فکری برای تخلفات و این موارد بردارن و کو فکر کردن به ضعفا؟؟؟؟؟

    • پریسا

      خداوند به خانوادش صبر بده!

    • اسماعیل

      وقتی اجل انسان می رسد و از دنیا می رود بعد مرگ او هرکی یه دلیل برایش می آورد در حالی که در قران داریم مرگ انسان فرا برسد لحظه در آن زمان کم یا بیش نخواهد شد...

    • ناشناس

      چراهمش به دختر بیچاره گیر دادین یعنی پرسنل جراحی کارشون کاملا بی نقص بوده ؟ اگه یه عمل دیگه هم داشت همین ومیتونستید بگید؟دوست داشته بینی شو عمل کنه حقش بوده بمیره؟

    • مونا

      بکشین و خوشگلم کنید.

    • سعید

      چی بگم والا .....

    • سارا

      خدا رحمتش کند و به خانواده اش صبر بدهد.

    • بدون نام

      مقصر این خوانواده هستند که حاضر می شن عمل جراحی تو یک کلینیک انجام بشه که اشتباه محضه ،توی ساده ترین عمل های جراحی هم مقداری ریسک وجود داره...مسلمه که اگه کلینیک امکانات بیمارستان داشت که دیگه اسمش کلینیک نبود..

    • شکاک

      ظاهر بین شده ایم فقط زیبایی برامون ارزش داره نمیدونم در کشورهای دیگه هم اینجور عملها میشه یانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • احمد

      عمل هم کنه کو شوهررررررررررررر!؟

    • بدون نام

      هزاران نفر عمل کرده اند و زنده اند. گو اینکه در متن نوشته پزشک جراح مورد وثوق هم بوده است. خطاب من به دوستانی است که این اتفاق را تقاص خدا می دونند. وقتی عمر انسان به اخر می رسه اجل به هر بهانه ای وارد عمل میشه. این دختر اگر اون روز زیر عمل فوت نمی کرد. در اثر اتفاق دیگری ممکن بود از دنیا برود. ما بهتره جای خدا ننشینیم و فقط از جایگاه یک بنده از خدا بخواهیم عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه. عوض این صحبت ها برای آرامش روحش دعا کنید و از خدا برای پدر و مادرش درخواست صبر کنید.

    • mary

      خیلی بد بود وقتی که آرمیتا رو زیر خروار ها خاک میگذاشتند

    • مرمر

      چه خوبه که ندونسته قضاوت نکنیم .آرمیتا دختر نازنینی بود از دست دادنش برای خانواده و دوستاش خیلی سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج