۲۲۶۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اتصال رایانه به گوشی بدون استفاده از کابل

برنامه Airdroid جایگزینی مناسب برای کابل USB جهت اتصال تلفن همراه به رایانه و مدیریت آن از این طریق محسوب می شود. با استفاده از این برنامه، امکان انتقال فایل ها، ارسال پیام، پخش آهنگ، مشاهده عکس ها یا حتی مدیریت برنامه های نصب شده روی تلفن همراه بدون نیاز برای نصب برنامه های اضافی روی رایانه وجود دارد.

اتصال رایانه به گوشی بدون استفاده از کابل





هفته نامه عصر ارتباط: برنامه Airdroid جایگزینی مناسب برای کابل USB جهت اتصال تلفن همراه به رایانه و مدیریت آن از این طریق محسوب می شود. با استفاده از این برنامه، امکان انتقال فایل ها، ارسال پیام، پخش آهنگ، مشاهده عکس ها یا حتی مدیریت برنامه های نصب شده روی تلفن همراه بدون نیاز برای نصب برنامه های اضافی روی رایانه وجود دارد.

برنامه Airdroid و استفاده از آن کاملا رایگان بوده و در فضای آن حتی از تبلیغات نیز خبری نیست. این برنامه برای اتصال رایانه و تلفن همراه به یکدیگر از طریق شبکه ای که هر دو دستگاه همزمان به آن متصل اند عمل می کند. فرض کنید رایانه از طریق کابل شبکه و تلفن همراه با اتصال بی سیم به مودم ADSL متصل است و حالا شما حتی با قطع بودن اتصال اینترنت و تنها از طریق شبکه می توانید رایانه و تلفن همراه خود را به هم متصل کنید.

پس از نصب برنامه روی تلفن همراه و اجرای آن، از شما برای عضویت در باشگاه کاربران Airdroid دعوت خواهد شد که البته این عضویت کاملا دلخواه بوده و می توان از آن عبور کرد. با نمایش صفحه ابتدایی یک آدرس IP به همراه شماره پورت نظیر 192.168.1.101.8888 نمایش داده خواهد شد که با وارد کردن آن در مرورگر و باز شدن صفحه مخصوص، به سرعت می توان به محتویات و امکانات مختلف تلفن همراه نظیر تصاویر، موسیقی ها، فهرست تماس ها، تاریخچه تماس ها، صفحه پیام های کوتاه یا حتی دوربین دسترسی پیدا کرد.

اتصال رایانه به گوشی بدون استفاده از کابل

دسترسی به اطلاعات تلفن همراه

با استفاده از گزینه اطلاعات می توان به شماره نسخه سیستم عامل اندروید نصب شده روی تلفن همراه، مدل آن، میزان باتری یا حتی حجم اشغال شده حافظه ها دسترسی پیدا کرد؛ ضمن اینکه در قسمت اطلاعات اضافی اطلاعاتی نظیر تعداد افراد موجود در فهرست تماس ها، تعداد پیامک های ذخیره شده، تعداد برنامه های نصب شده و تعداد فایل های موجود در هر دسته نمایش داده می شود.

فهرست تماس ها و پیامک ها

با کلیک کردن روی آیکون مخصوص فهرست تماس ها و باز شدن پنجره می توان با کمک رایانه با افراد موجود در فهرست تماس گرفت؛ ضمن اینکه همزمان امکان مدیریت فهرست تماس ها و جستجو در میان آنها وجود دارد.

گزینه Frequent نیز برای مشاهده فهرست افرادی که بیش از همه با آنها در تماس بوده اید به کار می آید. دسترسی به فهرست پیامک ها و مدیریت یا ارسال پیامک جدید با استفاده از صفحه کلید رایانه یکی از امکانات مفید Airdroid محسوب می شود؛ ضمن اینکه با دریافت هرگونه پیامک یا اطلاعیه از برنامه های مختلف به سرعت و در صفحه نمایش رایانه در جریان آن قرار خواهید گرفت.

مدیریت برنامه ها

آیکون Apps برای مدیریت برنامه ها و حذف یا دریافت و انتقال آنها به رایانه مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت برنامه های نصب شده به دو دسته برنامه های کاربر و برنامه های سیستمی دسته بندی شده اند که البته طبیعتا امکان حذف برنامه های سیستمی وجود ندارد.

اتصال رایانه به گوشی بدون استفاده از کابل

مدیریت تصاویر، ویدیوها و موسیقی ها

با استفاده از بخش مدیریت تصاویر، عکس های موجود روی حافظه های تلفن همراه به صورت دسته بندی شده نمایش داده می شوند تا با قابلیت انتخاب گروهی یا تکی آنها تصاویر مد نظر خود را حذف کرده یا به رایانه انتقال دهید؛ ضمن اینکه امکان انتقال تصاویر از رایانه به حافظه تلفن همراه نیز وجود دارد. با دو بار کلیک روی تصاویر، تصویر مد نظر در ابعاد بزرگتر نمایش داده می شود.

از دیگر امکانات این قسمت می توان به قابلیت تغییر تصویر پیش زمینه تلفن همراه از طریق رایانه اشاره کرد. بخش موسیقی برای مدیریت موسیقی های موجود در تلفن همراه و حتی پخش آنها بدون انتقال به رایانه مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از گزینه جستجوی بالای پنجره موسیقی ها نیز امکان جستجو میان موسیقی های موجود و یافتن گزینه مد نظر در سریع ترین زمان ممکن وجود خواهد داشت. قسمت ویدیوها نیز از امکاناتی شبه به پخش موسیقی و تصاویر برخوردار است تا با استفاده از آن بتوان به مدیریت ویدیوهای موجود روی حافظه تلفن همراه پرداخت.

تهیه اسکرین شات

نرم افزارهای زیادی برای تهیه اسکرین شات از صفحه تلفن همراه وجود دارد اما با استفاده از Airdroid از نصب برنامه های اضافی برای انجام این کار بی نیاز خواهید شد. پیش از استفاده از گزینه اسکرین شات باید به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنید و از آنجا اجازه دسترسی برنامه به این امکان را صادر کنید.

استفاده از دوربین

یکی از جالب ترین ابزارهای Airdroid، قابلیت استفاده از دوربین و فعال کردن آن با رایانه بدون نیاز به دسترسی مستقیم به تلفن همراه است. تلفن همراه خود را در موقعیت مناسب قرار دهید و سپس از فاصله دور و تنها با استفاده از رایانه، دوربین خود را فعال کرده و تصاویر زنده آن را مشاهده کنید. ضبط تصاویر، گرفتن عکس، تغییر دوربین، انتخاب محل ذخیره سازی تصاویر (روی تلفن همراه یا رایانه) یا حتی فعال کردن فلاش دوربین از جمله ابزارهای مفید و جالب این بخش محسوب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tara

      پس دانلودش کو!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج