۲۲۵۴۶۸
۴ نظر
۵۰۶۹
۴ نظر
۵۰۶۹
پ

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

ابروهاي پر پشت و زيبا تنها عضوي از صورت است كه زيبايي چشم‌هاي شما را دو چندان مي‌كند اما همين ابروها كه به مرور زمان كم‌پشت و بد حالت مي‌شود، براي به دست آوردن زيبايي خود نياز به تغذيه و تقويت از منابع گياهي معجزه‌گر دارد.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: ابروهاي پر پشت و زيبا تنها عضوي از صورت است كه زيبايي چشم‌هاي شما را دو چندان مي‌كند اما همين ابروها كه به مرور زمان كم‌پشت و بد حالت مي‌شود، براي به دست آوردن زيبايي خود نياز به تغذيه و تقويت از منابع گياهي معجزه‌گر دارد؛ منابعي كه به شكل محصولات بسته‌بندي شده در انواع مختلف در بازار آرايشي تبليغ و در نهايت مصرف مي‌شوند اما مساله اينجاست كه شما براي داشتن ابروهاي دلخواه‌تان بايد سراغ كدام محصول برويد تا علاوه بر رسيدن به نتيجه دلخواه، بتوانيد استفاده از آن را به ديگران هم توصيه كنيد. متخصصان بازار زيبايي (دكتر مازيار جودكي و دكتر هومن رفيعي) اين بار هم در كنار هم استانداردترين و اثربخش‌ترين تقويت‌كننده‌هاي ابرو را پيش روي‌تان قرار داده‌اند.

خواص رزماري و نعناع فلفلي

شايد تا به امروز راه‌حل‌هايي شبيه تيغ زدن كامل ابروها براي رويش پر‌تر و سريع‌تر را امتحان كرده‌ايد و گاهي ماه‌ها به خاطر پرشدن قسمت‌هاي خاصي از ابروهاي‌تان منتظر نشسته‌ايد. بايد بدانيد كه اين راه‌حل‌هاي مقطعي و زمانبر تنها وقت شما را تلف مي‌كنند. محصول ديگر بازار زيبايي كه با تاييد متخصصان براي رشد و تقويت ابروها معرفي مي‌شود، كرم تقويت‌كننده ابرو سريتا (Cerita) است كه با تكيه بر عصاره گياهاني مانند گزنه، رزماري، بابونه، نعناع فلفلي، مـريم گلـي و از همه مهم‌تر مكمل‌هاي ويتامـين B۶ و پرو ويتامين B۵ توليد شده است. اين كرم باعث قوي‌تر و ضخيم‌تر شدن موهاي ابرو مي‌شود.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

روش مصرف: صبح و شب مقـداري از كرم را روي ابروها و در مسير رويش آن زده و به مدت دو دقيقه با نوك انگشتان ماساژ دهيد.

حدود قيمت: ۴۵ هزار تومان

ريمل تقويت‌كننده

اين روزها بازار روش‌هاي متعدد كاشت ابرو با استفاده از موهاي طبيعي بسيار داغ است تا جايي كه ديگر كمتر كسي زحمت استفاده چند ماهه از محلول يا كرم تقويت‌كننده‌اي را به خود مي‌دهد تا شايد بعد از چند ماه نتيجه دلخواه خود را ببيند اما اگر شما هم به سرعت اثربخشي يك محصول اهميت زيادي مي‌دهيد، مي‌توانيد سراغ تقويت‌كننده ابرو اوريفليم برويد كه علاوه بر تقويت رويش آنها با استفاده از بهترين ويتامين‌ها، ابروها را شفاف و خوش‌حالت كنيد. اين محصول كه سال‌هاست خانم‌هاي زيادي از آن بهره می‌برند، بسته‌بندي زيبا و روش استفاده ساده‌اي دارد كه با كمك يك برس ريمل ابروها را تقويت و شانه مي‌كند.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

روش مصرف: استفاده از اين محصول مانند زدن ريمل است بنابراین روزي دو بار به راحتي آن را روي ابروهاي تميز خود بكشيد.

حدود قيمت: ۳۵ هزار تومان

تاتو را فراموش كنيد

شايد بدترين اتفاق در جواني همين ريزش موهاي ريز و درشت ابرو و بد شكل شدن آن است اما راه‌حل شما اين نيست كه براي جلوگيري از اين اتفاق سراغ انواع تاتو و روش‌هاي ديگر مانند سايه زدن و كشيدن هاشور باشيد. روش‌هاي ترميمي و تقويتي تاييد شده پزشكان راه‌هاي بهتري براي برگرداندن ابروها به شكل گذشته است. يكي از اين راه‌ها محلول تقويتي روگين (Rogaine) است كه نوع زنانه آن در رويش و پر پشت كردن ابروها طرفداران بسياري بين خانم‌ها دارد. اين محصول با جذب مينوكسيديل در عمق ريشه موهاي ابرو ناحيه‌هاي خالي شده از مو را تحريك و باعث رويش مجدد آنها با ضخامت بالا مي‌شود. محلول روگين بدون بو است و به سرعت خشك مي‌شود تا شما به سادگي بعد از چند دقيقه براي آرايش آماده باشيد.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

روش مصرف: صورت خود را شسته و روزي دو بار محلول را در محل رويش ابروها ماساژ دهيد.

حدود قيمت: ۳۰ هزار تومان

جاهاي خالي را با اين ژل پر كنيد

معمولا همه خانم‌ها عادت دارند ابروهاي‌شان را با موچين تميز كنند؛ غافل از اينكه همين عمل به مرور باعث از بين رفتن ريشه موها مي‌شود و در نهايت ريشه موهاي برداشته شده خشك و محل مورد نظر خالي مي‌ماند. براي شروع به توصيه متخصصان و تعدادي از مصرف‌كنندگان كه ۸۰ درصد رضايت خود را از استفاده اين محصول اعلام داشته‌اند، ژلي گياهي بدون چربي و اسانس به شما معرفي خواهيم كرد. ژل ابرو ليپوسيلز (Lipocils) از خواص گياهان منتخب براي رشد و رويش مجدد موهاي از دست رفته تهيه شده تا در مدت كوتاهي ابروهاي ريخته شده را برگردانده و موهاي نازك و ضعيف شده موجود در ابرو را ضخيم و پرپشت كند. اين محصول ضدريزش و تقويتي است كه در مدت كوتاهي شما را به نتيجه مورد نظرتان نزديك مي‌كند.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

روش مصرف: ژل را با برس مخصوص تعبيه شده در آن روي ابروها بماليد تا سطح پوست آن كاملا مرطوب شود. از تماس ژل با چشم‌ها خودداري كنيد و بعد از خشك شدن ژل روي ابروها آرايش كنيد.

حدود قيمت: ۱۲۰ هزار تومان

پرپشت و حالت‌دار كنيد

روش‌هاي پيشگيري از ريزش ابروها را بايد پيش از از دست دادن قسمت زيادي از آنها آغاز كنيد چرا كه به مرور زمان كار برگرداندن موهاي ريخته شده سخت مي‌شود و زمان بيشتري مي‌خواهد تا نتيجه درمان شما خود را نشان دهد اما حالا كه كار از كار گذشته بهتر است سراغ محصولي برويد كه اين معطلي را براي شما با سرعت بيشتري جبران كند. سرم محرك و تقويت‌كننده ابرو M۲ Brows با تحريك ريشه موهاي ابرو، باعث رشد و ترميم طبيعي موهاي از دست رفته ابروان شما مي‌شود و از استحكام باقي مانده موها مراقبت مي‌كند. اين سرم بعد از مدت كوتاهي ابروها را پرپشت مي‌كند و با موهاي جديد به شما اين امكان را مي‌دهد تا در هر زماني شكل ابروهاي خود را براساس مد روز تغيير دهيد.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

روش مصرف: سرم مورد نظر را يك روز درميان، روزي دو مرتبه با استفاده از برس روي ابروها ماساژ دهيد. اين سرم شخصي بوده و استفاده مشترك از آن به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود.

حدود قيمت: ۵۰ هزار تومان

سلول‌هاي ابروساز را تحريك كنيد

استفاده از سايه و مدادهاي آرايشي براي حالت دادن به ابرو و پر كردن قسمت‌هاي خالي شده از مو براي افرادي كه حساسيت پوستي ندارند، بلامانع است اما راه‌حل بهتر تقويت موهاي ريز و درشت ابروها و رشد مجدد آنهاست. حتما با خود مي‌گوييد كه استفاده از لوازم آرايشي براي ترميم حالت ابرو راه‌حل سريع و آسان‌تري است اما بايد بدانيد كه جايگزين كردن يك روش طبيعي و هميشگي به جاي روش‌هاي موقتي و مصنوعي شما را براي هميشه آسوده خاطر مي‌كند. محلول تقويت‌كننده ابرو ماوالا كه با ويتامين B۲ و آمينو اسيد و موكوپلي ساكاريد طبيعي باعث تقويت گردش خون و رويش مجدد ابروها مي‌شود، تمام سلول‌هاي ابروساز را تحريك و باعث تقويت و حداكثر رشد آن مي‌شود. اين محصول اين روند را سرعت مي‌بخشد و همه چيز را براي داشتن ابروهايي طبيعي، پرپشت و يكدست فراهم مي‌كند.

با این تقويت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!

روش مصرف: هر شب محلول را با فرچه مخصوص خود روي محل رويش ابروها زده و اجازه دهيد ابروها تمام شب به محلول آغشته باشد.

حدود قيمت: ۶۰ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود مرسی از مطالب خوبتون

    • سودی

      ممنون از مطالب خوبتون.....این محصولات را از کجا میشه تهیه کرد؟

    • سودی

      ممنون از مطالب خوبتون.....این محصولات را از کجا میشه تهیه کرد؟

    • لیلا

      نمی دونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج