جاباما
۲۲۶۳۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط عبور از تابستان بدون خاموشی

معاون توانیر شرط عبور از تابستان بدون خاموشی را اعلام کرد و گفت: مشترکان باید روزانه ۴ ساعت صرفه‌جویی در مصرف برق را در دستور کار قرار دهند.

خبرگزاری مهر: معاون توانیر شرط عبور از تابستان بدون خاموشی را اعلام کرد و گفت: مشترکان باید روزانه ۴ ساعت صرفه‌جویی در مصرف برق را در دستور کار قرار دهند.

غلامرضا خوش‌خلق با بیان اینکه قیمت برق در ایران ارزان است، گفت: مقایسه قیمت برق با دیگر کالاها، ارزان‌تر بودن انرژی برق را نشان می‌دهد و این موضوع باعث شده دخل و خرج صنعت برق با هم هم‌خوانی نداشته باشد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اعلام اینکه تامین برق ۳۲ میلیون مشترک در سراسر کشور کار آسانی نیست، تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی صنعت برق اما تامین برق مشترکان در بالاترین سطح کیفیت و استاندارد در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت برنامه ریزی به منظور بهبود اقتصاد صنعت برق کشور، اظهار داشت: در شرایط فعلی نزدیک به ۱۰۰ درصد روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار هستند.

خوش خلق با بیان اینکه برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار کشور در دستور کار توانیر قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر در کنار برق رسانی به روستاها، کاهش تلفات، بالا بردن راندمان و ارتقای بهره‌وری از دغدغه‌های اصلی صنعت برق بوده و برنامه‌ریزی گسترده برای کاهش تلفات برق در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توانیر افزود: با توجه به اینکه پیک بار در فصل گرما در بازه زمانی بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ بعد از ظهر اتفاق می افتد، تاکید کرد: از یان رو باید با مدیریت بهینه مصرف، از انرژی بهتر استفاده کرد تا بتوانیم ایام تابستان را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج