۲۲۶۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

برق طلا ، چشم قاتل را كور كرد

مردي كه به انگيزه سرقت طلاهاي زني باردار، او را در شهرك جهاد شهر ياسوج كشته بود، دستگير شد.متهم به قتل با فروش طلاهاي دزدي، خودرويي خريده بود و با آن خرما مي‌فروخت.

روز ۲۳ اسفند سال گذشته كارآگاهان جنايي آگاهي كهگيلويه و بويراحمد با اطلاع از وقوع جنايتي در مجتمع مسكوني شهرك جهادشهر ياسوج، عازم محل شدند و مشاهده كردند زني جوان به طرز دلخراشي با ضربات چاقو كشته شده و صحنه جنايت نيز نشان مي‌داد او قرباني سرقت شده است.با هماهنگي قضايي جسد زن جوان به پزشكي قانوني منتقل شد و كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند ۶۸ ضربه چاقو به زن جوان اصابت كرده و وي باردار بوده و جنين نيز فوت كرده است.

در پي اين حادثه و تشكيل پرونده قضايي، شوهر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده به مركز پليس احضار شد.

اظهارات شوهر مقتول در پليس آگاهي

شوهر مقتول در بازجويي به پليس گفت: همسر باردارم دانشجو بود. روز حادثه من به محل كارم رفتم و او نيز قرار بود به دانشگاه برود. بعد از ظهر با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم كه خاموش بود. به خانه زنگ زدم ولي كسي جواب نمي‌داد. وي افزود: دلواپس او شده و به خانه آمدم كه با جسد او روبه‌رو شدم. در بررسي وسايل همسرم متوجه سرقت يك گردن‌بند و ۲۵ عدد النگوي طلايش شدم. گمان مي‌برم او قرباني سرقت شده است. در پي اين اظهارات تحقيقات براي رازگشايي از اين جنايت ادامه يافت و كارآگاهان جنايي ۱۶۰ زن و مرد را كه با مقتول آشنايي داشتند، به پليس آگاهي احضار و از آنها تحقيق كردند.

خودكشي شوهر مقتول

در حالي كه جستجوها در اين زمينه ادامه داشت، روز دوم فروردين امسال ماموران از طريق تماس يكي از اقوام مقتول متوجه شدند شوهر وي اقدام به خودكشي كرده و در بيمارستان بستري است.ماموران در تحقيق از خانواده مرد جوان پي بردند او از دوري همسرش بشدت رنج مي‌برده و به همين دليل تصميم گرفته به زندگي‌اش پايان دهد كه بعد از چند روز مرد جوان تسليم مرگ شد.

به دنبال مرگ مرد جوان، ماموران كه احتمال مي‌دادند وي عامل حادثه بوده و در پي عذاب وجدان خودكشي كرده است، تحقيقات خود را در اين ارتباط متمركز كردند كه در نتيجه معلوم شد مرد جوان به همسرش بسيار علاقه‌مند بوده و روز حادثه در محل كارش حضور داشته است.

در حالي كه كارآگاهان جنايي در ارتباط با پرونده مرگ زن جوان با بن‌بست روبه‌رو شده بودند، در بررسي مكالمات مقتول پي بردند او ۲۹ هزار و ۷۰۴ تماس و پيامك با خانواده، اقوام و دوستانش داشته است.

در ادامه ۲۵ نفر كه بيش‌ترين تماس را با او داشتند، شناسايي و تحقيق شدند كه معلوم شد آنها طي چند روز اخير فقط با مقتول تلفني صحبت كرده و به ملاقاتش نرفته‌اند.

به اين ترتيب ماموران در مرحله ديگري از تحقيقات متوجه شدند گوشي تلفن همراه مقتول روز حادثه سرقت شده و ۲ ساعت بعد از آن در روستاي نورآباد (كوپن) شهرستان رستم فعال و سپس خاموش شده است. با به دست آمدن اين سرنخ، مشخص شد در اين محل اقوام مقتول و نيز فاميل‌هاي شوهرش زندگي مي‌كنند. با حضور ماموران در روستا و تحقيق از اقوام مقتول معلوم شد شوهر دختردايي وي كه دچار مشكل مالي بوده، يكباره وضعيت مالي‌اش بهتر شده است. او كه فردي سابقه‌دار است، يك هفته بعد از حادثه نيز به طرز مرموزي ناپديد شده و فقط ماهانه براي خانواده‌اش پول مي‌فرستاده است. با مشخص شدن اين موضوع، وي تحت تعقيب قرار گرفت و ۲ روز پيش وقتي به ملاقات خانواده‌اش آمده بود، شناسايي و دستگير شد.متهم با انتقال به پليس آگاهي در بازجويي به قتل زن باردار و سرقت طلاهايش اعتراف كرد.متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: شاگرد راننده اتوبوس بودم. وقتي پول‌هايش را دزديدم، اخراجم كرد. بيكار شده بودم و پولي براي تامين هزينه زندگي‌ام نداشتم. وسوسه شدم تا طلاهاي دختر عمه همسرم را سرقت و با فروش آن بدهي‌هايم را پرداخت كنم.

متهم به قتل اضافه كرد: روز حادثه به خانه مقتول رفتم كه او تنها بود و مي‌خواست به دانشگاه برود. براي آوردن چاي به آشپزخانه رفت كه من نيز پشت سرش به راه افتادم، با ديدن من شوكه شد و خواست از خانه‌اش بيرون بروم. در همين موقع با برداشتن چاقويي از آشپزخانه، به وي حمله‌ور شدم.

مرد متهم به قتل با اشاره به زدن ۶۸ ضربه چاقو به مقتول گفت: اولين چاقو را كه به او زدم، كف اتاق افتاد و فرياد زد بعد ديوانه‌وار ضربه‌هاي بعدي را زدم تا عاقبت مرد و سپس با سرقت طلاها و گوشي تلفن همراه زن صاحبخانه فرار كردم.

متهم به قتل اضافه كرد: ۳ هفته بعد از حادثه طلاها را فروختم و با آن يك خودروي وانت خريدم و با آن خرما مي‌فروختم تا پليس به من شك نكند.

منبع: جام جم آنلاين
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      عجب ادمای بی وجدانی پیدا میشن
      با خاتمه دادن یک زندگی میخوان زندگی خودشونو بهتر کنن
      وقعاً باید برای این افراد تاسف خورد

    • نازنین

      بیچاره شوهرهههههههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج