۲۲۶۱۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم: کنسولی با ۳۰ سال خاطره

در این قسمت شما می‌توانید با کنسول Analogue Nt آشنا شوید و با هزینه ۵۰۰ دلاری خاطرات گذشته و شیرین بازی های کلاسیک را دوباره زنده کنید در ادامه مطلب می‌توانید اطلاعات تکمیلی و یک ویدیو از این کنسول را دریافت کنید.

وبسایت نیکو - میلاد درویش: در این قسمت شما می‌توانید با کنسول Analogue Nt آشنا شوید و با هزینه ۵۰۰ دلاری خاطرات گذشته و شیرین بازی های کلاسیک را دوباره زنده کنید در ادامه مطلب می‌توانید اطلاعات تکمیلی و یک ویدیو از این کنسول را دریافت کنید.

مروری بر بازی های گذشته و تمام دوران شیرینی که با آنها سپری کرده‌ایم مراحلی از بازی که به سختی از آنها عبور کرده و برای کسب پیروزی هزاران جانی که در بازی از دست دادیم صدها بازی جدیدی که از خرید آنها لذت بردیم گاه آرزو می‌کردیم که کاش همه این خاطره‌ها را در یک جا می‌شود دوباره تکرار کرد.

فیلم: کنسولی با 30 سال خاطره

اما ارز و ها این روزها به راحتی برآورده می‌شود تنها کافی است ۵۰۰ دلار برای تهیه یک کنسول هزینه کنید نگران نباشید این مبلغ برای کنسولی که از آن صحبت می‌کنیم مبلغ زیادی نیست. به ویژه هنگامی که متوجه شوید سیستم طراحی شده عنوان بازی های ۳۰ ساله نینتندو در یک سیستم یکپارچه برای شما جمع کرده باشد این کنسول بازی که Analogue Nt نام دارد دارای یک سیستم عامل یک پارچه با هماهنگی کامل برای اجرای بازی های کلاسیک نینتندو طراحی شده است بدنه آلومینیومی این کنسول دارای یک طراحی زیبا و کلاسیک است همه چیز به شکلی یاد آور دستگاه های قدیمی این شرکت است حتی آداپتور های دستگاه و کنترل های قدیمی این دستگاه که حال با کیفیتی بهتر عرضه شده است تمام احساس گذشته را در شما به زیبای روشن خواهد کرد. این دستگاه با تمام بازی های شما قدیمی سازگاری کامل دارد فقط کافی است کارتریج های گیم قدیمی را که مدت‌ها از عمر آن گذشته ادامه مطلب شما می‌توانید وی دویی از این محصول را مشاهده کنید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج