۲۲۵۹۵۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

برخی کاربران تلفن های فوق العاده نازک را دوست ندارند، چرا که اغلب می گویند این گوشی ها در دست خوب احساس نمی شوند. خوب اگر به هر دلیلی در فکر خرید گوشی های ضخیم (بیشتر از ۱۰ میلیمتر) هستید، حتما لیست ما را مطالعه نمایید.

وب‌سایت TopInEarth: گرچه فعلا گوشی های نازک تر از ۵ میلیمتر هم وجود دارند، که البته نادر هستند، و بدیهی است که این روند همچنان ادامه دارد. اکثریت تلفن های پیشرفته امروزی نازک تر از ۷ میلیمتر هستند: iPhone ۶ ،Samsung Galaxy S۶ ،Sony Xperia Z۳+ ،Huawei P۸ ،Xiaomi Mi Note و ....

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

برخی کاربران تلفن های فوق العاده نازک را دوست ندارند، چرا که اغلب می گویند این گوشی ها در دست خوب احساس نمی شوند. خوب اگر به هر دلیلی در فکر خرید گوشی های ضخیم (بیشتر از ۱۰ میلیمتر) هستید، حتما لیست ما را مطالعه نمایید.

Google Nexus ۶

Google Nexus ۶ به عنوان بزرگترین اسمارت فون نکسوس فعلی و یکی از ضخیم ترین ها در سال گذشته در ابعاد ۱۵۹.۲۶x۸۲.۹۸x۱۰.۰۶ mm طراحی شد. Nexus ۶ پیشرفته ترین گوشی برند گوگل تا به امروز است، و انتخاب عالی برای کسانی است که حمل یک گوشی ۶ اینچی برای انها مهم نیست. مشخصات برجسته Nexus ۶ شامل نمایشگر ۶ اینچی Quad HD (رزولوشن ۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل)، تراشه چهار هسته ای Snapdragon ۸۰۵، سه گیگابایت رم، باتری به ظرفیت ۳۲۲۰mAh می باشد.

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

BlackBerry Classic

به ندرت شاهد اسمارت فون های با کیبورد سخت افزاری QWERTY در این روزها هستیم. BlackBerry Classic انتخاب عالی برای کسانی که خواستار کیبورد سخت افزاری، اما نه از نوع اندرویدی، iOS یا ویندوزفون می باشند. این تلفن با ضخامت بدنه ۰.۲mm، پلتفرم بلک بری BlackBerry OS ۱۰ را اجرا کرده، و شامل نمایشگر صفحه لمسی ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x۷۲۰ پیکسل، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی، تراشه دو هسته ای Snapdragon S۴، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و باتری به ظرفیت ۲۵۱۵mAh می باشد.

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

Asus ZenFone ۲

اخرین پرچمدار ایسوس، گوشی Asus ZenFone ۲ دارای ضخامت بدنه ۱۰.۶mm است. این دستگاه اوایل امسال به عنوان اولین گوشی دارنده چهار گیگابایت رم معرفی شد. مدل اسمارت فون ZenFone ۲، اندروید لالی پاپ را اجرا کرده و به تراشه چهار هسته ای ۲.۳GHz Intel Atom Z۳۵۸۰، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، باتری به ظرفیت ۳۰۰۰mAh مجهز می باشد. ZenFone ۲، اپشن عالی برای کسانی هست که قصد هزینه بیشتر از ۳۰۰ دلار را برای اسمارت فون انلاک شده ندارند، اما خواستار مشخصه های پیشرفته هستند.

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

Motorola Droid Turbo

گوشی Motorola Droid Turbo موتورولا دارای ضخامت بدنه ۱۱.۲mm و مشخصه های خیلی خوب همچون باتری ۳۹۰۰mAh می باشد که بوضوح از باتری اکثریت پرچمداران بزرگتر است. دیگر مشخصه های خوب این دستگاه شامل نمایشگر ۵.۲ اینچی Quad HD، دوربین پشت ۲۰.۷ مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای Snapdragon ۸۰۵، سه گیگابایت رم می باشد. این گوشی عالی برای مشتریان Verizon است که نیاز به گوشی قدرتمند با عمر باتری طولانی دارند.

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

Motorola Moto E ۲۰۱۵

دیگر دستگاه اسمارت فون بسیار ضخیم موتورولا، نسل دوم Moto E است که در ماه مارس امسال منتشر شد. این گوشی دارای ضخامت بدنه ۱۲.۲ میلیمتر بوده و شامل نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰x۹۶۰ پیکسل می باشد که با اسمارت فون های چند سال پیش مشابه است. موتو E یک گوشی ارزان با قابلیت LTE و اجرای اندروید لالی پاپ است که نسخه انلاک شده ان به ارزش حدودی ۱۰۰ دلار فروخته می شود.

این گوشی های تپل دوست داشتنی!

Samsung Galaxy K Zoom

در نهایت، ضخیم ترین اسمارت فون لیست ما متعلق به سامسونگ است که دارای ضخامت بدنه ۱۶.۶mm می باشد. این دستگاه ترکیبی دوربین-اسمارت فون است. گرچه ممکن است مشخصه های حد متوسط ان کسی را قانع به خریدنش ننماید، اما Galaxy K Zoom انتخاب درستی برای کسانی است که نیاز به داشتن دوربینی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر در دوربین خود هستند. این دوربین دارای فلش Xenon، لرزشگیر اپتیکال و کنترل های دستی فراوان می باشد.

این گوشی های تپل دوست داشتنی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج