۲۲۵۹۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

موج جدید بارش باران در ۷ استان کشور

امروز بارش باران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمدف لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس شدت می‌یابد.

خبرگزاری فارس: امروز بارش باران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمدف لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس شدت می‌یابد.

فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز بعدازظهر در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق جنوب شرق و شرق کشور، رگبار و باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: این وضعیت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به برخی مناطق غرب کشور نیز گسترش می‌یابد.

همچنین شدت بارش امروز در جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق لرستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان و نیمه شمالی فارس و روز چهارشنبه در غرب و جنوب اصفهان، لرستان، فارس و غرب کرمان خواهد بود.

این کارشناس همچنین افزود: در روز پنجشنبه در جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس باران شدت می‌گیرد.

گودرزی در ادامه تصریح کرد: طی ۳ روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی نیز افزایش ابر و در بعدازظهر بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: ضمن اینکه در شرق، شمال‌شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل با طوفان گرد و خاک همراه است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای تهران آسمانی کمی ابری پیش‌بینی کرد و گفت: بعداز ظهر امروز در شهرهای شمالی استان تهران افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

گودرزی ادامه داد: امروز شهر همدان با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور و اهواز با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج