۲۲۵۲۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برانکو: زمانی برای بازی بیشتر نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در اردوی ترکیه گفت: انگیزه بالایی که آنها برای پیشرفت از خود نشان می‌دهند مرا خوشحال و راضی می‌کند و امیدوارم هر چه سریعتر تیم کامل شود.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی ترکیه و برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: ابتدا باید عید فطر را به مردم ایران تبریک بگویم. متاسفانه بازیکنانم نتوانستند این عید را کنار خانواده باشند. به هر حال آنها بازیکنان حرفه ای هستند و باید در تمرینات شرکت می کردند.

وی ادامه داد: ما می خواهیم بازی به بازی بهتر شویم. می خواستیم بازیهای بیشتری برای آماده سازی تیم تا قبل از شروع لیگ داشته باشیم اما زمان برای این کار وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: چیزی که من را خیلی خوشحال و راضی می کند این است که بازیکنانم روز به روز انگیزه شان برای کار بیشتر می شود. امیدوارم هر چه سریعتر تیم را تکمیل کنیم و پیشرفت ما بیشتر باشد و دقیق تر از قبل کار کنیم.

برانکو با ابراز رضایت از برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه گفت: یک بازی دیگر پیش رو داریم که انتظار داریم از این هم که هستیم وضعیت ما بهتر شود و بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم.

وی در مورد شانس قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: ما داریم به شدت کار می کنیم و بازیکنان هم دارند به شدت تلاش می کنند. در واقع مشکل اساسی ما این بود که زمان زیادی طول کشید تا بتوانیم تیم را ببندیم. برخی بازیکنان هم خیلی دیر به جمع ما ملحق شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج