جاباما
۲۲۵۱۶۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مرحله دوم انتخاب نامزدهای سفر به مریخ

شرکت مارس‌وان از مرحله بعدی فرآیند انتخاب نامزدهای تعیین شده برای پروژه خود به منظور ارسال انسان در ماموریتی یک طرفه به سیاره مریخ خبر داده است که طی آن، کاندیدها را در معرض مجموعه‌ای از چالش‌ها و مصاحبه‌ها قرار داده و ۲۴ نفر را از میان ۱۰۰ کاندید اول انتخاب خواهد کرد.

ایسنا: شرکت مارس‌وان از مرحله بعدی فرآیند انتخاب نامزدهای تعیین شده برای پروژه خود به منظور ارسال انسان در ماموریتی یک طرفه به سیاره مریخ خبر داده است که طی آن، کاندیدها را در معرض مجموعه‌ای از چالش‌ها و مصاحبه‌ها قرار داده و ۲۴ نفر را از میان ۱۰۰ کاندید اول انتخاب خواهد کرد.

نوربرت کرافت، رئیس بخش پزشکی شرکت مارس‌وان در مقاله‌ای با عنوان «غربالگری از ۱۰۰ به ۲۴» به توضیح دورهای سوم و چهارم برای انتخاب کاندید پرداخته است.

به گفته وی، دور سوم به مدت پنج روز طول خواهد کشید و بر چالش‌های دینامیک و نظارت بر کاندیدها تمرکز خواهد داشت که به تیم‌های ۱۰ الی ۱۵ تایی تقسیم شده و کار با یکدیگر به منظور حل مشکلات را فرامی‌گیرند.

پس از اینکه گزینه‌ها به ۴۰ نفر کاهش یافت، کاندیدها به مرحله چهارم وارد می‌شوند و طی آن باید ۹ روز را در یک دستگاه ایزوله‌ بگذرانند که تعداد افراد را به ۳۰ نفر کاهش خواهد داد.

سپس افراد تحت یک مصاحبه چهار ساعته تناسب مهاجر مریخ قرار می‌گیرند که تعداد کاندیدها را به ۲۴ نفر خواهد رساند. این گروه نهایی بطور تمام‌وقت به کار در مارس‌وان مشغول خواهند شد.

پروژه مارس وان که در سال ۲۰۱۲ اعلام شد، قصد دارد چهار انسان را در سال ۲۰۲۵ در مریخ فرود بیاورد که برای سایر عمرشان در آنجا باقی خواهند ماند و سپس ساکنان جدید طی هر ۱۸ ماه که زمین و مریخ در موقعیت مناسب قرار بگیرند، به افراد اول افزوده خواهند شد.

ساکنان مریخ در سکونت‌گاههایی که توسط کاوشگرهای بدون سرنشین ساخته شده‌اند، زندگی خواهند کرد و موضوع یک برنامه مستند واقعی خواهند بود.

در ماه‌های اخیر، اعتبار پروژه مذکور با شناسایی مشکلاتی در فناوری آن، کشف تناقض در آمار انتخابی و مشکلات در مدل تجاری آن زیر سؤال رفت اما مارس‌وان همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و دور جدید انتخابی آن برای سپتامبر ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zahra

      دو نفر هم از ایران هستن که میخوان برن مریخ...
      یه خانوم و یه اقا .........
      اون اقااسمش صادق هست و اهل اصفهان بود یا یزد درست نمیدونم ولی اون خانوم خارج از کشور زندگی میکنه
      صرفا جهت اطلاع دوستانO_O
      خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج