۲۲۵۸۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

Keek مخصوص ویدیوهای ۳۶ ثانیه ای

شبکه اجتماعی Keek، محبوب نسل جوان

شبکه اجتماعی Keek به واسطه ویدیوهای ۳۶ ثانیه ای خود محبوبیت زیادی نزد جوانان دارد و همین مسئله موجب شده است تا مشترکان آن به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابند.

شبکه اجتماعی Keek، محبوب نسل جوان





هفته نامه عصر ارتباط: شبکه اجتماعی Keek به واسطه ویدیوهای 36 ثانیه ای خود محبوبیت زیادی نزد جوانان دارد و همین مسئله موجب شده است تا مشترکان آن به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابند.

این پلتفرم در اصل یک شبکه اجتماعی ویدیویی محسوب می شود که هر یک از فایل های تصویری منتشر شده روی آن هم Keek خوانده می شوند و به عبارت دیگر، مشترکان اعلام می کنند که برای مثال Keek آنها امروز تعداد زیادی لایک و کامنت داشته است.

کاربران در این شبکه اجتماعی می توانند به هر ویدیوی منتشر شده به صورت نوشتاری یا تصویری پاسخ دهند و به صورت مستقیم محتوای مورد نظر خود را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در این زمینه گزینه هایی وجود دارد که به کمک آن حتی می توان ویدیوهای Keek را روی وبلاگ ها یا سایت های اینترنتی هم منتشر کرد.

واژه Keek از زبان انگلیس میانه گرفته شده و به معنی «نگاه گذرا» است. شرکت Keek که دفتر مرکزی آن در تورنتو کانادا واقع شده است، با الهام از همین معنی سعی دارد ویدیوهای کوتاه را در اختیار مشترکان خود قرار دهد تا از دیدن آن لذت ببرند. این شبکه اجتماعی با 45 کارمند خدمات خود را ارائه می دهد و از ژوییه 2011 تاکنون فعال بوده است.

شبکه اجتماعی Keek، محبوب نسل جوان

امکانات Keek را مشابه «توییتر ویدیویی»، «اینستاگرام ویدیویی» و «یوتیوب کوچک شده» می دانند و قابلیت های آن را برخی مواقع با شبکه های اجتماعی بزرگ از جمله فیس بوک، تامبلر و توییتر مقایسه می کنند. در اصل باید گفت Keek ترکیب جامعی از یوتیوب، فیس بوک و توییتر است که قابلیت های کاربردی آنها را به صورت یکپارچه در اختیار مشترکان خود قرار می دهد.

آنچه Keek را از دیگر شبکه های اجتماعی مجزا می کند، تصاویر ویدیویی کوتاه و شخصی منتشر شده در آن است. یک تصویر ویدیویی یا همان Keek در ۳۶ ثانیه تهیه می شود و کاربران معمولا به کمک گوشی هوشمند آن را تهیه می کنند. این همان تفاوت اصلی میان این شبکه اجتماعی و یوتیوب است؛ زیرا در یوتیوب فیلم های بلند با دوربین های حرفه ای تهیه می شوند و کاربرانی که اینترنت کم سرعت دارند، نمی توانند همه آنها را تماشا کنند. به طور کلی باید گفت Keek نوآوری جدیدی در دنیای شبکه های رسانه ای به وجود آورد و از سال ۲۰۱۲ به بعد موجب شد نسل جدید خدمات در این فضا مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر تمامی کاربران موبایلی با دستگاه های مبتنی بر iOS، ویندوز فون، اندروید و بلک بری ابزار مربوط به این شبکه اجتماعی را مورد استفاده قرار می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج