۲۲۵۰۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«رابی ویلیامز» جوایز را به حراج گذاشت

حضور رابی ویلیامز در حراج خیریه بونهامز با استقبال گرم طرفداران این خواننده و ترانه سرا و بازیگر محبوب انگلیسی از سراسر دنیا مواجه شد.

خبرگزاری مهر: حضور رابی ویلیامز در حراج خیریه بونهامز با استقبال گرم طرفداران این خواننده و ترانه سرا و بازیگر محبوب انگلیسی از سراسر دنیا مواجه شد.

مراسم حراج خیریه رابی ویلیامز به نام «این کار را به خاطر بچه ها انجام بده» که در سالن نایت بریج بونهامز انجام شد، با استقبال طرفداران این خواننده و ترانه سرا محبوب انگلیسی از سراسر دنیا روبرو شد.

در این حراجی رابی ویلیامز با کمک جیمز استراتون مسئول حراجی بونهامز مراسم را آغاز کرد و دست نوشته ترانه «بچه ها» را که پیش بینی می شد بین ۲ تا ۳ هزار پوند به فروش برسد به مبلغ ۶.۸۷۵ پوند فروخت.

«رابی ویلیامز» جوایز را به حراج گذاشت

گران‌ترین اثر این حراجی مجموعه ای از ترانه های رابی ویلیامز با دست خط خودش بود که در سال ۲۰۱۳ برای تک آهنگ «Go Gentle» سروده بود. این مجموعه به یک خریدار علاقه مند به ویلیامز به مبلغ ۳۱.۲۵۰ پوند و جایزه فیلم ام.تی.وی او نیز به رقم غیر قابل پیش بینی ۱۰.۶۲۵ یورو فروخته شد.

رابی ویلیامز در باره این حراج گفت: خوشحالم که توانستم بعضی از با ارزش‌ترین چیزهایی را که در زندگی حرفه ای و شخصی ام داشتم به حراج بگذارم تا بتوانم به نفع مرکز مراقبت از کودکان دونا لوییس مبلغی را جمع آوری کنم. این موسسه خیریه کار بسیار بزرگی را انجام می‌دهد و من مطمئنم که آنها این پول را به بهترین نحو صرف کودکان و خانواده های نیازمند تحت پوشش این موسسه می کنند. از صمیم قلب از همه شما سپاسگزارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج