۲۲۵۸۹۶
۱ نظر
۵۰۸۳
۱ نظر
۵۰۸۳
پ

لوازم آرایش استخری!

شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید كه وقتی به استخر می‌روید یا می‌خواهید به صورت‌تان آب بزنید، دوست دارید آرایش‌تان خراب نشود و مدت‌ها بماند؟

لوازم آرایش استخری!
مجله زندگی ایده آل : شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید كه وقتی به استخر می‌روید یا می‌خواهید به صورت‌تان آب بزنید، دوست دارید آرایش‌تان خراب نشود و مدت‌ها بماند؟ ما به شما برندهایی را معرفی می‌كنیم كه پس از هرگونه تماس آب با صورت، آرایش نمی‌ریزد و خراب نمی‌شود؛ ولی باید این نكته را متذكر شویم كه در این لوازم ضد آب از موادی استفاده می‌شود كه پزشكان برای استفاده دائمی و همیشگی آنها را توصیه نمی‌كنند. با ما همراه باشید تا این محصولات را به شما نشان دهیم.

سیاهی چشم

لوازم آرایش استخری!

نریختن ریمل در تماس با آب آرزوی هر خانمی است و ریمل بورژوا می‌تواند این آرزو را برآورده كند. حضور این ریمل كه دارای چربی طبیعی و عصاره‌ قوی برای حفاظت از مردمك چشم است، توانسته خیال خیلی‌ها را در برابر آب راحت كند. ریمل بورژوا ادعا می‌كند كه نه‌تنها حجم مژه‌ها را ۱۰ برابر می‌كند بلكه برای چشم‌های حساس است.

انقلابی در پنكیك

لوازم آرایش استخری!

بیشتر خانم‌ها تجربه این موضوع را داشته‌اند كه بعد از مدت زمان طولانی، پنكیك روی صورت‌شان می‌ماسد و به پوست جلوه بدی می‌دهد اما پنكیك REVLON در این روزهای گرم به كارتان می‌آید. این پنكیك هم به درد روزهای بارانی زمستان می‌خورد و هم روزهای آفتابی تابستان.

لب‌های‌ شاداب

لوازم آرایش استخری!

خانم‌هایی كه همیشه رژلب روی لب‌های‌شان است خوب می‌دانند كه رژلب در آرایش صورت آنها تاثیر بسزایی دارد. رژلب ادیشن بورژوا با بافت فوق‌العاده نرم و ابریشمی، به كمك شما آمده تا با تنوع رنگی و قدرت ماندگاری بالا كارتان را راحت كند. این رژلب، لب‌ها را آبرسانی كرده و احساس نرمی و لطافت با عصاره شكوفه‌های گل اركیده فراهم می‌‌کند.

فرمولی تازه

لوازم آرایش استخری!

شركت BEYU كانسیلری ساخته كه خانم‌ها شیفته‌اش می‌شوند. این كانسیلر ضدآب و بادوام است، مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند و تا ساعت‌ها نیازی به تجدید ندارد. نكته جالب در كانسیلر این برند وجود ویتامین E است كه از پوست در برابر عوامل مضر محیطی محافظت می‌كند. كانسیلر استیكی پرفكت بی‌یو دارای فرمولاسیونی بدون رایحه و روغن است .

خط‌چشم ضدآب

لوازم آرایش استخری!

خط‌چشم ضدآب بیش از سایر محصولات ضدآب در بازار موجود است و تبلیغ می‌شود؛ ولی به دلیل همین تنوع، انتخاب یك نمونه خوب كار آسانی نیست. خط‌چشم آرت دكو دارای بافتی نرم، كرمگون و غنی از رنگدانه است. دلیل دیگری كه باعث پیشنهاد این محصول می‌شود، وجود مواد ضد چین و چروك است؛ مواد معدنی و گیاهی كه هیچ‌گونه حساسیتی به چشم نمی‌دهد.

پنکیک استخری

لوازم آرایش استخری!

اگر پوست چرب دارید یا بعد از استفاده از هر نوع کرم پودر جامد و مایع پوست تان ملتهب یا جوش دار می شود و برق می زند حتما از پنکیک سنگی آکوا سوشیا استفاده کنید. فوم ضدآب سوشیا محصولی برای پوشش دهی پوست صورت و بدن است و برای پشت چشم به عنوان زیرساز سایه استفاده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیلا

      سلام..ممنون از مطالب مفیدو عالیتون..لطفا یه مرکز معتبر جهت خرید این محصولات معرفی کنید همراه شماره تلفن ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج