۲۲۵۳۷
۴ نظر
۵۰۳۴
۴ نظر
۵۰۳۴
پ

ایرج: برای آلبوم بعدی دلگرمم کنید

نقدها و نظرهای دوستان قطعا می تواند بهترین هدیه برای من باشد و تیم ما را برای ادامه کار دلگرم کند. از مخاطبان می خواهم برای آلبوم بعدی دلگرمم کنند

ایرج: برای آلبوم بعدی دلگرمم کنید

تماشا: سه سال پیش بود که احسان خواجه امیری در یکی از کنسرت هایش، قطعه «پرنده» پدرش را بازخوانی کرد. همان قطعه از همان روز به شدت مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفت و باعث شد احسان از آن روز به بعد در همه کنسرت هایش، این قطعه را اجرا کند. اتفاقی که همیشه برای خود این خواننده هم جالب توجه بود و بالاخره او را در یکی از اجراهایش به حرف آورد: «من یک بار بی هیچ دلیلی یکی از کارهای پدر را بازخوانی کردم و حالا مجبورم در همه کنسرت هایم آن را بخوانم! کاش ترانه های من هم جوری باشد که یک روزی همه از شنیدن آنها همان قدر استقبال کنند».

ایرج: برای آلبوم بعدی دلگرمم کنید

اما این استقبال باعث شد یکی از تهیه کننده های بازار موسیقی به فکر تولید و ساخت آلبوم جدیدی با صدای استاد ایرج بیفتد. جرقه ای که باعث شده بازار موسیقی کشور برای انتشار این آلبوم لحظه شماری کنند و با انتشار دموی این آلبوم این لحظه شماری ها بیشتر و بیشتر شود.

ظهر دیروز دموی آلبوم «قصه زندگی» با صدای استاد ایرج در سایت های موسیقی منتشر شد و بازتاب های جالب توجهی را هم به همراه داشت. در این دمو، ایرج بخش هایی از قطعات آلبوم جدیدش را در اختیار دوستدارانش قرار داده است. استقبال مخاطبان موسیقی از این غافلگیری آن قدر شدید بود که می توان پیش بینی کرد آلبوم جدید استاد هم با استقبال بسیار زیادی رو به رو خواهد شد.


تاریخ انتشار

رامین بصیرت نیا، تهیه کننده آلبوم «قصه زندگی» در مورد تاریخ نهایی انتشار این آلبوم در بازار موسیقی کشور به تماشا می گوید:

«تاریخ پخش، تقریبا مشخص شده. ولی بهتر است هنوز تا قطعیت کامل آن را رسانه ای نکنیم که مبادا تاخیر یکی، دو روزه آلبوم باعث بدقولی ما نسبت به مخاطبان شود».

این تهیه کننده در مورد پیش بینی اش درباره موفقیت این آلبوم هم گفت:«ما پس از انتشار خبر آلبوم جدید ایرج واکنش های عجیب و غریبی را دریافت کردیم. برای خود ماه هم جالب بود که تا این حد از این آلبوم استقبال می شود. همین باعث شد که در انتشار آن عجولانه عمل نکنیم و همه جوانب را درنظر بگیریم. برای همین است که انتشار آلبوم به تعویق افتاد و آن را قبل از عید منتشر نکردیم».

بصیرت نیا درباره برنامه های آینده ای هم که برای این استاد آواز در نظر گرفته اند، گفت:«کنسرت ایرج قطعا اتفاق جالب توجهی می تواند باشد که دوستدارانش را شوکه خواهد کرد. برای انتشار یک آلبوم دیگر هم با ایشان به توافق رسیده ایم که بازخوانی برخی قطعات قدیمی شان است. به نظرم آن آلبوم هم می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد. به علاوه اینکه می خواهیم یک آلبوم عکس را هم ضمیمه این آلبوم کنیم تا برای طرفداران قدیمی استاد ایرج، خاطرات طلایی آن دوران تداعی شود. باید ببینیم آخر و عاقبت آلبوم اول به کجا می رسد تا برای آلبوم بعدی تصمیم بگیریم».


آلبومی برای همه دخترها و پسرهایم!

استاد ایرج، این روزها درگیر برخی برنامه های خصوصی در داخل و خارج کشور است و کمتر حاضر به گفت و گو با رسانه ها می شود. او پس از اجراهایی خصوصی در اصفهان و کاشان، این روزها مشغول استراحت و در انتظار واکنش های پس از انتشار آلبومش است. اما قطعا شنیدن نقطه نظرات این بزرگ آواز ایران قبل از انتشار آلبومش خالی از لطف نیست.

استاد ایرج در گفت و گو با تماشا در این باره گفت:«این آلبوم هدیه ای است از طرف من به همه پسرها و دخترهایم در سراسر ایران. سعی کرده ام برای همه نوع سلیقه، قطعه ای در آلبوم داشته باشم. نقدها و نظرهای دوستان هم قطعا می تواند بهترین هدیه برای من باشد و تیم ما را برای ادامه کار دلگرم کند. از مخاطبان می خواهم برای آلبوم بعدی دلگرمم کنند».


جزئیات آلبوم

«قصه زندگی» 8 قطعه دارد که 5 قطعه از آن در سبک پاپ ساخته شده است. سه قطعه دیگر این آلبوم را هم ایرج در همان فضای کوچه بازاری قدیمی خوانده که پیش بینی می شود مخاطبان نسل های قدیمی موسیقی ایرانی ارتباط خوبی با آنها برقرار کنند.

همه قطعات این آلبوم (برخلاف صحبت هایی که درباره بازخوانی قطعات قدیمی در این آلبوم شده بود)، آثار جدیدی هستند که برای اولین بار است که آنها را با صدای ایرج می شنویم.
آهنگساز و تنظیم کننده همه قطعات این آلبوم «بهنام خدارحمی» است. تهیه کننده آلبوم اعتقاد دارد تلاش هایی که این موزیسین برای آلبوم انجام داده واقعا ستودنی است و سهم بزرگی از این آلبوم را باید به حساب او گذاشت.

ترانه سرای این آلبوم هم «نسرین سیفی» است.

گفتنی است یکی از قطعات آخر این آلبوم حدود ۱۱ دقیقه است که این هنرمند در آن آواز خوانده و تجدید خاطره ای با گذشته نه چندان دور داشته است. خود ایرج بسیار به این قطعه اعتقاد و دلبستگی دارد. قطعه ای که می تواند به همان اندازه ای که برای استاد محبوب است، برای مخاطبان آلبوم هم جذاب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      سلام .استاد عزیز شماهرچی بخونید مادوست داریم شما فقط بخون..باارزوی سلامتی وطول عمر برای خواننده ی تکرارنشدنی..دوستدارشما مهسا22ساله ازاصفهان

    • علی

      استاد عزیز به قول استاد گلپا شما گردن کلفت آواز ایران هستید. چه کسی یارای مقاومت در صحنه آواز و ترانه با شما را داره.
      به قول استاد شهریار
      ایرجا ملک فریدون به تو باد ارزانی

    • حامد

      استاد گرامی حدود۲۰سال یابیشتره که من آهنگهاو آوازهای شماروگوش میکنم بایدبگم که تابه حال درطول زندگیم صدایی زیباتراز صدای شمانشنیدم /ان شاالله سلامت باشید وهرجاکه هستید موفق باشید دوستدارت حامد

    • بابک

      سلام به استادعزیز واقعا صداتون قشنگه منکه دوسش دارم حنجره شمامعرکه هستش بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج