۲۲۵۲۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین مهلت اقشار مرفه برای دریافت یارانه

آخرین زمان مراجعه اقشار مرفه به سایت رفاهی برای انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد.

خبرگزاری مهر: براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ۱۲ اردیبهشت ماه - سه شنبه هفته جاری- آخرین زمان مراجعه اقشار مرفه به سایت رفاهی برای انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام شده است.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این اطلاعیه اعلام کرده است: این سازمان در چارچوب اجرای گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها، ضمن ارسال پیامک از طریق شماره اختصاصی ۳۰۰۰۲۵ به تعدادی از سرپرستان خانوارها ، از آنان برای انصراف از دریافت یارانه دعوت کرده است.

ضروری است همه کسانی که پیامک سازمان برای آنها ارسال شده و همچنین کسانی که مبلغ مابه التفاوت فاز اول و دوم (۲۸۰۰۰ تومان) قانون هدفمند کردن یارانه ها برای آنها واریز نشده است تا دوازدهم اردیبهشت ماه الزاما به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنند و از طریق کلید "انصراف/ عدم انصراف"، یکی از چهارگزینه موجود در آن را انتخاب کنند.

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مراجعه نکردن فرد به این سامانه تا ۱۲ اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.

پیش از این، بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با دفاع از درست بودن ۹۵ درصد پیامک های ارسالی انصراف از دریافت یارانه ها به شهروندان، گفته بود: درصورت مراجعه مردم به سایت سازمان و تایید در خواست آنها، پیامک می زنیم که در مورد آنها اشتباه کرده بودیم.

وی همچنین پرداخت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به همه افراد جامعه را مورد اشاره قرار داده بود و با بیان اینکه به هیچ وجه این یارانه قطع نشده است، از ارسال پیامک برای ۵ درصد از کل افراد کشور برای عدم دریافت یارانه فاز دوم خبر داده و افزوده بود: به صورت کلی برای ۵۰۰ هزار خانوار از ۲۲ میلیون و ۷ هزار خانوار یارانه بگیر، پیامک انصراف از یارانه ارسال شده بود.

مرادی با تاکید بر اینکه شناسایی مشمولان دریافت یارانه ۲۸ هزار تومانی و همچنین عدم دریافت آن کار سختی نیست، تصریح کرده بود: به صورت کلی این پیامک ها باید برای دهک های ۹ و ۱۰ جامعه ارسال می شد و من می گویم ۹۵ درصد کار ما درست بوده است و برای بررسی اعتراضات نیز مردم می توانند به سامانه مراجعه کنند و ما آماده ایم در صورت تایید اعتراضات پیامک بدهیم که اشتباه کرده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      من موقع ثبت نام مرحله دوم یارانه ها،تعداد افراد خانوار را اشتباه ثبت کردم.فقط سرپرست خانوار را ثبت کردم.تعداد اعضا دیگر که2 نفر هستند راثبت نکردم.حالا چکار کنم؟چطور اصلاح می شود؟چرا سایت ویرایش باز نمی شود.آیا این کار مشکلی است؟چرا هیچ کس جواب نمی دهد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج