۲۲۶۳۷۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نسخه ی دیجیتالی آرنولد در ترمیناتور جدید

تیم جلوه های ویژه ی فیلم سینمایی ترمیناتور در سری جدید آن (Terminator Genisys)؛ نسخه ی جوان آرنولد شوارتزنگر را به طور کامل با استفاده از تکنیک های دیجیتالی خلق کردند تا با خود آرنولد مبارزه کند.

وب‌سایت نیکو: تیم جلوه های ویژه ی فیلم سینمایی ترمیناتور در سری جدید آن (Terminator Genisys)؛ نسخه ی جوان آرنولد شوارتزنگر را به طور کامل با استفاده از تکنیک های دیجیتالی خلق کردند تا با خود آرنولد مبارزه کند. در این ویدئو، سرپرست تیم جلوه های ویژه ی ترمیناتور چگونگی این کار را به صورت مختصر توضیح می دهد.

نسخه ی دیجیتالی آرنولد در ترمیناتور جدید

آنها در ترمیناتور جنسیس مثل خیلی از فیلم های دیگر، فقط یک ماسک از صورت جوان آرنولد درست نکردند تا روی صورتش بگذارند، بلکه کاراکتر جوان آرنولد را کاملا به شکل دیجیتالی از اول ساختند.

ویدئوی چگونگی ساخت آرنولد دیجیتالی:



آنها یک بدنساز جوان استرالیایی که از نظر ابعاد به آرنولد شبیه بود را استخدام کردند تا مدل های حرکتی کاراکتر را بازی کند و بعد با تحلیل این حرکت ها، آنها را با مدل دیجیتالی آرنولد پیاده سازی کردند. بعد تیم جلوه های ویژه، تمام اطلاعاتی را که از آرنولد داشتند را برای خلق صورت جوان شخصیت او به کار بردند. و از خود آرنولد 67 ساله برای اجرای بعضی از حرکات ومدل کردن آن ها استفاده کردند.

در نهایت، تیم جلوه های ویژه از مستند Pumping Iron برای خلق دوباره ی بدن دیجیتالی آرنولد استفاده کردند تا آخرین قسمت از کاراکتر T-800 جوان آماده شود. تمام این کارها 12 ماه تول کشید تا این کاراکتر در 35 نما که کل آن از 5 دقیقه کم تر بود، بازی کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج